Nume grele din industria mondiala a comunicarii, in Romania, pe 27 mai, la conferinta ,,Fake news - o anatomie a mistificarii sociale", organizata de ARRP
Luni, 13 Mai 2019

 

Credit: ARRP 

Asociatia Romana de Relatii Publice (ARRP) organizeaza, impreuna cu International Communications Consultancy Organization (ICCO), cea de a doua editie a conferintei „Fake news – o anatomie a mistificarii sociale”, care va avea loc luni, 27 mai, la Athenee Palace Hilton Bucuresti.

AdPlayers. Info

Asociatia Romana de Relatii Publice (ARRP) organizeaza, impreuna cu International Communications Consultancy Organization (ICCO), cea de a doua editie a conferintei „Fake news – o anatomie a mistificarii sociale”, care va avea loc luni, 27 mai, la Athenee Palace Hilton Bucuresti.

Evenimentul se va bucura de interventiile unor personalitati globale in domeniul PR: Elise Mitchell – presedintele in exercitiu al ICCO, Paul Holmes – fondator si fost presedinte al The Holmes Report din Statele Unite si fondator al Sabre Awards, precum si Cesare Valli – director al agentiei internationale de comunicare SEC, unul dintre veteranii relatiilor publice din Europa.

Publicul va putea urmari puncte de vedere prezentate de Angela Cristea – seful Reprezentantei Comisiei Europene in Romania, Dan Dungaciu – presedintele LARICS, si de numerosi reprezentanti ai unor institutii publice sau private, lideri de opinie, analisti, jurnalisti, personalitati din mediul academic, bancar, mass-media si din industria comunicarii si a relatiilor publice din Romania si din strainatate.

Discutiile se vor axa pe fenomenul stirilor false ca manifestare globala si locala, pe impactul lor si al dezinformarii atat asupra societatii in ansamblu, cat si asupra vietii de zi cu zi a cetatenilor. Printre temele propuse se numara: efectul stirilor false in economie si in alte domenii de activitate; de ce oamenii cred astfel de stiri?; comunicarea companiilor in era dezinformarii si riscul afectarii brandului si a reputatiei; instrumente de identificare a stirilor/informatiilor false; rolul formatorilor de opinie si al social media in raspandirea sau combaterea stirilor false.

Partenerii conferintei: Kaufland Romania si BDR Associates. Evenimentul este sustinut de Jump to SMART-ERomania, Perfect Ltd. Co, COMM360, Babylon Consult si Godmother si este monitorizat de Media Image.

Evenimentul este sustinut in media de Adevarul, AdPlayers, Agerpres, Europa FM, IQads, National FM, Pagina de media, SMARK, PR Romania, PRwave, Romania Libera.

Inscrierile la conferinta se fac la adresa arrpoffice@gmail.com.

Fondata in 1995, Asociatia Romana de Relatii Publice a fost creata pentru a face familia comunicatorilor din Romania mai puternica. Astazi, reuneste atat specialisti redutabili, care au pus bazele acestei profesii in Romania, cat si tineri profesionisti, aflati la inceputul carierei lor. Incepand din 2012, Asociatia si-a largit aria de cuprindere, invitand in randurile sale nu doar comunicatori individuali, ci si firme si departamente de comunicare din companii si institutii, plecand de la convingerea ca astfel forta sa va spori si interesele comunicatorilor vor fi servite mai bine. Mai multe detalii despre ARRP, pe website-ul asociatiei.

International Communications Consultancy Organization (ICCO) este vocea consultantilor de relatii publice din intreaga lume. Una dintre cele mai mari organizatii de relatii publice din lume, aceasta reuneste peste 3000 de agentii din 66 de tari din Europa, Africa, Asia, Orientul Mijlociu, America si Australasia. Mai multe despre ICCO, pe website-ului organizatiei.

Mai mult in PR, Eveniment,


PUBLICITATE: