Rezultatele cautarii dupa : "aprilie"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 20 Martie 2006
Dupa ce o parte din dozele de sange proaspat in comunicare din ultimii ani au fost administrate cu succes unor agentii printre care se numara Leo Burnett, McCann, Gavrila si Asociatii, campania de refacere a rezervelor din acest an "recolteaza" brate tinere, pana pe 7 aprilie
Vineri, 03 Martie 2006
Romanita Oprea si Anca Rancea, doi redactori de marketing si publicitate la revistele Campaign si Biz, au ales sa lucreze pentru emisiunea care va fi difuzata la TVR2, in fiecare sambata seara de la ora 20:30
Marti, 28 Februarie 2006
Roxana Carausu, Marketing Manager, Cosmopolitan si Beau Monde spune ca revista Cosmopolitan are, potrivit datelor BRAT (septembrie 2005), un tiraj de 43.000 exemplare si media lunara de difuzare de 35.382 exemplare, audienta fiind de 236.500 persoane (SNA aprilie 2005)
Vineri, 20 Ianuarie 2006
URSUS aduce o noua serie a emisiunii la televiziunea din Pache Protopopescu, din 16 ianuarie pana in 20 aprilie
Luni, 09 Ianuarie 2006
Regia de vanzari bate palma pe 5 ani cu UTV, dupa extinderea pe piata romaneasca a parteneriatului de la nivel European cu Jetix
Vineri, 09 Decembrie 2005
Revista lunara de la Inter Press Group a intrat in portofoliul companiei de publishing a grupului MediaPro si va fi relansata in primele luni ale anului 2006
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Acordul Pan-European Jetix – ARBOmedia extinde parteneriatul de vanzari in Romania de la 1 ianuarie 2006, punand capat contractului de 6 ani cu Cable Direct
Marti, 08 Noiembrie 2005
Promotia Timisoreana "Premii adevarate pentru oameni adevarati" a fost construita cu agentiile Mercury Promotions (BTL), Lowe & Partners (ATL, activare BTL, PR) si Zenith Media (media)
Vineri, 28 Octombrie 2005
Agentia de publicitate "lucreaza" cu Ion Luca Caragiale, George Enescu si Mihai Eminescu la promovarea mandatului on line si mandatului electronic
Marti, 18 Octombrie 2005
"Si in 2006 vom aplica o strategie adaptata prin pret pietei rezidentiale" a dezvaluit astazi Pieter Bakker, Director Executiv Comercial al companiei
Vineri, 30 Septembrie 2005
Sub sloganul "Totul merge Heiss!", agentia semneaza campania pentru centralele termice Heiss de la Meda SA, media fiind derulata prin ZenithMedia pe televiziune ( 3 spoturi Tv ) si presa scrisa
Marti, 13 Septembrie 2005
Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana a declarat ca "vanzarile Timisoreana Lux au crescut cu 70% peste aceeasi perioada a anului trecut, in mare parte si datorita acestei promotii"
Luni, 05 Septembrie 2005
Agentia de publicitate a implementat pe litoralul romanesc pentru Karom Drinks programul BTL "Lasa-te surprins de Atractia Corrido" care a acordat ca premii si 5 excursii pentru 2 persoane in Spania
Vineri, 26 August 2005
Printre membrii clubului ce promoveaza sporturile nautice, agentia ii enumera pe MS Regele Mihai I, Printul Dimitrie Sturdza, Calin-Popescu Tariceanu, Sergiu Celibidache, Adrian Sarbu, George Copos sau Constantin Balaceanu-Stolnici
Miercuri, 03 August 2005
Campania de imagine "Wishes" a operatorului de telefonie mobila a fost adaptata local dupa o idee originala Tempo Advertising, agentie care semneaza si creatia spotului ce se deruleaza pe tv si cinema
Vineri, 29 Iulie 2005
In spoturile TV Fanta Bamboocha pentru promotia locala, McCann a folosit filmarile Ogilvy New York, spoturile radio fiind realizate in intregime de McCann Erickson Romania
Luni, 25 Iulie 2005
Campania Panfoods comunicata de AdVenture, Fresh Advertising si Grey Worldwide a acordat, printre altele, 3 limuzine VW Passat, 3 excursii la Cannes si 300 USD zilnic timp de 40 de zile
Miercuri, 13 Iulie 2005
Odata cu lansarea cotidianului, agentia spune cititorilor cotidianului de sport ca "exista si alte sporturi si ca sportul inseamna mai mult decat fotbal"
Sambata, 09 Iulie 2005
Din cele mai recente audiente SNA, editorul mai citeaza audienta Casa Lux - 360.000 cititori, Practic Idei cu 547.000 , Casa de Vacanta - 109.000 si Draga Mea cu o audienta de 220.000 de cititori pe editie
Vineri, 08 Iulie 2005
Ogilvy & Mather a castigat sectiunea "Banner Campaign" a festivalului Internetics 2005 pentru campania realizata cu ocazia lansarii Milka M-joy
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: