Razvan Matasel: "S-au premiat campaniile integrate/ 360 de grade si nu numai campaniile TV"
Luni, 27 Martie 2006

Razvan Matasel: S-au premiat campaniile integrate/ 360 de grade si nu numai campaniile TV( AdPlayers) Aprecierile lui Razvan Matasel (foto), membru in comitetul de organizare al festivalului si Research & Strategic Planning Director - Leo Burnett & Target privind EFFIE Awards Romania 2006 fac parte dintr-o serie de intrebari si raspunsuri initiata de AdPlayers si AdPlayers.ro. Ele reprezinta punctele de vedere ale unora dintre cei mai importanti jucatori in publicitate in legatura cu festivalul eficientei campaniilor de comunicare din Romania.

Raspunsurile sunt publicate integral in editia online in saptamana 27 martie 3 aprilie, si vor contribui la realizarea unei analize ulterioare in editia tiparita.

AdPlayers: Cum apreciati nivelul campaniilor si participarea agentiilor la EFFIE 2006 ?

Care credeti ca au fost partile pozitive ale editiei din acest an fata de cele precedente?

Razvan Matasel: O editie multa mai buna decat anul trecut. Si va spun acest lucru atat din punctul de vedere al unei agentii participante cat si ca membru in comitetul de organizare. As mentiona cateva dintre imbunatatirile de anul acesta: mai multe intrari decat anul trecut si mult mai bine scrise; au existat intrari in toate categoriile desi numarul acesta a crescut; am avut si doua seminarii despre strategie si eficienta in comunicare.

Si nu in ultimul rand as vrea sa subliniez calitatea lucrarilor castigatoare: anul acesta s-a premiat excelenta in comunicare si nu numai cresterea vanzarilor, s-au premiat campaniile integrate/ 360 de grade si nu numai campaniile TV, s-au premiat eforturile de construire a unor marci si nu norocul din spatele unor executii spectaculoase.

Leo Burnett nu a facut decat sa-si confirme pozitia de lider incontestabil pe piata. Dupa ce anul trecut am luat cele mai multe nominalizari si cele mai multe premii, anul acesta am dominat toate topurile: cele mai multe nominalizari, cele mai multe premii, cele mai multe Gold EFFIE-uri si nu in ultimul rand GRAND EFFIE-ul. Si ne-am mai demonstrat o data teza: Creativitatea vinde. Bergenbier, Prigat si Altex vin sa certifice acest lucru. Ma bucur ca am castigat aceasta competitie intr-un mod atat de categoric. Dar in acelasi timp sunt trist ca aceleasi doua agentii se bat pentru podium.

AdPlayers: Ce noutati ati vrea sa vedeti la EFFIE 2007?

Razvan Matasel: Din punct de vedere organizational festivalul a decurs perfect respectand intrutotul standardele internationale formulte de AMA New York. Noutatile nu vor veni de aici. Poate doar vor mai aparea niste categorii noi. Astept noutati de la piata: mai multe intrari si o calitate mai mare a acestora, mai putine promotii si mai multe campanii de imagine.

(Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro )


PUBLICITATE: