Crestere de brand awareness de 84%. Stefanini Infinit a lansat noile Cif Disinfect & Shine in comunitati cu cei mai relevanti creatori de continut
Vineri, 29 Ianuarie 2021

 

Credit. Stefanini Infinit 

Intr-o perioada in care acasa a devenit locul in care ne petrecem cel mai mult timp, Stefanini Infinit si echipa Cif Unilever au lansat noua gama de produse dezinfectante Cif Disinfect & Shine, alaturi de comunitati si cei mai relevanti creatori de continut

AdPlayers. info

Intr-o perioada in care acasa a devenit locul in care ne petrecem cel mai mult timp, Stefanini Infinit si echipa Cif Unilever au lansat noua gama de produse dezinfectante Cif Disinfect & Shine, anunta agentia de comunicare.

Pentru a comunica beneficiile functionale ale noilor produse Cif Disinfect & Shine Spray intr-o maniera emotionala, Stefanini Infinit a identificat cea mai buna oportunitate, aceea de a face cunostinta comunitatilor cu cei mai relevanti creatori de continut.

Conceptul campaniei se bazeaza pe dezvoltarea unei paralele intre o casa frumoasa, dezinfectata si cei dragi noua de care ne dorim mereu sa avem grija. Cu totii ne dorim sa ne aratam dragostea, aprecierea si grija fata de cei dragi. Iar grija incepe cu spatiul in care te simti cel mai bine, acasa.

Cu ocazia sarbatorilor de iarna, campania aduce in prim plan familiile, timpul petrecut acasa cu cei dragi si dorinta de a ne simti in siguranta acasa. Cu ajutorul influencerilor Ela Craciun, Vladimir Draghia, Ioana Grama, Marian Ionescu & Georgiana Ionescu, Cif Disinfect & Shine a ajuns in casele consumatorilor. Fiecare influencer a povestit despre noile lor obiceiuri de a face curat si de a dezinfecta mai des pentru ca cei dragi lor sa fie in siguranta acasa.

Influencerii au fost in special placut surprinsi de faptul ca noua gama de produse Cif Disinfect & Shine poate fi folosita in zonele unde se gateste, ca distruge inclusiv Coronavirus si ca poate fi folosit in siguranta pentru jucariilor copiilor si ale prietenilor necuvantatori.

,,Le multumim creatorilor de continut care s-au alaturat campaniei: Diana Catanoaia, Daniela Macsim, Mara Coman, Prin Lume, Noemi Meilman, Edi Enache, Sunday Chef, Sensy Food, Adriana Patuschinsky, Pink Wish Blog, Andrei Niculae, Daniela Niculi, Dexter Chef, Calatorii si Farfurii, Pia Marina.” spun autorii campaniei.

,,Prin intermediul acestei campanii am reusit sa aducem Cif Disinfect & Shine in casele oamenilor oferindu-le acel sentiment ca sunt in siguranta.”

https://www.instagram.com/p/CJGfCZeAIpf 

https://www.instagram.com/p/CJG9J06J4Yv 

https://www.instagram.com/p/CJG6od1DKiC

 

https://www.instagram.com/p/CJLkLVQJDTM

 

 https://www.instagram.com/p/CJLhV_MJcc7 

 

 

Crestere de brand awareness de 84%

 

 

Potrivit agentiei, ca urmare a campaniei, pagina de Instagram Cif Romania a avut o crestere de brand awareness de 84%, numarul de followers a crescut cu aproximativ 30%, iar cu ajutorul creatorilor de continut, mesajul campaniei a ajuns la aproximativ 1.9 milioane de urmaritori.

 

„Anul 2020 a fost un an deosebit, prin prisma provocarilor pe care le-a adus in industria FMCG. A fost un an al schimbarilor, obiceiurile de consum ale romanilor suferind schimbari importante. A fost un an al responsabilitatii, cu toate caracteristicile care definesc acest termen. Responsabilitate pentru planeta, pentru consumatori si sanatatea acestora. Astfel, gama Cif Disinfect & Shine a fost raspunsul nostru firesc la toate aceste schimbari: un produs 2 in 1, testat dermatologic, avand la baza 100% agenti de curatare derivati din surse naturale menit sa vina in ajutorul consumatorilor nostri, prin eliminarea a  99,9% din bacterii si virusuri si eliminarii murdariei zilnice, cu un impact minim asupra planetei.” a spus Anca Cojocaru (Brand manager CIF).

„Online-ul este "canvasul" principal pe care spunem povestile brandurilor pentru care comunicam, iar in ultimul an acest lucru s-a intamplat cu precadere dat fiind contextul in care ne-am aflat si inca ne aflam. Este foarte important pentru noi ca agentie sa putem ajuta brandurile pe care le servim sa aleaga cea mai buna strategie posibila, cu digitalul in centru, iar apoi sa o implementam cu cele mai potrivite si relevante idei creative pentru consumatorii lor. Multumim inca odata Unilever si brandului Cif pentru increderea in Stefanini Infinit." a adaugat Alex Cernatescu, CEO, Co-Founder & Global Head of Strategy - Stefanini Infinit (Infinit Agency).

Echipele participante:

Stefanini Infinit:

Razvan Palea - Account Manager

Matei Curtasu - Global Creative Director

Ruxandra Matache - Group Creative Director

Simina Florea - Senior Copywriter

Ioana Baltesiu - Senior Art Director

Cristina Folteanu - Social Media Manager

 

Cif Unilever:

 

Irina Urechean - Home care leader South Central Europe

 

Cristina Brindusoiu - Category manager Home Hygiene

Anca Cojocaru - Brand manager CIF

Adrian Calarasu - Digital category manager Home Care


Mai mult in Campanii, Conturi,


PUBLICITATE: