,,Am exportat din Romania o viziune proaspata asupra comunicarii, foarte apreciata de colegii nostri din zeci de tari" Eliza Rogalski, Rogalski Damaschin PR, PROI Worldwide, cu 19 agentii in Top 200 ICCO
Miercuri, 12 Iunie 2019


Credit: Rogalski Damaschin Public Relations (PROI Worldwide)

Cu 19 agentii listate in Top 200, reprezentarea PROI este tripla fata de cea a competitorilor globali, o confirmare a leadershipului global si a succesului parteneriatelor din cadrul PROI Worldwide. Partenerul in Romania al retelei PROI este agentia de comunicare si relatii publice Rogalski Damaschin PR.

AdPlayers. Info

“Independenta profesionala a fost si ramane o valoare fundamentala in agentia noastra, pe care o cultivam inclusiv prin apartenenta noastra la PROI Worldwide si accesul permanent la cele mai bune practici recunoscute international” a declarat Eliza Rogalski, fondator Rogalski Damaschin Public Relations, partenera PROI Worldwide.

„Ma bucur ca am adus in Romania idei si tendinte despre care am aflat prin apartenenta noastra la PROI, dar in acelasi timp suntem si foarte mandri ca am exportat din Romania o viziune proaspata asupra comunicarii foarte apreciata de colegii nostri din zeci de tari”, a mai spus Rogalski.

19 agentii listate in Top 200, International Communications Consultancy Organisation (ICCO)

PROI Worldwide a devenit reteaua la care sunt afiliate cele mai multe agentii de comunicare independente din lume, listate in Global PR Report 2018, realizat de International Communications Consultancy Organisation (ICCO).

Cu 19 agentii listate in Top 200, reprezentarea PROI este tripla fata de cea a competitorilor globali, o confirmare a leadershipului global si a succesului parteneriatelor din cadrul PROI Worldwide. Partenerul in Romania al retelei PROI este agentia de comunicare si relatii publice Rogalski Damaschin PR.

„Ne aflam intr-o perioada de schimbari economice si politice masive. Nicicand nu a fost un moment mai bun pentru a fi independent si a fi la carma propriului destin. Suntem liberi sa luam decizii pentru a investi in noi domenii si suntem agili”, spune Clare Parsons, Presedintele PROI Worldwide si Presedintele agentiei Lansons din Londra.

„Agentiile afiliate PROI Worldwide creeaza si executa propria lor viziune, sunt conduse de actionari si fondatori pasionati, supravietuiesc si prospera datorita agilitatii si libertatii lor de a explora si investi in noi arii, pentru a raspunde si pentru a crea noi oportunitati pentru clienti. Agentiile din cadrul PROI Worldwide reprezinta cel mai inalt calibru de talente din domeniul, regiunea si piata lor, iar parteneriatul cu PROI, o retea de agentii independente, la fel ca ele, le ofera acces la o baza de know how de calitate oferit de agentii din intreaga lume”, adauga Parsons.

„BEST in show” in Europa si „Best in show” in Africa, la SABRE Awards, editia 2019

Un lucru confirmat de multiple distinctii si premii primite de-a lungul timpului. Reteaua PROI Worldwide a fost distinsa cu „BEST in show” in Europa si „Best in show” in Africa, la SABRE Awards, editia 2019.

Agentia de relatii publice Rogalski Damaschin PR este partenerul in Romania al retelei internationale de agentii independente PROI Worldwide, din anul 2014. Prin acest parteneriat, Rogalski Damaschin PR asigura servicii de comunicare pentru clientii agentiilor membre PROI Worldwide cu proiecte in Romania, dar si pentru clientii din Romania, care au nevoi de comunicare regionala si globala. Parteneriatul include si accesul la o baza de know how profesional construit in 5 decenii.

PROI Worldwide este cea mai mare retea globala de agentii de comunicare integrate independente, fondata in Europa in 1970, cu birouri in peste 135 de orase, din peste 50 de tari. Avand o retea de agentii pe 5 continente, PROI Worldwide este a 5-a cea mai extinsa retea de agentii de comunicare din  intreaga lume, avand o echipa de peste 5.400 de persoane, care acorda consultanta pentru peste 8.200 de clienti, cu venituri nete de peste 868 milioane de dolari, in 2017.

The International Communications Consultancy Organisation (ICCO) reprezinta vocea globala a industriei de comunicare si relatii publice. Cu o retea de 41 de asociatii, care reprezinta agentii de PR si comunicare din 66 de tari, membrii ICCO contureaza viitorul comunicarii, imbunatatind permanent standardele profesionale si colaborand in abordarea problemelor si situatiilor colective. 

Mai multe in Business, PR,


PUBLICITATE: