Incepe scoala pentru Cannes. Start inscrierilor la The Alternative School / Semestrul Cannes 2020
Vineri, 07 Februarie 2020

 

Credit: The Alternative School

Oamenii care activeaza in industriile comunicarii si sunt interesati sa-si imbunatateasca abilitatile strategice si creative, dar care aspira in acelasi timp la performanta internationala sunt invitati sa se alature.

AdPlayers. info

Din 2 februarie incep inscrierile la The Alternative School for Creative Thinking / Semestrul Cannes. Oamenii care activeaza in industriile comunicarii si sunt interesati sa-si imbunatateasca abilitatile strategice si creative, dar care aspira in acelasi timp la performanta internationala sunt invitati sa se alature. Școala incepe pe 12 martie si presupune 7 intalniri de tip prezentare+workshop, competitie si selectie cu finalitate Young Marketers, pentru cei interesati de competitia omonima ce are loc in iunie, la Cannes Lions.

Intalnirile vor avea loc joia, intre orele 18 si 20 si sambata intre 10 si 12, la Qreator by IQOS. Taxa de participare este de 300 de euro / persoana sau 500 de euro / echipa.

Semestrul Cannes se concentreaza pe procesul de creatie  strategica, pe codarea si decodarea limbajului vizual, pe media creativa, sales versus marketing in construirea brandurilor contemporane, intelegerea publicului si a trendurilor in comunicare, pe articularea unui brief inteligent si inspirational,  evaluarea  impactului si eficientei unei idei si gasirea insight-ului care duce la rezultat de tip win-win-win.

La cursurile si workshopurile semestrului Cannes sunt asteptati oameni de toate varstele si toate categoriile din marcom,  dar pentru cei interesati de concursul Young Marketers de la Cannes, exista cateva conditii obligatorii.

2020 Young Marketers @ TheAlternative School

Selectia pentru Young Marketers este deschisa tinerilor care lucreaza la client, au pana la 30 de ani si sunt nascuti dupa 22 iunie 1989. Freelancerii si oamenii din agentii nu sunt eligibili pentru  concurs.

Pe parcursul intalnirilor, participantii vor trebui sa rezolve 3 briefuri, iar cel final in 24 de ore. Echipa castigatoare va participa, reprezentand Romania, la competitia Young Marketers /  Cannes Lions 2020, ce are loc in iunie.

Albalact, Cohn&Jansen, Google, Circles Creative, Love&Lobby, Produsul Anului, Thinkegic sunt doar cateva repere pentru companiile care vor livra traininguri si workshop-uri.

Adresa unde se trimit aplicatiile este win@canneslions.ro este adresa unde se trimit aplicatiile. Orice informatii aditionale pot fi cerute la aceeasi adresa.

The Alternative School for Creative Thinking face educatie, talent scouting si pune oamenii pe directia profesionala ideala de mai bine de 16 ani, cu un record impresionant la capitolul rezultat. Premii internationale, expunere in afara tarii, evolutie pentru mii de tineri pasionati de comunicare cu cap si inima.

Cea mai mare intalnire a comunitatii de marcom, la scara globala, festivalul international de creativitate Cannes Lions va avea loc in perioada 22-26 iunie 2020.

Mai mult in Training, Festival


PUBLICITATE: