Licitatiile outdoor digitale Phoenix Media, adjudecate de doua agentii The Group
Luni, 30 Ianuarie 2017


Media Investment si House of Media au castigat cele doua licitatii online care au pus la bataie doua campanii oudoor digitale Phoenix Media in valoare de cate 5.000 de euro fiecare

adplayers. Iulian Toma

Cele doua licitatii Phoenix Media care au pus la bataie doua campanii outdoor digitale in valoare de 5.000 de euro fiecare au fost adjudecate de doua agentii din cadrul holdingului de marketing si comunicare The Group. Companiile Media Investment si House of Media au castigat „Real Time Bidding-ul” care s-a desfasurat vineri, 26 ianuarie, intre orele 10 si 17.00 . La licitatie au participat agentii de media si publicitate care au reprezentat spatii media pentru clientii din portofoliu.

„Felicit toti participantii la prima licitatie outdoor digitala organizata de Phoenix Media si nu in ultimul rand pe cei doi castigatori – agentiile Media Investment si House of media care au castigat pentru clientii lor cele doua Real Time Bidding-uri” a declarat pentru adplayers Dio Boaca, General Manager, Phoenix Media.

„Sunt foarte multumit de modul in care s-a desfasurat prima licitatie RTB dezvoltata de companie, chiar daca este limpede ca la urmatoarea licitatie in timp real este loc de mai bine” a mai spus managerul.

Executivul companiei a afirmat ca exista deja participanti la concurs care promit sa isi ia revansa la urmatoarea editie a licitatiilor in timp real. Dealtfel, reprezentantii companiei au anuntat deja ca experienta Real Time Bidding-ului pentru spatiul outdoor digital Phoenix Media va continua in 2017.

„Cu totii am avut de invatat si cu siguranta data viitoare RTB by Phoenix Media va evolua. De aceea, urmatoarea editie RTB va primi, incepand cu luna martie, un update consistent. Ofertele viitoare vor cuprinde perioada sarbatorilor de PASTI” a mai spus Dio Boaca.

„Nu am nici un dubiu ca cei care au licitat deja o sa participe si la urmatoarele editii si cred cu tarie ca vom avea nume de agentii noi, astfel incat sa putem evolua cu toti in sensul pozitiv si in trendul secolului in care ne aflam. SETI va veni la randul sau cu un update care va aduce o contributie uriasa si care va incepe sa devina un asistent pentru participantii la piata, in sensul ca va veni cu propuneri noi in functie de cautarile agentiilor, propuneri  pe care participantii le pot accepta sau nu printr un singur click. Mai multe detalii vom avea in lunile Martie – Aprilie” a conchis managerul Phoenix Media.

Mai mult despre Phoenix Media

Mai mult in Licitatii, OOH, Publicitate Stradala,


PUBLICITATE: