Pofta de emotii, pofta de viata. Gateste un Craciun asa cum simti cu Floriol si WOPA
Joi, 17 Decembrie 2020

 

Pofta de emotii, pofta de viata. Credit. Floriol / WOPA

 “Emotia ramane cel mai important ingredient pentru o masa perfecta. Dupa 20 de ani de prezenta pe piata din Romania si 15 ani in care a urat romanilor ”Pofta de viata”, Floriol stie bine acest lucru si le propune consumatorilor sai un stil de viata echilibrat si sanatos." spune Monica Spiru, Marketing Manager Romania & Bulgaria.

AdPlayers. info

 

 

Campania “Pofta de emotii, pofta de viata”, lansata in vara de WOPA si Floriol, continua cu o poveste de Craciun. La finalul unui an complicat, plin de emotii de tot felul, masa de sarbatori ar trebui sa fie un moment de bucurie deplina, motiveaza autorii campaniei: ,,Anul acesta, Floriol te invita sa pregatesti o cina de Craciun exact cum vrei tu sa fie. Doar cu ingredientele care iti plac, asezonate cu cele mai sincere emotii.

 

„Cand vine vorba de masa de Craciun, primul gand pentru fiecare roman e: friptura, salata de boeuf, carnati, plus cozonac pana nu mai poti. Or, Craciunul este simtit diferit de fiecare dintre noi si mesele de Craciun sunt cel putin la fel de variate. Adica, daca nu iti place piftia... e OK! De aceea am vrut sa recunoastem acest lucru si sa oferim alternative de retete care sa se plieze pe felul in care oamenii simt Craciunul” spun Alina Nechita (Art Director vegan) si Daniel Harmanescu (Copywriter non-vegan) de la WOPA.

“Emotia ramane cel mai important ingredient pentru o masa perfecta. Dupa 20 de ani de prezenta pe piata din Romania si 15 ani in care a urat romanilor ”Pofta de viata”, Floriol stie bine acest lucru si le propune consumatorilor sai un stil de viata echilibrat si sanatos. Pe Floriol.ro gasiti o multime de sfaturi si abordari din partea nutritionistilor, dar si peste o suta de retete numai bune de pus in practica pentru masa de Craciun si nu numai”, a adaugat Monica Spiru, Marketing Manager Romania & Bulgaria.

Reteta campaniei 

TIMP DE PREPARARE: Dupa sufletul fiecaruia

DIFICULTATE: De la usor la complex, dupa gust

INGREDIENTE:

-             Pofta de nostalgie

-             Pofta de multumire

-             Pofta de pace

-             Pofta de visare

-             Floriol din belsug

MOD DE PREPARARE:

Retetele cu “Pofta de emotii de Craciun, pofta de viata” by Floriol, powered by WOPA, sunt ideale atat pentru adeptii bucatariei traditionale, cat si pentru vegani sau pentru iubitorii dietelor keto.

SERVIRE:

“Pofta de emotii de Craciun, pofta de viata” de la WOPA si Floriol se serveste integrat in digital, pe YouTube, Facebook si Instagram, cu ajutorul unor influenceri precum Bucatar Maniac (pentru bucataria romaneasca), Miruna Lica (pentru bucataria keto) sau Alina Dragne (pentru bucataria vegana).

Spotul poate fi urmarit si pe Youtube


ECHIPA

Din partea WOPA:

Creative Director: Dragos Ometita

Senior Copywriter: Daniel Harmanescu

Senior Art Director: Alina Nechita

Head of Social Media: Anca Duma

Social Media Manager: Delia Constanda

Account Director: Andra Tivichi

Din partea Bunge:

Monica Spiru: Marketing Manager Romania & Bulgaria

Camelia Miu: Brand Manager

Bunge Limited (NYSE: BG) este un lider global in domeniul agribusiness si alimentar, operand in peste 40 de tari, cu aproximativ 35.000 de angajati. Bunge comercializeaza, depoziteaza si transporta seminte oleaginoase si cereale pentru clienti din toata lumea.

Bunge Romania este unul dintre principalii actori din sectorul agribusiness din Romania, mai ales in ceea ce priveste comercializarea si procesarea cerealelor, a semintelor de floarea-soarelui, rapita si soia, fiind, de asemenea, un actor cheie in sectorul alimentar prin marcile sale Floriol, Unisol, Ulvex si Raza Soarelui.

Bunge Romania contribuie la imbunatatirea vietii oamenilor prin continua dezvoltare a liniei de uleiuri vegetale, controland in mod sustenabil prin operatiunile sale intreg lantul de aprovizionare, de la achizitionarea semintelor, pana la produsele finale care ajung la clienti si consumatori. Prin intermediul operatiunilor de procesare locala a semintelor de floarea-soarelui, rapita si soia, compania ofera partenerilor sai servicii logistice de calitate, disponibilitate si profesionalism. Depunem eforturi pentru a imbunatati starea de sanatate si obiceiurile de nutritie a clientilor nostri, prin permanenta dezvoltare a produselor, si prin standardul ridicat de calitate si siguranta.

Mai mult in Campanii, Conturi


PUBLICITATE: