.
.
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Violet si Vincon Vrancea au lansat din 1 februarie 2007, cel de-al treilea spot TV din seria Beciul Domnesc un caracter aparte, intitulat sugestiv Ceilalti, arata oficialii agentiei. n media, campania este derulata de agentia ZenithMedia, iar spotul se difuzeaza pe Pro TV, Prima TV, B1 TV, Realitatea TV, TV Sport, Antena 3, TVR 1, TVR 2.
Potrivit agentiei, spotul vine n completarea celor doua productii anterioare, Beciul n 2005 si Invizibil n 2006, care, pe rnd, au pozitionat explicit brandul (2005) si i-au oferit, spune agentia, o identitate proprie n categorie (2005-2006).
Autorii spun ca noul spot urmareste declararea fara dubii a diferentierii consumatorului de Beciul Domnesc fata de ceilalti, si prin aceasta, atragerea catre valorile brandului a consumatorului mai tnar ce simte cel mai acut nevoia de a iesi n evidenta.

Dan Ghejan, Director Marketing si Vanzari la Vincon spune ca are ncredere n noul spot. Faptul ca proiectele anterioare au fost de un real succes si ca VIOLET simte brandul si publicul caruia acesta i se adreseaza, ne face sa avem mare ncredere in noul spot, a spus seful departamentului de marketing.
Ce am urmarit de data asta a fost sa aducem Beciul Domnesc ct mai aproape de consumator; sa aratam, fara a fi, nsa, demonstrativi, ct de aproape pot fi valorile brandului de oricine doreste sa se identifice cu ele, a spus Dragos Cazan, Director de Creatie Violet.
Am renuntat ntr-un fel la lucrurile sofisticate si usor metaforice de dinainte. Beciul Domnesc face parte acum din viata fiecaruia, dar transcede limitele unui produs banal, devine o atitudine, un mod de a fi, de a vedea lumea. Ca sa inducem asta, print-un fel de negare a unei afirmatii, tot ce ne-a trebuit a fost sa surprindem oameni si atitudini n viata lor de zi cu zi, spune directorul de creatie.
Cazan crede ca este si creatorul unui nou gen de publicitate: Cred, cu toata modestia de care pot fi capabil, ca am creat chiar un nou gen in peisajul publicitar autohton spotul reportaj.
Filmarile s-au desfasurat n perioada 15 decembrie 2006 15 ianuarie 2007 n mai multe locatii din Bucuresti. Cautnd solutii de a prezenta scenariul ntr-un mod ct mai interesant, mi-am amintit de un film pe care l-am vazut, Baraka, adauga regizorul Eduardo Vazquez. Acolo s-a redat apusul soarelui, care dureaza o ora, n 60 secunde. n acelasi mod am ncercat sa redam si noi desfasurarea unei zile obisnuite n 25 de secunde: dimineata drumul spre serviciu, cele 8 ore de serviciu, masa de prnz, seara iesirea n oras.
AdPlayersFile
nfiintata n anul 2001, Violet Advertising este agentie de publicitate full-service, cu actionariat 100% romanesc. Printre brandurile din portofoliul Violet se numara Vincon Vrancea, Real Hypermarket, Mapei Romania, Neoset, Intersnack, Gorenje, Euromedia, Libra Bank, Beauty Shop, Marks&Spencer.

Advertiser: Vincon Vrancea
Brand: Beciul Domnesc
Dan Ghejan Director Marketing si Vanzari Vincon Vrancea;
Agentie: Violet
Dragos Cazan Director Creatie, Copywriter,
Liviu Drangu Art Director,
Dan Cretu Account Director ,
Magda Schnell Account Manager,
Eduardo Vasques Regizor,
Jordi Rexach DOP,
Casa de productie: Tandem Film,
Directorii de productie: Razvan Angelescu si Monica Duta.