Rezultatele cautarii dupa : "antena 2"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 »
Inima de tigan (Acasa Tv): rating 12,3 si market share 27,9 pe publicul feminin 15-49 ani, urban
Vineri, 28 Martie 2008

Cu o medie de rating de 12.3 puncte si o cota se piata de 27.9%, ACASA TV a fost miercuri, 26 martie, lider de audienta publicului feminin 15-49 ani, urban, in intervalul orar 20.28-21.58

Steaua – Unirea Urziceni a ridicat Kanal D pe primul loc, pentru publicul 18-49 Urban
Miercuri, 19 Martie 2008
Transmisiunea in direct a meciului a inregistrat o medie de 21,1% share si 9,2% rating pe targetul comercial (public 18-49 ani, urban)
Next face Creditul de doua ori cat casa (Banca Transilvania)
Luni, 17 Martie 2008
Noua campanie cuprinde un spot TV si unul radio si se desfasoara in perioada 5 martie – 20 aprilie pe Europa Fm, Kiss Fm, Antena1, Kanal D, TVR 2, Antena 3, Realitatea TV, National Geographic, Discovery, Money...
Matache Macelaru  (Principal), la Cap si Next
Joi, 13 Martie 2008
Spotul ruleaza pe TV incepand cu a doua jumatate a lunii februarie la Pro Tv, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Acasa TV, Realitatea TV, Prima TV si National Geographic
Babel aduce continut Misiunea Casa de pe Internet pe TV, la Antena 1
Joi, 28 Februarie 2008
Telespectatorii vor putea intra pe site-ul www.mctv.ro pentru a viziona sau posta filme, cele mai interesante fiind comentate si difuzate in emisiune
''Inima de tigan''(Acasa TV) a batut ''Din dragoste'' (Antena 1)
Luni, 25 Februarie 2008
Potrivit datelor furnizate de compania Gfk Romania, citate de reprezentantii postului Acasa TV, episodul difuzat marti, 19 februarie al telenovelei “Inima de tigan” a fost lider de audienta in rindul...
Somatii publice datorate Limbii Romane
Joi, 06 Decembrie 2007
TVR 2, Antena 3 si B1 TV au inregistrat peste 50 de greseli de folosire a limbii romane in perioada (15 octombrie- 25 noiembrie 2007), in timp ce Antena 1, PRO TV si Realitatea Tv au, potrivit CNA, peste 40
Peste 700.000 EUR, în campania Apla
Vineri, 06 Iulie 2007
Campania "Si casa plange" pentru gama de produse Apla beneficiaza de un buget de peste 700.000 EUR, incluzand 500.00 EUR numai pentru Tv la care se adauga peste 200.000 EUR pentru outdoor, tranzit, radio, a declarat pentru AdPlayers.ro, Florina Necula - Marketing Manager Atlas Corporation
Campania Milli este integrata de Ogilvy&Mather, OgilvyAction, Ogilvy Public Relations si Starcom
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe  TV în perioada: 19 februarie – 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata în perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, în perioada: 12 - 17 martie
Violet si Vincon si ZenithMedia vin cu un nou caracter aparte
Luni, 05 Februarie 2007
Violet si Vincon Vrancea au lansat din 1 februarie 2007, cel de-al treilea spot TV din seria Beciul Domnesc – un caracter aparte, intitulat sugestiv Ceilalti, spune agentia, campania fiind derulata de agentia ZenithMedia pe Pro TV, Prima TV, B1 TV, Realitatea TV, TV Sport, Antena 3, TVR 1, TVR 2.
Sister: Bucegi, de acum împreuna la mai bine, dupa Integrare
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
Noua campanie de imagine semnata de Sister pentru Bucegi a debutat la 1 ianuarie 2007, odata cu intrarea României în UE, comunicarea fiind desfasurata de MediaCom pe 6 statii tv: Antena 1, TVR 1 si TVR 2, ProTV, Prima Tv si TV Sport
Audientele TV vor fi furnizate din 2008 de GFK România
Luni, 08 Ianuarie 2007
Lucia Romaniuc, Presedintele ARMA a anuntat într-o conferinta de presa la sediul CNA ca licitatia pentru furnizarea de date  de audienta TV în perioada 2008 – 2011 a fost câstigata de compania GFK- Romania
Noua la Action Global Communications
Joi, 12 Octombrie 2006
Din septembrie, Madalina Nistor (foto) este PR Account Manager la Action Global Communications , dupa trei ani în relatii publice, din care ultimul la GMP 
Brands&Bears cultiva Delikat
Miercuri, 09 August 2006
Campania media se deruleaza prin agentia de media MindShare pe televiziune - Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, presa scrisa - publicatii precum Ioana, Avantaje, Libertatea pentru Femei, Practic in Bucatarie, si outdoor în Brasov, Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi.
Iaurturi Milli: Ogilvy&Mather si Starcom
Miercuri, 02 August 2006
Noile sortimente de iarturi “Ispite cu fructe” de la de Friesland Foods se promoveaza din  24 iulie printr-un nou spot TV difuzat pe Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel si TVR 2, serviciile de cumparare de media fiind asigurate de agentia Starcom
Timisoreana la PET, de Lowe
Vineri, 21 Iulie 2006
Derulata in perioada 10 iulie – 31 august prin agentia de media  Zenith Media, campania ce contine executia "Barajul" este semnata de agentia condusa de Veronica Savanciuc si Daniel Gavrila si lanseaza PET-ul Timisoreana de la Ursus Breweries
Milli in campanie OgilvyPR
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai – august 2006  la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
Leo Burnett comunica noul Bergenbier
Miercuri, 14 Iunie 2006
Semnata de Leo Burnett, campania de comunicare care se deruleaza in luna iunie pentru  Bergenbier comunica noul design al marcii, prin videoclipul TV - "Pisoii" si executii in presa, bannere pe internet si activitati de e-mailing
Leo Burnett a castigat licitatia Joe
Miercuri, 15 Martie 2006
Nestle Romania a ales sa incredinteze comunicarea brandului Joe agentiei Leo Burnett, colaborarea incepand cu noile spoturi Tv "Scoala", "Banca" si "Petrecerea surpriza", ce pot fi vizionate din luna martie
ComandaBergenbier-fara umbreluta
Luni, 20 Februarie 2006
Noul spot "Comanda" pentru Bergenbier semnat de Leo Burnett este "un spot care se pliaza pe aceeasi asociere cu lumea barbatilor vorbind despre masculinitate si complicitatea masculina"
« 1 2 3 »