''Inima de tigan''(Acasa TV) a batut ''Din dragoste'' (Antena 1)
Luni, 25 Februarie 2008



(AdPlayers.ro, Irina Toma)


Marti, 19 februarie, telenovela “Inima de tigan” difuzata Acasa TV a batut prima editie din sezonul acesta a emisiunii “Din dragoste”, avind o medie de audienta mai mare in intervalul orar 20.31- 21.57 si fiind lider de audienta pe toate cele trei segmente importante de populatie, anunta oficialii de comunicare ai postului din trustul MediaPro.

 

Potrivit datelor furnizate de compania Gfk Romania, citate de reprezentantii postului Acasa TV, episodul difuzat marti, 19 februarie al telenovelei “Inima de tigan” a fost lider de audienta in rindul femeilor si barbatilor de toate virstele din mediul urban.

 

In intervalul orar 20.31- 21.57, Acasa TV a inregistrat cu povestea de iubire dintre Irina si Codrut o medie de 9.4 puncte de rating si o cota de piata de 19.7% in timp ce Antena 1 cu emisiunea “Din dragoste” s-a situat pe locul 2 cu o medie de 8.5 puncte de rating si o cota de piata de 17.8%.

 

Virful de audienta inregistrat de Acasa TV pe acest target a fost inregistrat in minutul 21.45 si a atins 11.7 puncte de rating, o cota de piata de 24.9%, cifre care arata ca peste 1.300.000 de persoane s-au uitat la “Inima de tigan”.

 

Femei 15-49 ani

Si femeile cu virste cuprinse intre 15 si 49 de ani, din mediul urban, au preferat sa urmareasca “Inima de tigan” in detrimentul emisiunii “Din dragoste”, mai arata reprezentantii postului din grupul Media Pro.

 

In acelasi interval orar, Acasa TV a fost din nou lider de audienta cu o medie de 10.7 puncte de rating si o cota de piata de 26.5%, in timp ce Antena 1 a reusit sa ocupe doar locul 3 cu o medie de 5.5 puncte de rating si o cota de piata de 13.7 %.

 

Virful de audienta atins de Acasa TV pe acest segment de populatie a fost atins la minutul 21.51 si a fost de 13.9 puncte de rating cu o cota de piata de 34.3%, cifre care reprezinta cele peste 400.000 de femei care au urmarit “Inima de tigan”.

 

Femei - barbati 18-49

Clasamentul se mentine si pe segmentul de populatie alcatuit din femei si barbati cu virste cuprinse intre 18 si 49 de ani, din mediul urban, unde “Inima de tigan” a surclasat “Din dragoste” si pe acest public.

 

In intervalul orar 20.31-21.57, ACASA TV a fost lider de audienta inregistrind o medie de rating de 8.5 puncte si o cota de piata de 21.4%, in timp ce Antena 1 a ocupat locul 3 cu o medie de rating de 5.7 puncte si o cota de piata de 14.5.

 

Virful de audienta atins de ACASA TV in acest interval a fost in minutul 21.49 cind “Inima de tigan” a inregistrat 11.1 puncte de rating si o cota de piata de 27.9 %, adica 595.000 de persoane care au urmarit telenovela.

 

 

 


PUBLICITATE: