Rezultatele cautarii dupa : "complete"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
Liber la audientele site-urilor. De ce? Ne-a raspuns Arina Ureche.
Miercuri, 06 Aprilie 2016
 "Editorii site-urilor investesc in masurarea acestor rezultate tocmai pentru ca ele sa fie cunoscute de industrie si utilizate in deciziile de tranzactionare a spatiului publicitar” a motivat Arina Ureche, intrebata de adplayers care au fost motivele pentru care SATI a dat acces liber la audientele masurate. raspunde
Intre 4 si 15 E-uri in pateuri. Studiu Infocons pe pateuri vegetale a 10 producatori.
Miercuri, 06 Aprilie 2016

Realizat intre 17 si 24 martie pe baza datelor ce se regasesc pe etichetele produselor tip pate, pasta  sau crema vegetala existente pe piata romaneasca, in cadrul studiului a fost analizata informatia de pe etichetele a 20 de produse provenind de la 10 producatori, furnizori sau distribuitori locali: Caroli Foods Group S.R.L., Angst RO S.R.L., S.C. Auchan Romania...

2.560 de clienti in publicitatea online in 2015. Numarul investitorilor s-a dublat.
Joi, 11 Februarie 2016
 Numarul clientilor care au promovat produse si servicii in mediul online s-a dublat in 2015, comparativ cu anul anterior, iar numarul campaniilor este cu 40% mai mare, potrivit BRAT
 Numarul 1 Mediacom, Carmen Lixandru se desparte de agentie. Interimat Costin Mihaila, MD EMEA
Joi, 04 Februarie 2016
 “Voi ramane in companie cu aceleasi atributii pana la sfarsitul lunii februarie pentru a asigura o buna tranzitie si posibil si dupa aceasta data pana la definitivarea intregului proces” a afirmat Lixandru in comunicarea oficiala.
Piata 2015: Venituri, in crestere. Cheltuieli de consum pentru alimente, bauturi si tutun - in scadere
Joi, 10 Decembrie 2015
 
Premii de 5.000 de euro pentru colectare selectiva la ECOlimpiada Elevilor
Luni, 08 Iunie 2015
 Trofeele au fost acordate in urma unui proces de evaluare interdisciplinar, in care au fost analizate aproape 9.000  de compuneri  despre colectarea separata si reciclarea deseurilor de ambalaje

Povestea Ralucai Tonciu (II). Marele razboi chinezesc pentru sanatatea ei la Fuda Cancer Hospital.
Luni, 11 Mai 2015
 Nu sunt o scriitoare de povesti. Scriu povestea vietii mele si va multumesc tuturor celor care...
Agentie romaneasca aleasa furnizor digital global de un gigant de 1,2 Miliarde EUR
Marti, 24 Iunie 2014
 Infinit Solutions a fost aleasa partener pentru furnizarea de servicii de marketing si comunicare digitale de Stefanini, o companie din domeniul tehniologiei informatiei cu activitate globala si clienti din Fortune 1000, avand o cifra de afaceri de 1,2 Miliarde de EUR

 

100.000 EUR pentru mezelurile Facos. Cont Armada.
Marti, 16 Aprilie 2013
 „Pe termen lung Facos, va investi in comunicare, gradual, incepand cu aceasta campanie si continuand si cu alte proiecte si campanii, un buget de 100.000 de euro” au afirmat oficialii de marketing pentru adplayers.
Chapter 4 Romania a semnat cu Farmec
Luni, 04 Februarie 2013
 Fondata la inceputul anului 2012 de Chapter 4 CEE in parteneriat cu Felix Tataru si Ioana Manoiu, agentia de relatii publice Chapter 4 Romania va gestiona integral comunicarea corporate si de brand pentru Farmec SA Cluj-Napoca
Primul birou de PR in Libia. Action Global Communications.
Joi, 29 Martie 2012
 Cunoscuta pentru prezenta inclusiv pe piete emergente, compania independenta de consultanta full-service in relatii publice Action Global Communications, anunta deschiderea unui birou in Tripoli, Libia, ca raspuns la cererea venita din partea clientilor agentiei

 

Buget Bramac de 80.000-100.000 EUR, in campanie integrata The Syndicate
Joi, 15 Septembrie 2011
Estimata de surse din piata la un buget de 70.000 – 100.000 EUR, inclusiv creatia spotului, oferta limitata din campania “Beneficii pe viata la preturi mai...
200-300 Mii EUR pe an ProCredit Bank, in contul Brand Connection
Joi, 26 Mai 2011
 Prima campanie de produs a fost derulata de agentia de media in outdoor si online, dupa ce a castigat contul ProCredit Bank la inceputul anului
Monitorizare de brand pe 12.500 de pagini Facebook
Miercuri, 18 Mai 2011
 Mediafax Monitorizare completeaza serviciile de monitorizare web cu peste 12.500 de pagini de Facebook. Andra Voiculescu, Publisher: „Targetul...
Corina Barladeanu (2activePR) estimeaza cresterea pietei de PR cu 15-20%
Luni, 07 Martie 2011
 Afiliata la la Fleishman Hillard (Omnicom), agentia de relatii publice condusa de Barladeanu a incheiat 2010 cu o cifra de afaceri de 865.000 EUR pe 2010,...
10 Mil.EUR piata de media online pe 6 luni din 2010
Joi, 16 Decembrie 2010
 Conform Romanian Online Advertising Study realizat de IAB si PricewaterhouseCoopers, piata online autohtona a inregistrat pentru prima jumatate a anului 2010 o crestere a...
Bogdan Branzas crede ca Explore Carpathian Garden are logo de 200 EUR platit cu 800.000 EUR
Joi, 29 Iulie 2010
 „Astfel de job-uri de 200-500 de euro se intalnesc des in meseria de designer atunci cand clientul fie nu are, fie nu vrea sa plateasca mai multi bani, iar in final se recurge la solutii aflate la indemana”, explica Branzas. „Sunt biblioteci intregi pe care le poti cumpara cu 200 de euro si probabil ca acest lucru s-a intamplat si in cazul logo-ului „Explore...
Cont de 150-200 mii EUR creatie UPC a plecat de la muschetarii Funny la McCann Erickson
Vineri, 09 Iulie 2010
 Contul de creatie era administrat de mai mult ani de atelierul de creatie Funny. Estimat la peste 1,5 Mil. EUR, bugetul de media a trecut de la inceputul acestui an la Next...
Liviu Lambrino pleaca de la sefia TBWA  Merlin
Joi, 17 Iunie 2010
 Cu 15 ani de media si management in publicitate, fondator al Merlin si mai apoi TBWA
100-200 mii EUR creatie si packaging Heidi Chocolat, in campanie cu Pastel Group
Miercuri, 21 Aprilie 2010
 Campania de responsabilitate sociala „Cards of Joy” se dezvolta cu Pastel Group, iar componenta online este dezvoltata cu Grapefruit
« 4 5 6 7 8 »