AdVenture "a incercat" Corrido Sangria
Luni, 05 Septembrie 2005

( AdPlayers.ro ) Pentru prima data pe piata romaneasca, Karom Drinks a prezentat pe litoralul romanesc Corrido Sangria, bautura traditionala a Spaniei. Programul a fost dezvoltat si implementat in lunile iulie si august, in toate statiunile de pe litoral, de agentia de publicitate AdVenture.

"In luna aprilie am aflat si noi despre Corrido si le-am propus celor de la Karom Drinks un program care noua ni s-a parut foarte potrivit pentru promovarea acestei marci" ne spune Alex Zamfir, Managing Partner AdVenture. AdVenture a incercat Corrido Sangria

Campania s-a desfasurat, potrivit agentiei, sub umbrela "Lasa-te  surprins de Atractia Corrido". "Personalitatea spaniola a marcii, faptul ca era un produs nou precum si dorinta de a gasi o alta forma de prezentare au fost elementele care au stat la baza ideii de promovare a lui Corrido" sustine Lucian Pavel, BTL Director. Fetele Corrido Sangria imbracate in costume spaniolesti traditionale au fost insotite de "Los Corridos", o trupa de flamenco alaturi de care acestea au captivat audienta prin muzica si dansul prezentate.

Programul de incurajare a cumpararii a fost dezvoltat pe 2 componente: pe terase si in baruri cei care cumparau un Corrido Sangria primeau de la fetele Corrido un loz razuibil care le putea aduce un premiu instant sau o invitatie la petrecerile Corrido.  Participantii mai aveau si posibilitatea castigarii unei excursii pentru 2 persoane in Spania, dintr-un numar de 5 puse in joc. Desemnati deja, castigatorii vor avea ocazia sa descopere "live" plaja de pe coasta Barcelonei.

AdVenture a incercat Corrido Sangria

"Fiind vorba de un program pilot, pentru o bautura de nisa, proaspat lansata pe piata, obiectivul nostru principal a fost acela de a ne face cat mai cunoscuti si de a-i convinge pe cat mai multi sa incerce Corrido Sangria" spune Miruna Patrascu, Marketing Director Karom Drinks. Executivul companiei mai sustine ca este multumit de rezultatele obtinute pana acum de Corrido Sangria si mai spune ca are incredere in potentialul acestei bauturi pe piata romaneasca.

La implementarea programului au contribuit Miruna Patrascu, Marketing Director si Adriana Munteanu, responsabil proiecte marketing din partea Karom Drinks. AdVenture i-a trimis "la plaja" pe litoralul romanesc pe Lucian Pavel, BTL Director, Andreea Dragomir - Copywriter, Dan Andronic -Graphic Designer, Vili Pacuretu - Head of Creative Department si Alex Zamfir - Managing Partner.

Dupa cum afirma reprezentantii companiei, AdVenture este o agentie full service infiintata la sfarsitul anului 2002. Printre clientii sai se numara branduri de la Karom Drinks, Panfoods Romania (Amigo), Porsche Leasing, Porsche Bank, Unilever, Global Travel, Total Air, Target Romania. ( Irina Toma )


PUBLICITATE: