"Regele berii" incoroneaza Pro TV cu "Dinastia Campionilor"
Vineri, 20 Ianuarie 2006

Regele berii incoroneaza Pro TV cu Dinastia Campionilor(AdPlayers.ro )  URSUS reia o poveste de succes – „Dinastia Campionilor”. Impreuna cu Pro TV, marca de la Ursus Breweries deruleaza din 16 ianuarie pana pe 20 aprilie o noua serie a Dinastiei Campionilor. Emisiunea este difuzata, in fiecare luni si joi, dupa Stirile Pro Tv de la ora 23:00.

Mugur Nicolae, Brand Manager URSUS, este de parere ca “Dinastia Campionilor a depasit barierele unei simple emisiuni. Dinastia Campionilor devenit o marca in sine, asteptata de telespectatori in fiecare an”.

Promotorii emisiunii de la ProTv spun ca anul acesta, Dinastia Campionilor portretizeaza romani care au devenit personalitati de referinta la nivel international. “Noua serie aduce in lumina reflectoarelor 32 de personaje, care exceleaza in pasiunile care i-au consacrat” sustin ei..

Telespectatorii vor avea ocazia sa cunoasca povestile unor romani care pot fi aplaudati in orice colt al planetei: Dan Pita (regizorul roman premiat cu „Leul de Argint” la Venetia), A.G. Weinberger (muzicianul de origine romana care l-a fermecat pe BB King), Razvan Radulescu (scenaristul laureat la Cannes si autorul unor scenarii la filme precum „Marfa si banii” sau „Moartea domnului Lazarescu”), Mihaela Ursuleasa (pianista-minune a Romaniei), Stere Gulea (regizorul filmelor „Morometii”, „Stare de fapt”, „Piata Universitatii”) sau Alina Cojocaru (prim-solista la Covent Garden si una dintre cele mai in voga balerine la nivel mondial).

Dinastia Campionilor il prezinta pe cel ce a facut posibila vizita Papei Ioan Paul al II-lea in Romania, intr-un moment contoversat al relatiilor dintre biserica ortodoxa si cea greco-catolica. Cel mai tanar ambasador la Vatican era Teodor Baconski, care la 34 de ani, era si cel mai tanar ambasador din istoria diplomatiei romane.

Mare fan al sporturilor de echipa, URSUS va mai dedica o editie speciala a Dinastiei Campionilor echipei nationale de handbal feminin. Microbistilor, URSUS le pregateste povestea Nationalei de fotbal cu care a inceput istoria moderna a fotbalului in Romania – 1970.

Desi, sunt obisnuiti cu ideea ca stirile negative aduc audienta, jurnalistii realizatori ai Dinastiei Campionilor, spun ca aceasta “este o emisiune pe care oamenii o urmaresc cu placere si acest lucru confirma, printr-o audienta ridicata, succesul pe care il au valorile romanesti.

Reprezentantii Ursus sunt multumiti de impactul povestilor pozitive asupra publicului: "Ursus le ofera romanilor, pentru al patrulea an consecutiv, motive de mandrie nationala” a declarat Mugur Nicolae.

Membra a SABMiller plc, Ursus Breweries, detine in Romania 4 fabrici de bere, cu o capacitate totala de 3 milioane hectolitri si aproximativ 1.300 de angajati. Ursus Breweries isi desfasoara activitatea in orasele Cluj-Napoca, Buzau, Timisoara si Brasov, si detine o cota estimativa de piata de 24%. Marcile Ursus Breweries sunt Ursus, Timisoreana, Ciucas, Peroni, Pilsner Urquell si Stejar.

( Irina Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: