Peste 700.000 EUR, în campania Apla
Vineri, 06 Iulie 2007

.

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Atlas Corporation a lansat noua campanie de imagine pentru gama de produse Apla. Sub numele „Cand casele sunt triste, si oamenii uita sa zambeasca”, campania este semnata de Tempo Advertising si este derulata prin Zenith Media a declarat pentru AdPlayers.ro, Florina Necula (foto) - Marketing Manager Atlas Corporation.

Buget, peste 700.000 EUR

„Campania are un buget de 500.000 EUR net numai pe TV”, a mai afirmat Florina Necula, pentru AdPlayers, “la care se adauga peste 200.000 EUR outdoor, tranzit, radio – la nivel local insa pe Bucure;ti si Online”. Spotul ruleaza deja pe statiile Antena 1, TVR 1, TVR 2, Kanal D, National TV, TeleSport, Sport Klub, AXN, National Geographic, Discovery si statiile ProTV locale.

“Lucram cu Tempo Advertising din 2005, cand am avut un pitch (licitatie n.r.) de creatie la inceputul anului si l-au castigat”, a afirmat oficialul de marketing pentru AdPlayers. „Pe serviciile de media buying (cumparare de media n.r.) lucram cu Zenith Media, cu care avem o colaborare foarte buna de mai multi ani”.

De la Produs la Gama, de la Specialist la Consumator

Pana in prezent comunicarea Apla a fost axata pe un singur produs vedeta, AplaLux. Din acest a compania a decis sa promoveze intreaga gama de produse Apla, fara a pierde insa din vedere cele mai importante produse ale gamei: AplaLux, AplaFill si, proaspat lansatul, AplaXFoam.

“Am facut doi pasi mari in comunicare. Primul este ca am trecut de la o comunicare de produs la una de gama de produse, care nu inseamna numai un pordus, o vopsea, respectiv Apla Lux, ci avem o gama foarte mare de produse”, continua directoarea de marketing. „Al doilea pas, unul destul de mare, este ca, daca pana acum ne-am adresat specialistilor, profesionistilor, acum ne adresam consumatorului final”.

Autorii campaniei spun ca  s-a ales o abordare emotionala bazata pe un insight real care s-a transformat in headline-ul campaniei „Cand casele sunt triste, si oamenii uita sa zambeasca”.

„Credem ca acest tip de abordare reuseste sa asigure o imagine proaspata brandului Apla si deschide un drum nou comunicarii de produs din aceasta categorie, reusind sa se departeze de linia clasica, trasata si urmata in mod surprinzator, cu doar mici diferente, de aproape toate brandurile din piata”, a declarat responsabilul de marketing. „Spotul Apla nu vorbeste doar despre produsele sale, ci despre oameni in primul rand, cu alte cuvinte: „Ai grija de casa ta, pastreaza-ti zambetul!”.

Astfel, adauga autorii campaniei, a luat nastere propunerea de a sustine campania de imagine printr-un spot TV de 25 de secunde, urmand ca produsele individuale sa fie promovate prin spoturi separate, axate pe demo-uri de produs, pastrand linia povestii din spotul de imagine si conturand astfel 4 episoade.

AdFile

Advertiser: Atlas Corporation

Produs/ Serviciu: Gama Apla

Agentie: Tempo Advertising

Casa de productie: Empire

Regizor: Jose Isidoro.

Agentie de media: Zenith Media


PUBLICITATE: