Rezultatele cautarii dupa : "comunicare marketing"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Campania pentru Alegerile Europarlamentare a dublat pretul publicitatii. Cine si cat a cheltuit online?
Sambata, 25 Mai 2019
De o spatamana, nenorocire: ma costa de doua ori mai mult ca un utilizator  sa vada o postare a clientilor mei pe facebook. Reclama/postarea nefiind nici mai buna, nici mai proasta ca saptamana...
Atentie, Semafor Defect! Phoenix Media lanseaza sistemul outdoor de informare inteligenta in timp real ,,Ocoliti Intersectia
Joi, 18 Aprilie 2019
Lansat in parteneriat cu Primaria Sectorului 4 din Bucuresti, sistemul outdoor de informare inteligenta a intersectiilor „Ocoliti Intersectia” de la Phoenix Media permite informarea in timp real a cetatenilor despre proximitatea existentei unei situatii defavorabile in trafic si optiunea evitarii unui...
Gerovital Tratament Expert, in haine noi, croite de BRAND NEW (Propaganda )
Marti, 09 Aprilie 2019
 Gama Gerovital Tratament Expert se prezinta publicului cu o noua imagine, in urma unui proces de facelift, realizat de consultantii de brand de la Brand New, divizie de marketing si comunicare parte din Propaganda. 
Cu peste 8 ani de experienta in comunicare si marketing digital, Raluca Duta este noul Digital Manager pentru cele patru divizii L'Oreal Romania
Marti, 05 Martie 2019
Cu peste 8 ani de experienta in comunicare si marketing digital, Raluca Duta preia pozitia de Digital Manager in cadrul L'Oréal Romania, devenind astfel coordonatorul intregii activitati de digital la nivelul companiei pe cele patru divizii - - Luxe, Larg Consum, Cosmetica Activa, Produse Profesionale
Expat roman de 20 de ani in marketing si comunicare mondiala Unilever, Wrigley si Nestle. Doina Cocoveanu a trait, profesat si s-a mutat de 26 de ori in Romania, Elvetia, Canada, USA, Italia, UK, Olanda
Luni, 25 Februarie 2019
Daca pentru o parte din seniorii industriei de marketing si comunicare din Romania, Doina Cocoveanu este cunoscuta din interactiunea cu brandurile locale sau globale, AdPlayers s-a interesat cine este expatul roman care a castigat doua premii Gold Lion la Cannes si „Marketer of the Year” in Canada.
Horia Brenciu, noul ambasador PROFI: Nu numai pentru ca este un brand romanesc, dar si pentru ca avem, pe undeva, aceleasi ambitii si idealuri
Marti, 12 Februarie 2019
 “Un brand puternic isi bucura sustinatorii nu doar prin produse si servicii pe masura, ci si aducand in constelatia sa stele indragite de public. Surpriza pe care v-o propunem la inceputul lui 2019 este ca PROFI il aduce mai  aproape de dumneavoastra pe Horia Brenciu!” declara Gabriela Sirbu,...
Arina Ureche - Director General, BRAT Romania, in Consiliul Executiv al IFABC pentru urmatorii 2 ani
Vineri, 01 Februarie 2019
Arina Ureche, director general, BRAT Romania - asociatia ce reuneste jucatorii relevanti din media, marketing si comunicare, a fost aleasa membru in cadrul Consiliului Executiv al Federatia Internationala a Birourilor de Audit si Certificare - IFABC pentru urmatorii doi ani, cu ocazia celei de-a 28-a Adunari Generale care a avut loc la Sao...
Invata sa planifici si sa cumperi media de la cei mai buni: Seniorii din agentii si organizatiile de profil
Marti, 18 Decembrie 2018
 Catedra de media va fi ocupata, rand pe rand, de catre : Alexandra Dimitriu (Managing Director Publicis Groupe Media Bucharest) care va deschide cursul alaturi de Mihai Trandafir (Managing Director Universal McCann), Ștefan Teodorescu (Marketing Strategy & Capability Director Ursus Breweries) care va oferi o intelegere aprofundata a principiilor de marketing.
Nou sef de marketing la farmaciile DONA. Thomas Hofmann, Chief Marketing and Digital Officer si Membru in Consiliul de Administratie
Joi, 15 Noiembrie 2018
 Dupa ce a condus timp de cinci ani reteaua de farmacii independente Alphega, in Germania, Hofman isi va pune amprenta asupra strategiei de marketing si va coordona activitatile de comunicare, branding si digital, in stransa legatura cu obiectivele de business.
Prima companie care apreciaza fidel acoperirea in outdoor. Phoenix Media planifica publicitatea la nivelul urmator: Dupa consumator.
Marti, 23 Octombrie 2018
 Phoenix Media a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 2 Milioane de euro la sfarsitul anului 2017, in crestere cu aproximativ 10% fata de anul precedent, iar managerul companiei, Dio Boaca apreciaza ca si anul 2018 va fi in crestere
Zoltan Szigeti (The Group), Bogdan Enoiu (McCann Worldgroup), Radu Florescu (Centrade Cheil), Veronica Savanciuc (Mullen Lowe), Sorin Tranca (Friends TBWA) la Analiza Publicitatii in Sinteza.
Luni, 22 Octombrie 2018
Cu afaceri de la milioane la zeci de milioane de euro pe an, fiecare, Zoltan Szigeti (Th Group), Bogdan Enoiu (McCann Worldgroup), Radu Florescu (Centrade Cheil), Veronica Savanciuc (Mullen Lowe), Roxana Memetea (DDB), Bogdan Santea (Draft FCB) si Sorin Tranca (Friends TBWA) si Mihaela Rus ( Vitrina Advertising)...
Management local nou la Brandient. Cristina Micu este noul Managing Director, Brandient Romania
Vineri, 19 Octombrie 2018
Cristina Micu, adauga reprezentantii companiei, aduce in Brandient una dintre cele mai autentice si convingatoare experiente profesionale de marketing si comunicare pe piata locala, dupa mai mult de o decada ca Director Marketing & Customer Strategy pentru ING Bank Romania — si cu o notabila experienta...
Pitch real pentru branduri renumite din Romania. Start in CompetitIAA 8
Luni, 15 Octombrie 2018
 “In CompetitIAA studentii au sansa de a lucra asemenea unei agentii pentru un client real, de a invata care sunt pasii de urmat pentru castigarea unui pitch si chiar de a-si vedea ideile implementate” spune Iulia Niculae-Cuciurean, Presedintele IAA Young Professionals Romania.
''If it ain't broken, don't fix it''. Sorina Diaconu, Marketing Director, Medlife Group pastreaza Media Investment (Media), Jazz (creatie), Live Marketing Action (BTL), Starcom si Conversion (digital)
Joi, 04 Octombrie 2018
Medlife Group pastreaza furnizorii de servicii de marketing care functioneaza in planurile de comunicare: Media Investment (Media), Jazz (creatie), Live Marketing Action (BTL), Starcom si Conversion Marketing (online si digital)
Scoala IAA invita cursantii la modulele de Fundamentele Marketingului si Comunicarii si de Strategie de Marketing si Comunicare Digitala
Luni, 10 Septembrie 2018
 Scoala IAA ii invita pe cursanti la Modulul Fundamentele Marketingului si Comunicarii, ajuns deja la a-XVII-a editie cu inscrieri pana pe 14 septembrie si la Modulul Strategie de Marketing si Comunicare Digitala, ajuns la a-IX-a editie, cu inscrieri pana pe 21 septembrie.
87% dintre oameni vor o asigurare care sa le faca viata mai usoara.  Metropolitan Life lanseaza #SunaUnPrieten, de MRM Worldwide Romania
Joi, 23 August 2018
Semnata de MRM Worldwide Romania, potrivit autorilor, campania a fost creata pentru promovarea asigurarii de viata "Asa cum vrei tu" – o...
Astept de 135 de zile plata de la o mare agentie si un mare client Companie de scenotehnica de eveniment
Miercuri, 08 August 2018
 Furnizori de servicii de productie pentru marketing si comunicare sunt la randul lor revoltati. In timp ce acestia achita facturi la materiale si servicii in procesul de productie la 30-45 de zile, clientul si marca pentru care lucreaza are deja 135 de zile si a amanat deja plata la peste 160 de zile.
Romania, raiul jucatorilor pe piata care achita publicitatea la 120 de zile. Surse adplayers.
Marti, 07 August 2018
Intr-o lume plina de astfel de "termene" si conditii de...
WORLD CLASS incureajaza #BeHealthy, cu o noua strategie de comunicare de marketing Perceptum
Vineri, 03 August 2018
 „Strategia World Class in Romania ramane, pe langa furnizarea de servicii de inalta calitate in locatii accesibile si experti in sanatate si fitness, deschiderea de noi cluburi in apropierea casei sau locului de munca al romanilor, pentru a face sportul si miscarea parte a stilului lor de viata” afirma...
Omnicom lanseaza platforma de marketing bazata pe targetarea de precizie OMNI
Miercuri, 01 August 2018
 Liana Mihai, CEO, OMD Romania: „Suntem extrem de incantati ca vom putea folosi si noi, in biroul din Romania, acest instrument ce permite scanarea in detaliu a consumatorului pentru a genera o personalizare a strategiilor de targetare nemaintalnita pana acum in industrie”
« 2 3 4 5 6 »