Rezultatele cautarii dupa : "campanii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Agentie digitala de 300.000 de euro pe an trage linie: Cautari mobile in turism, mai mari decat pe desktop
Joi, 16 Martie 2017
 Potrivit agentiei Moloso, 48% dintre cautari au fost realizate de pe mobil, in timp ce 47% au fost realizate de pe Desktop.
Colectie ''De la nicotina la arta'', inspirate de Profi.
Joi, 16 Martie 2017
 Profi expune in pasajul bucurestean de la Piata Universitatiii colectia de lucrari de arta anti-fumat reunite sub numele ''De la nicotina la arta'', inspirate de PROFI.
Surse adplayers: Liber la proiecte de publicitate la Metrou. Vlad Ruta vinde reclama in statii.
Marti, 14 Martie 2017
Contactat de catrea adplayers, Vlad Ruta a confirmat ca va reprezenta vanzarile de publicitate in statiile metroului bucurestean, dupa o perioada in care acestea au fost blocate, insa a evitat sa ofere detalii privind ofertarea pe piata de media din Romania.
Negocieri avansate cu SUA si UK. Fostul The Master Plan (Infinit Group), Adrian Enache, pregatit sa exporte digital cu 20 de oameni, inclusiv remote, prin OmniPerform.
Luni, 06 Martie 2017
 Cu o echipa proprie de 5 oameni si in total 20, inclusiv remote, la care se adauga o investitie de 100.000 de euro, potrivit specialistului, OmniPerform este deja in negocieri in Romania, SUA si UK pe servicii de consultanta omnichannel, procese si algoritmi de neuromarketing si campanii in digital
Cum arata publicitatea stradala frumoasa, Moncher. Outdoor creativ JC Decaux si Clear Channel.
Vineri, 03 Martie 2017
 Altadata prezenti si pe piata romaneasca, jucatorii internationali s-au retras usor, usor, pana n-a mai ramas niciunul. Zero. Nada. Rien, moncher. Si nu pentru ca n-ar fi vrut sa faca bani si la noi in tara, ci pentru ca au fugit de noi mancand pamantul.
 Buget de 20.000 euro BT pentru BaBeTe - online, social media,e-mail marketing. Campanie dezvoltata in-house, derulata prin Havas.
Miercuri, 01 Martie 2017
 Oficialii Bancii Transilvania au precizat pentru adplayers ca noua comunicare se deruleaza pe urmatoarele canale de promovare: Homepage site www.bancatransilvania.ro , Microsite campanie www.bancatransilvania.ro/babete , Social Media , Google AdWords si Facebook Ads,...
Promotie de primavara la Patinoarul Telekom Arena: Gratuit la peste 150 de modele auto Tiriac Collection
Miercuri, 01 Martie 2017
 Grupurile organizate de copii si elevi, cat si juniorii care practica hochei sau patinaj, beneficiaza de acces gratuit la Telekom Arena pentru sesiunile de antrenament pe intreg parcursul anului.
Cel mai mare operator de publicitate la Metrorex, Spectacular revine la Metrou. Surse adplayers.
Luni, 27 Februarie 2017
Publicitatea Spectacular Group la Metroul din Bucuresti premiata la festivalul Cannes Lions.
Inca mai puteti trage la premii IAB MIXX Awards. Totul despre categorii, juriu, cand si unde in 2017
Luni, 20 Februarie 2017
Cu o gala ce va avea loc pe 15 iunie in cadrul ICEEFest, IAB MIXX AWARDS Romania 2017 va premia cele mai bune campanii de marketing digital si interactiv din Romania din perioada mai 2017 – aprilie 2017, iar inscrierile vor avea loc intre 15 martie si 20 aprilie
Schimbari la varful sistemului Coca-Cola. Director de marketing si manager cheie ocupa cea mai inalta pozitie pe Romania si Moldova
Marti, 14 Februarie 2017
Director de Marketing si manager-cheie in cadrul Sistemului Coca-Cola, Nicoleta Eftimiu, promovata Franchise Country Manager pe Romania si Moldova..
Licitatiile outdoor digitale Phoenix Media, adjudecate de doua agentii The Group
Luni, 30 Ianuarie 2017
 Media Investment si House of Media au castigat cele doua licitatii online care au pus la bataie doua campanii oudoor digitale in valoare de cate 5.000 de euro fiecare
Licitatie online de outdoor digital Phoenix Media. Doua campanii de 5.000 eur, cu pornire de 500 eur
Miercuri, 25 Ianuarie 2017
 Programata pe data de 27 ianuarie, intre orele 10:00 si 17:00, licitatia online Phoenix Media are ca obiect doua campanii in valoare de 5.000 de euro net, al caror pret de pornire va fi 500 de euro.
Valoarea colesterolului LDL si riscul bolilor cardio. Infinit si CardioPrevent pentru ,Stiu cat am''
Vineri, 20 Ianuarie 2017
 „Am ales sa investim resurse in campanii de informare a populatiei si de constientizare cu privire la pericolele nivelului crescut de colesterol LDL (asa-zisul „colesterol rau”) indemnand la masurarea valorii colesterolului LDL si la accesarea sfatului medical specializat”.
Bugetul de comunicare Philips TV pentru Europa, la Weber Shandwick. In Romania, la McCann PR.
Luni, 09 Ianuarie 2017
 TP Vision a desemnat Weber Shandwick ca agentie de lifestyle PR si social media in Europa, pentru brandul licentiat Philips TV.
AdPlayersREPORT 2017: Grupul TDG estimeaza ca a incheiat 2016 cu o crestere de aproximativ 30%. Pentru Romania, crestere estimata de 40%.
Joi, 05 Ianuarie 2017
Pentru operatiunile din Romania, grupul international de companii cu activitate in industria digitala estimeaza o crestere de aproximativ 40%, a afirmat pentru adplayers Dragos Stanca, Managing Partner, ThinkDigital Romania, oficialul de business TDG de la Bucuresti.
Holmes Report lanseaza o noua intrecere regionala. Competitia de PR Sabre Awards Africa.
Marti, 03 Ianuarie 2017
Holmes Report si African Public Relations Association (APRA, www.AFPRA.org), lanseaza prima editie a competitiei Africa Sabre Awards.
Ia-ti m*ia si pleaca. Viral cu 1 milion vizualizari si 16.000 de redistribuiri intr-o singura zi
Vineri, 09 Decembrie 2016
 „Nu-i lasa pe altii sa aleaga pentru tine! Iesi la vot” se incheie filmul care a inregistrat deja peste 16 mii de redistribuiri doar pe facebook, la 18 ore de la publicare.
Campanie de exceptie anti-SIDA. 10.000 de ore interpretarea in V Ray si 5 filme multi-platforma.
Luni, 05 Decembrie 2016
 Semnata de atelierul new yorkez The Studio, o animatie cu 10.000 de ore pentru rendering V-Ray intra in seria de 5 filme multi-platforma pentru campania "The Foundation for AIDS Research" impotriva SIDA
Agentia Anului, 3 Gold Internetics si 3 Silver Internetics pentru MRM // McCann Romania
Miercuri, 23 Noiembrie 2016
Agentia de marketing digital parte a McCann WorldGroup Romania a castigat in competitia industriilor creative digital
Mesaj romanesc care merita bani europeni. Ciuc Radler si Ogilvy & Mather redescopera locuri spectaculoase din Romania Moderna.
Luni, 24 Octombrie 2016
30 de locuri spectaculoase redescoperite in cadrul campaniei Romania Moderna, realizata de Ogilvy & Mather Romania pentru Ciuc Radler ar putea face invidiosi si cei mai buni ministri responsabili pentru imaginea tarii de la 1990 incoace. Si asta fara bani publici.