Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 07 Martie 2017
Sub titlul Mama. Eseu despre iubire, expozitia va fi gazduita de Centrul Cultural Casa Artelor (Bulevardul Mircea Voda, nr. 5, Bucuresti), in perioada 8-22 martie, fotografiile urmand sa fie expuse apoi la Teatrul Metropolis (23 martie – 22 aprilie 2017).
Vineri, 24 Februarie 2017
Potrivit responsabililor de comunicare ai comunicarii brandului din portofoliul Unilever, noua campanie de comunicare, dedicata femeilor din Romania, le incurajeaza pe acestea sa aiba incredere in propria frumusete si sa nu se lase influentate de ce spune lumea.
Miercuri, 15 Februarie 2017
Primaria Municipiului Bucuresti pregateste pentru consultare Regulamentului local pentru autorizarea, construirea si amplasarea mijloacelor de publicitate. Revista adplayers prezinta cele aproximativ 100 de zone protejate unde este interzisa publicitatea stradala precum si distantele fata de intersectii sau alte repere la care sunt autorizate mijloacele de amplasare a publicitatii...
Marti, 07 Februarie 2017
Campania pentru marca de cafea din portofoliul Strauss Romania este dezvoltata de agentiile McCann Bucharest, MRM Worldwide Romania, McCann PR si Starcom MediaVest
Valoarea colesterolului LDL si riscul bolilor cardio. Infinit si CardioPrevent pentru ,Stiu cat am''
Vineri, 20 Ianuarie 2017
„Am ales sa investim resurse in campanii de informare a populatiei si de constientizare cu privire la pericolele nivelului crescut de colesterol LDL (asa-zisul „colesterol rau”) indemnand la masurarea valorii colesterolului LDL si la accesarea sfatului medical specializat”.
Joi, 01 Decembrie 2016
Agentie: Infinit Agency. Produs: VW mai vechi de 5 ani, Client: Porsche Romania. 70.000 de interactiuni, 37 mln. afisari, 7.5 mln. unici, 2 mln. in teasing, in campania „Volkswagen Direct Express”
Vineri, 06 Mai 2016
Sustinuta prin spot TV, concursuri radio, activari in-store si evenimente dedicate parintilor, la implementarea campaniei Danonino „Spune Da” a participat o echipa multidisciplinara care a reunit specialisti Danone, Syscom Digital, Joi, 14 Aprilie 2016
Campania promotionala care a avut marele premiu o casa in valoare de 50.000 euro s-a desfasurat in perioada 15 decembrie 2015 – 30 martie 2016 si a beneficiat de peste 15.000 de participari.
Luni, 04 Aprilie 2016
Saptamana aceasta are loc, la Dubai, Forumul Mondial de Neuromarketing, serie de evenimente in cadrul caruia voi vorbi despre impactul pe care noile tehnologii il vor avea asupra industriei cercetariide marketing si asupra comportamentului consumatorului.
Marti, 23 Februarie 2016
Miercuri, 30 Iulie 2014
Campania „Cu soarele in Vacanta” aduce in centrul atentiei povestile a patru familii de bloggeri care se pregatesc pentru vacanta de vara: Dana Rogoz si familia sa, Andreea si Cabral Ibacka, Marta Usurelu si Cristian Manafu, Laszlo Nagy, Sanda si Matei
Marti, 17 Iunie 2014
Grupul McCann si Kandia Dulce au luat cu ROM primul Leu de Bronz pentru
Vineri, 13 Iunie 2014
Jurnalista Lina Vdovii si fotograful George Popescu - pentru proiectul “Ordinul de protectie. Instrumentul victimei sau al agresorului?”, cu publicare pe Casa Jurnalistului, jurnalista Elena Stancu si fotograful Cosmin Bumbut - pentru proiectul “Fara antecedente penale”, cu publicare in Esquire Romania si jurnalistele Ana Maria Ciobanu si Oana Sandu impreuna cu...
Vineri, 06 Iunie 2014
FCB Bucharest a fost agentia responsabila pentru adaptarea si transformarea Maison 13 din Bucuresti in Google House
Joi, 08 Mai 2014
„Punem pe ecrane si in boxe exact ce am ascultat cand cresteam” spune Stefan Voloaca, reinventandu-se in Creative Production cu 90stalgia: „un concept de petrecere pentru cei care isi amintesc de Adidas Torsion, Tacerea Mieilor, oaia Dolly, Pager, Titan Ice, Matrix, guma Turbo, Martin, Bobby si J.R., eliberarea lui Mandela si sfarsitul Apartheidului, Super Nintendo si...
Luni, 27 Ianuarie 2014
Ana Naie, marketing manager Euromedia, a afirmat pentru adplayers ca nu comenteaza daca noile numiri vor aduce schimbari in politica de personal.
Joi, 14 Noiembrie 2013
Pornind de la conceptul „Zombies”, dezvoltat de Tempo Advertising, spotul realizat de DaKino Diud pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2013 a fost inclus de catre Jean-Marie Boursicot, creatorul evenimentului, in selectia internationala a editiei 2014.
Luni, 04 Februarie 2013
Fondata la inceputul anului 2012 de Chapter 4 CEE in parteneriat cu Felix Tataru si Ioana Manoiu, agentia de relatii publice Chapter 4 Romania va gestiona integral comunicarea corporate si de brand pentru Farmec SA Cluj-Napoca
Vineri, 25 Ianuarie 2013
Intr-o lume cu tot mai putini bani pentru marketing, inovatia in comunicare este vazuta ca una dintre primele solutii de eficientizare a...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: