Rezultatele cautarii dupa : "art"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
Start inscrieri la Scoala ADC, editia a-XII-a, intre 23 septembrie si 20 octombrie
Marti, 24 Septembrie 2019
Tutorii noii generatii de studenti sunt Adrian Preda – Creative Director FriendsTBWA, Andrei Tripsa – Creative Partner Three, Catalin Rusu – Chief Creative Partner & CEO Rusu+Bortun, Claudiu Dobrita – Creative Director McCann PR,  Laura Nedelschi – Independent Creative Director,...
Noua Peroni Nastro Azzurro de la Propaganda
Miercuri, 28 August 2019
 PROPAGANDA a realizat cea mai noua campanie de imagine dezvoltata in Romania de catre marca italiana de bere Peroni Nastro Azzurro. Ddenumita #MomenteDeRespiro Peroni, noua campanie marcheaza o schimbare importanta de „tone of...
Fost specialist corporate BCR si pasionata de imagine la propriul atelier, Ioana Ciobanu pleaca in consultanta la Deloitte
Marti, 06 August 2019
 Fost specialist de administrare active corporate BCR dar si pasionata de imagine in timpul liber la atelierul care ii poarta numele Ioana Art Gallery, Ioana Ciobanu pleaca in servicii de audit si consultanta financiara la Deloitte.
Lansare de brand inspirat din fitoterapie. Plant Line (Unilever) cu The Hub & Partners - creatie, Mindshare - media, Image PR - relatii publice
Miercuri, 24 Iulie 2019
Campania de comunicare pentru lansarea noului brand inspirat din fitoterapie include un mix de actiuni de promovare: spoturi TV, comunicare in mediul digital, actiuni in-store si activitati de relatii publice. Teo Trandafir, Andra Gogan, Ela Craciun, Dr. Ruxandra Constantina, specialist in apifitoterapie sunt cativa...
Din 9 iulie, 18.00, expozitie colectiva de arta stradala amplificata de tehnologie la primul cartier de art&tech, Globalworth District.
Marti, 09 Iulie 2019
Implicarea angajatilor din cladirile Globalworth, lider pe piata de birouri din Romania, vine in intampinarea promisiunii cartierului de arta si tehnologie, dezvoltat in luna februarie de companie si curatoriat de One Night Gallery, de a promova tanara generatie de artisti romani si de a aduce evenimentele culturale in...
7 din 10 femei nu se simt inca reprezentate in mass-media si publicitate. Dove isi propune sa schimbe stereotipurile de frumusete cu initiativa #ShowUs
Marti, 09 Iulie 2019
Acelasi studiu Dove arata ca femeile isi doresc ca cei din media si advertising sa portretizeze mai vast diversitatea formelor si dimensiunilor fizice (66%), in timp ce 64% considera ca aspecte fizice precum cicatricele, pistruii sau afectiunile pielii sunt nereprezentate in media.
Cunoscuta altadata drept statiunea tineretului, Costinestiul crapa de invidie. Copiii si-au facut plaja lor la Mamaia - Radioplaja Itsy Bitsy
Luni, 08 Iulie 2019
Partenerii care sustin distractia la Radioplaja sunt: Primaria Municipiului Constanta, AQUA Carpatica Kids, BCR - Banca Comerciala Romana, ETI - Milk Burger, Elmiplant, Fulga, Nivea Sun. 
Solutii alternative de energie ca sa ajungi la festival. ,,Green Race to UNTOLD cu ENGIE si McCann PR
Vineri, 05 Iulie 2019
 ENGIE Green Race to UNTOLD este o componenta a campaniei de comunicare dedicate asocierii dintre brandul ENGIE si festivalul UNTOLD, dezvoltata de McCann PR. Lansata sub headline-ul „Simte energia umana la UNTOLD! Cu ENGIE ai surse de energie regenerabila. Si la festival, si acasa”, campania aduce in...
	Argint din 1857 de inscrieri la Cannes Lions 2019 in categoria PR pentru Internet's residency exam - REGINA MARIA, McCann PR si McCann Bucharest
Vineri, 21 Iunie 2019
 „Internet’s residency exam” (Internet vs. Rezidentiat), campania Retelei de sanatate REGINA MARIA, alaturi de McCann PR si McCann Worldgroup a castigat miercuri seara Silver Lion la categoria PR din cadrul Cannes Lions 2019. Categoria a inregistrat 1857 de inscrieri, din 67 de tari, dintre care 242 au ajuns pe...
30 de tineri au absolvit cursurile Scolii ADC*RO 2019
Marti, 18 Iunie 2019
 Lucrarile lor au fost evaluate de catre un board format din unii dintre cei mai buni directori de creatie din Romania. Board-ul de tutori al editiei 2019 a fost format din: Adrian Preda, Andrei Tripsa, Catalin Rusu, Laura Nedelschi, Liviu Turcanu, Radu Pilat, Șerban Alexandrescu si Stefan Vasilachi.
TVR si-a ales Comisia de Etica si Arbitraj. 5 membri, 3 supleanti.
Joi, 13 Iunie 2019
 Marian Voicu (producator tv), Gabriela Avram (jurnalist tv senior), Horia Grusca (producator tv), Radu Aurel Tudor (jurnalist tv) si Ion Banu (producator tv) au fost alesi pentru calitatea de membri ai Comisiei de Etica si Arbitraj din SRTv, iar Razvan Bucuroiu (producator tv), Ruxandra Elena Tuchel (producator tv) si Diana Mihaela Ciurus (jurnalist tv) au fost alesi pentru calitatea de...
Povesti cu final fericit in cuplu si pentru sistemul de canalizare. Noua campanie Apa Nova pentru folosirea corecta a canalizarii.
Vineri, 07 Iunie 2019
Sub conceptul „Povesti cu final fericit”, Apa Nova aduce in atentia bucurestenilor faptul ca sistemul de canalizare nu functioneaza ca un cos de gunoi, iar deseurile nepermise aruncate in vasul de toaleta sau in sifonul de scurgere afecteaza atat sistemul de canalizare, cat si mediul inconjurator. Campania a...
Dupa o licitatie la sfarsitul anului 2018, Biofarm in trei campanii de comunicare integrata cu McCann PR
Luni, 03 Iunie 2019
 Cu o colaborare inceputa in urma unei licitatii de la sfarsitul anului 2018, parteneriatul cu Biofarm vizeza campanii de comunicare integrata pentru marcile Triferment, Carbocit, Devaricid.
Oradea isi lanseaza brandul de oras. Proiect al Asociatiei pentru Promovarea Turismului Oradea, conceptualizat impreuna cu Brandient
Vineri, 10 Mai 2019
 Asociatia Pentru Promovarea Turismului din Oradea si Regiune (APTOR) lanseaza brandul de oras, conceptualizat impreuna cu firma de consultanta si design Brandient.
 Noua campanie de imagine ,,Suntem de-ai locului'', La Doi Pasi. Co-productie METRO Cash & Carry, Porter Novelli si casa de productie Stay Sharp
Miercuri, 17 Aprilie 2019
Retailerul METRO Cash & Carry lanseaza o noua campanie pentru reteaua de francize soft LaDoiPasi. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce in prim-plan modul in care magazinul devine locul de intalnire in comunitate, unde antreprenorul insusi este gazda.
Ai puterea sa alegi Enel cu Publicis (creatie) si Media Investment (media).
Marti, 26 Martie 2019
 „Campania de comunicare a fost realizata in colaborare cu Publicis Romania, sub platforma creativa ”Ai puterea sa alegi”” au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare Enel, care mai precizeaza ca prima campanie promoveaza oferta companiei pentru gaz si electricitate, se desfasoara in...
Anca Vlad, fondatoarea Fildas Group, a fost ajutata la transferul de knowledge intre generatii de Conferintele Afacerilor de Familie FBN Romania
Miercuri, 31 Octombrie 2018
"FBN Romania pe noi ne-a pus pe roate si ne-a ajutat enorm. Eram (eu si fiul meu n.r) in plin proces de transfer de knowledge si nu stiam cum sa abordam subiectul, iar relatia mama fiu nu este deloc usoara." spun Anca Vlad la Conf
Conferinta anuala dedicata afacerilor de familie, organizata de Family Business Network Romania
Luni, 22 Octombrie 2018
Organizata luni, 29 octombrie, membrii Asociatiei FBN Romania care organizeaza conf
DIGI saluta creativitatea nelimitata a romanilor cu Cap Compas, Multimedia Est si United Media
Joi, 18 Octombrie 2018
 Conceptul campaniei porneste de la resursele spirituale si practice ale romanului simplu, care de voie si mai ales de nevoie, a ajuns sa se priceapa la orice
87% dintre oameni vor o asigurare care sa le faca viata mai usoara.  Metropolitan Life lanseaza #SunaUnPrieten, de MRM Worldwide Romania
Joi, 23 August 2018
Semnata de MRM Worldwide Romania, potrivit autorilor, campania a fost creata pentru promovarea asigurarii de viata "Asa cum vrei tu" – o...
« 4 5 6 7 8 »