Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 23 Martie 2009
Sealed Air a inregistrat in 2008 un venit de 4,8 miliarde de dolari, cifra cu care este in topul producatorilor mondiali de ambalaje...
Marti, 15 Iulie 2008
Platforma de comunicare este realizata si implementata de 23 Communications Ideas – publicitate, iLeo - marketing interactiv si The Practice – relatii publice
Joi, 22 Noiembrie 2007
Friends Advertising a creat noua campanie Delikat in urma unei licitatii locale organizate de catre Unilever in vara acestui an, pitch la care au mai participat alte doua agentii
Joi, 13 Septembrie 2007
“Am devenit agentia de publicitate de brand pentru Margaritar si Coronita, din ianuarie 2007”, a declarat pentru ADPLAYERS.RO, Roxana Popescu Memetea, Managing Partner Brandstalk Advertising, agentie care a semnat cea mai recenta promotie Margaritar, cu un buget total de marketing si comunicare ce se poate ridica, potrivit executivului, la aproximativ 1 Mil. EUR
Luni, 10 Septembrie 2007
Matanya Schwartz, Directorul General al ELITE ROMANIA, a mai afirmat pentru AdPlayers.ro ca „intregul buget anual de marketing si comunicare al companiei Elite Romania este cuprins intre 8 si 11 Milioane EUR, depinzand de planul de comunicare pe fiecare brand din portofoliul companiei”
Luni, 03 Septembrie 2007
Publicitatea in anii 1950 - 1970, agentiile si companiile de publicitate in perioada comunista, dar si despre “Sistemul Reclamei Socialiste” in premiera, pentru AdPlayers, intr-un fragment din lucrarea "Istoria Jurnalismului si a publicitatii din Romania", carte in curs de aparitie la Editura Polirom, Iasi
Miercuri, 20 Iunie 2007
Agentia Media Direction a obtinut premiul Golden Umbrella Grand Prix la categoria Best Use Of New Communication Channels pentru campania Pepsi Bus Station & Bluetooth, la Festivalul International Mediamixx 07, desfasurat in Bulgaria
Miercuri, 23 Mai 2007
"Delta Dunarii este cel mai mare habitat umed din Europa", spune Sorin Tranca, Creative Director si partener al agentiei de publicitate care lucreaza sub sloganul "Something hard to find" si al carei logo reprezinta un banc de pesti care merg in aceeasi directie, o metafora pentru unitatea grupului
Duminca, 20 Mai 2007
Leo Burnett a luat pentru a cincea oara, consecutiv, titlul de Agentia Anului la AdOr, urmatoarea clasata fiind, pentru al doilea an consecutiv, GMP
Joi, 19 Aprilie 2007
Campania de comunicare pentru noul Q-Pack este semnata de McCann va incepe in luna mai si dureaza pana la sfarsitul lunii octombrie, au afirmat pentru AdPlayers, oficialii departamentului de comunicare de la Interbrew, promovarea urmand sa cuprinda TV, presa, outdoor si internet.
Vineri, 13 Aprilie 2007
In noua strategie globala de marketing Pepsi-Cola lansata si in Romania, Logo-ul Pepsi si numele vor ramane neschimbate, dar grafica de fundal se va schimba frecvent, in urma interactiunii cu consumatorii
Marti, 03 Aprilie 2007
Kandia-Excelent lanseaza prima campanie promotionala pentru brand-ul Magura, prezent pe de peste 20 de ani pe piata din Romania, dar si prima campanie pentru aceasta categorie de produse realizata si de agentia McCann Erickson
Miercuri, 14 Martie 2007
Friesland Foods România deruleaza împreuna cu Ogilvy Action o campanie in-store pentru Milli în principalele orase din tara, desfasurata sub sloganul Ai grija de sanatatea familiei!
Marti, 13 Martie 2007
Compania Baumix a actionat în judecata compania Henkel pentru încalcarea drepturilor de proprietate intelectuala având ca subiect de atac sloganul "pentru profesionisti" dar si designul si aspectul ambalajului
Miercuri, 07 Februarie 2007
Oficialii Propaganda spun ca relansarea Napolact semneaza prima provocare majora de branding a agentiei de publicitate, procesul fiind continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si un spot-ul TV de imaginesub sloganul "Ca odinioara "
Luni, 24 Iulie 2006
Parte a unui proces complex de rebranding desfasurat pentru Danone Romania, noul Nutriday este ambalajul sub care se gasesc iaurturile Natural si Savoarea de la Danone, semnat de agentia condusa de Andreea Idriceanu Calev
Marti, 13 Iunie 2006
Comunicata de McCann PR, campania de colectare selectiva si trimitere spre reciclare a deseurilor de plastic, sticla si hartie va "colecta" si o investitie Bergenbier de 40.000 EUR, intr-un parteneriat initiat cu Primaria Municipiului Blaj si S.C. Transport Weber
Marti, 23 Mai 2006
Pentru amatorii de statistici, AdPlayers pune la dispozitie cateva cifre interesante legate de participarea agentiilor, castigatorii si nominalizarile Ad’Or 2006 versus Ad’Or 2005
Luni, 22 Mai 2006
Cele 24 de premii Ad’Or 2006 au plecat la Leo Burnett & Target - 6 premii inclusiv Agentia Anului, Graffiti BBDO – 5 premii, GMP – 5, Mercury Promotions – 2, Lowe & Partners – 2, Saatchi & Saatchi – 2, ADDV Euro Rscg – 1, GAV Scholz&Friends - 1
Luni, 22 Mai 2006
Cele 83 lucrari inscrise la sectiunea Colaterale (H) din cele 305 de inscrieri la Ad’Or 2006
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: