Invata sa planifici si sa cumperi media de la cei mai buni: Seniorii din agentii si organizatiile de profil
Marti, 18 Decembrie 2018

Credit: IAA

adplayers.info

Vrei sa inveti sa planifici si sa cumperi media de la cei mai buni seniori din agentii si organizatii de media? Acum ai si de la cine, in cadrul unui modul de scoala, special conceput in acest scop.

Mai exact, IAA Romania, BRAT (Biroul Roman de Audit Transmedia) si ARMA (Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor) propun un proiect educational comun dedicat tinerilor cu mai putin de 3 ani experienta in media.  Este vorba de Modulul Strategie si Planificare Media care se lanseaza in aceasta iarna si va avea loc in perioada 15 martie – 8 iunie.  Inscrierile sunt deschise pana la 1 martie. 

Programul este potrivit celor care lucreaza in agentii de media, la un publisher sau intr-un departament de media dintr-o companie, insa si studentilor. Este cel mai potrivit cadru de invatare pentru cei pasionati de creativitate si de stiinta din spatele ei: alaturi de cei mai seniori oameni din industrie si folosind chiar instrumentele reale.

“Școala IAA si Modulul de Media in mod particular, ofera studentilor si absolventilor cu interes pentru zona de marketing si comunicare o sursa unica de formare, in care curricula si predarea se face de catre un grup de profesionisti de cel mai inalt nivel, direct implicati in industrie” spune Mihai Trandafir, Managing Director Universal McCann, Vicepresedinte BRAT profesor la Modulul de Media.

„In acest context as sublinia in primul rand oportunitatea unica de orientare profesionala, companiile reprezentate fiind de la Agentii de media, companii digitale si de research, pana la televiziuni de top, dar si organizatiile de research ale industriei. Practic girantii progresului in publicitatea media din Romania”

Modulul Strategie si Planificare Media propune 14 zile de curs in care participantii vor aprofunda ecosistemul complex de media, de la principiile strategiei de media, la planificarea campaniei, monitorizarea si optimizarea ei si evaluarea finala a rezultatelor.

De ce este necesar un astfel de program educational ?

Lucia Antal, Marketing Director PRO TV, Presedinte ARMA si profesor la Modulul de Media: „Avem acces la informatie oriunde ne aflam. Avem acces la informatie pe aproape orice dispozitiv: ceas, telefon, tableta, laptop, televizor, radio. E la latitudinea noastra sa filtram aceasta informatie si, pentru cei care lucreaza in domeniu, sa stie cum si unde sa imparta informatia pe care o au de comunicat, astfel incat sa ajunga la publicul pe care si-l doresc. Cred ca acest modul este o oportunitate foarte buna pentru ca tinerii care sunt la inceput de drum in marketing sa inteleaga „culisele” si elementele esentiale pe care trebuie sa le aplice intr-o strategie corecta de marketing.”

Acest program vine ca raspuns al asociatiilor reprezentative din industrie la nevoia remarcata in piata in ceea ce priveste resursele umane. Astfel, modulul se adreseaza deopotriva celor care lucreaza in agentii de media, in departamente de media din companii medii si mari cat si la publisheri.

„Plasarea Modulului de Media sub umbrela Școlii IAA si implicarea permanenta a asociatiilor de specialitate din media garanteaza tinerilor ce-l vor urma un nivel inalt de cunostinte si informatii, acces la cele mai avansate metode de cercetare si de planificare in media precum si contactul cu profesionisti de top din domeniu” declara Victor Dobre, Director Executiv IAA Romania.

Seniorii industriei predau la Modulul Strategie si Planificare Media

Catedra de media va fi ocupata, rand pe rand, de catre : Alexandra Dimitriu (Managing Director Publicis Groupe Media Bucharest) care va deschide cursul alaturi de Mihai Trandafir (Managing Director Universal McCann), Ștefan Teodorescu (Marketing Strategy & Capability Director Ursus Breweries) care va oferi o intelegere aprofundata a principiilor de marketing.

Cursul va continua cu strategia de media, prezentata tot de Alexandra Dimitriu si cu evaluarea performantelor produselor media, print, radio si outdoor, alaturi de Arina Ureche (Director General BRAT).

Lucia Antal (Marketing Director PRO TV si Presedinte ARMA) va discuta despre viziunea strategica in TV si monitorizarea in acest mediu, impreuna cu Liliana Mihailescu si Dragos Pinciu de la ARMA. Dragos Stanca (Managing Director ThinkDigital & Presedinte BRAT) va oferi perspectiva asupra media digitala : pe parcursul a 3 zile va prezenta strategia, planificarea evaluarea si optimizarea in digital, alaturi de invitati surpriza.

Cursul se va incheia cu focus pe proiecte speciale de media, alaturi de Alexandra Dimitriu, si pe planificarea campaniei, cu Alexandra si Mihai Trandafir.

„Dupa absolvirea acestui modul studentii ar trebui sa stie ce date sunt utilizate in general in industria de media si publicitate, cum verifica daca sunt adecvate sau de incredere pentru obiectivul propus, cum sa le utilizeze concret, vor intelege cat de multe poti afla despre o categorie de oameni doar utilizand rezultate statistice”, explica Arina Ureche, Director General BRAT.

Modulul este dedicat si studentilor dintr-o institutie de invatamant superior care isi doresc sa se specializeze in media. Pentru acestia organizatorii ofera un pret preferential de 500 EUR (+TVA).

Inscrierile sunt deschise pana pe 1 martie 2019 aici. Și celelalte module oferite de Școala IAA, Modulul Fundamentele Marketingului si Comunicarii si Modulul Strategie de Marketing si Comunicare Digitala, primesc noi studenti pentru editiile din primavara. Insrierile din luna decembrie beneficiaza de 10% discount la oricare modul.

Școala IAA este un proiect IAA Romania infiintat acum 11 ani, in 2007, care a pregatit 550 de tineri specialisti in marcomm, in cele 31 de editii desfasurate. Mai multe detalii, pe website-ul Școlii IAA, sau pe coordonatoarea programelor Scolii IAA, Laura Tampa - laura.tampa@iaa.ro .

 Mai mult in Eveniment


PUBLICITATE: