Cu 30.000 de imagini de produs, Lemon Studio lanseaza divizie foto specializata
Vineri, 16 Aprilie 2010


 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Pornita mai intai ca studio foto, agentia de publicitate Lemon Studio crede si astazi in primul focus al atelierului foto de altadata, lansand propria divizie de imagine de produs. In cei 5 ani de experienta in domeniul fotografiei, Lemon Studio a prelucrat sau a prins in obiectivul camerelor foto mai mult de 30.000 de imagini de produs, din diferite categorii de piata.

De ce o divizie de imagine? „Daca deschizi orice catalog de produse din strainatate, nu neaparat din tarile vestice, constati preocuparea si atentia pentru detalii alocata oricarei imagini de produs”. motiveaza Ana Iorga, managerul agentiei de publicitate Lemon Studio. „Plecand de la acest fapt si necesitatea de a avea fotografii de calitate in revistele si cataloagele de promovare ale companiilor si pe piata locala, ne-am gandit sa pornim aceasta divizie specializata de imagine de produs si sa punem la treaba experienta pe care fotografii nostri au dobandit-o de-a lungul a 5 ani de lucru in acest domeniu”

„Dealtfel, nu este niciun secret pentru clientii nostri ca serviciile agentiei au pornind chiar de la nevoile pe care le-au avut cei care au apelat mai intai la fotografia de produs. Imaginea a fost prelucrata si declinata pe mai multe suporturi ulterior”.

Noua divizie specializata vizeaza imagini de produse alimentare -  alimente de baza, legume si fructe, carne si mezeluri, lactate, peste, conserve, paste, dulciuri, vinuri, racoritoare, detergenti - pana la produse nealimentare - electronice, electrocasnice, aer conditionat, plante, scule si unelte, ceasuri, bijuterii, sticlarie, tacamuri, vesela, inox. 

Deocamdata, divizia de imagine de la Lemon porneste cu sticlele ( pozamsticle.ro ), dar are in plan si alte ambalaje de produs.

PUBLICITATE: