Copiii vor sa devina doctori. Intr-un experiment social, REGINA MARIA i-a intrebat ce parere au despre aceasta meserie
Vineri, 09 Octombrie 2020

 

Credit: McCann PR / Regina Maria - Youtube

Campania ”De 25 de ani investim in urmatorii 25” formuleaza un omagiu la adresa medicilor, in timp ce priveste spre viitorul serviciilor medicale din Romania

AdPlayers. info

Cu ocazia aniversarii a 25 de ani de la infiintare, Reteaua de sanatate REGINA MARIA lanseaza un mesaj potrivit vremurilor atat de nelinistite prin care trece intregul sistem medical: suntem pregatiti pentru perioada care urmeaza? Care este viitorul medicinei in Romania?

Experimentul social demarat de Regina Maria are un mesaj imbucurator. Daca cei mici inca isi doresc sa devina in continuare medici, atunci, cu putin sprijin din partea noastra, vor avea grija de noi toti pe viitor.

,,In medicina, viitorul se construieste incet si implica investitii consistente – de la durata constructiei de infrastructura, la educatia necesara, pana la realizarea performantei medicale si a digitalizarii, nimic de valoare nu poate fi creat peste noapte” sunt de parere initiatorii proiectului de comunicare. ,,REGINA MARIA a investit constant inca de la infiintare, marcand realizari si premiere importante in Romania; de altfel, cei 25 de ani aniversati acum sunt sinonimi cu 25 de ani de medicina privata la noi in tara.”


Despre investitii in viitor, vorbeste si Claudiu Dobrita, Creative Director McCann PR:

”O investitie se face intotdeauna cu gandul la viitor. Uitandu-ne la toate lucrurile remarcabile pe care le-a construit REGINA MARIA inca de la infiintare, ne-am dat seama ca primii 25 de ani sunt, de fapt, despre urmatorii 25. Cum vor fi ei? Am decis sa interogam viitorul si am aflat ca vom fi in siguranta.”spune directorul de creatie McCann PR, care conchide optimist:

,,Atata vreme cat copiii isi doresc sa devina medici, treaba noastra, a adultilor, e sa le cream toate conditiile sa construiasca un viitor mai bun. Multumim clientului pentru viziunea impartasita si pentru increderea de a duce impreuna la capat o campanie integrata.”

Potrivit autorilor, campania ”De 25 de ani investim in urmatorii 25” porneste tocmai de la aceasta premisa. Tot ceea ce cladim azi ne va defini in continuare. Toate investitiile realizate pana acum vor servi generatiilor care urmeaza, iar fiecare pas inainte facut azi de catre sistemul medical romanesc, fiecare nou spital, nou medic specializat, nou echipament de varf adus in Romania sau noua tehnologie care ne apropie si mai mult de pacienti, va contribui la conturarea unei perspective mai optimiste pentru fiecare dintre noi.

”Dincolo de exemplele de solidaritate si chiar sacrificiu pe care pandemia le-a adus, contextul actual continua sa fie un test al infrastructurii medicale romanesti, atat umane, cat si materiale. Iar acest lucru ne-a pus in situatia de a ne gandi la viitor altfel decat am facut-o pana acum” arata si Greta Redeleanu, Marketing Director al Retelei REGINA MARIA.

,,Ca lider in calitatea serviciilor medicale, vrem sa ne asiguram ca toate realizarile de pana acum si tot ce vom intreprinde de aici inainte vor avea impact si pe termen lung. Acum punem bazele medicinei urmatorilor 25 de ani. Vom continua sa construim temeinic pentru ca medicii de maine sa gaseasca un sistem de sanatate solid din care sa fie mandri sa faca parte. Iar pacientii sa aiba in continuare acces la serviciile moderne si sigure pe care le merita, la standarde internationale.”, explica directoarea de marketing a Retelei REGINA MARIA.

Campania integrata ”De 25 de ani investim in urmatorii 25” este realizata de agentia McCann PR. Pe langa ad-urile care ruleaza in aceasta perioada pe TV, pe homepage-ul campaniei, https://www.reginamaria.ro/primii25, poate fi vizionat experimentul cu copiii pe larg, dar pot fi gasite si toate argumentele rationale ale campaniei, motivele concrete pentru a privi optimist viitorul si toate datele despre investitiile realizate de REGINA MARIA in primii 25 de ani de existenta.



Credit: McCann PR / Regina Maria - Youtube

Echipa care a realizat campania este formata din:

Client, Reteaua de sanatate REGINA MARIA:

Greta Redeleanu – Marketing Director Reteaua de sanatate REGINA MARIA

Cristiana Vago - Communication Manager Reteaua de sanatate REGINA MARIA

Alina Chelu – Head of Corporate Communication Reteaua de sanatate REGINA MARIA

Simona Teodoroiu – Digital Marketing Manager Reteaua de sanatate REGINA MARIA

Raluca Stincescu – Digital Marketing Specialist Reteaua de sanatate REGINA MARIA

De la Agentie, McCann PR:

Claudiu Dobrita – Creative Director McCann PR

Ruxandra Vasilescu – Business Director McCann PR

Andrei Alexandru – Head of Strategy McCann PR

Raluca Andreica – Senior Copywriter McCann PR

George Liloiu – Art Director McCann PR

Dorina Cioria – Art Director McCann PR

Alin Birladeanu – DTP McCann PR

Ana Poiana – Account Manager McCann PR

Alexandra Carabusi – Senior Account Executive McCann PR

Carla Mihaescu – Traffic Manager McCann PR

 

Cercetare: Silvia Luican, Izi Data

Casa de productie: Diud Studio

Regizor: Adrian Tapciuc

Agentie media: Media-tique


Mai mult in Campanii, Conturi, Responsailitate Sociala



PUBLICITATE: