Nufar si Triumf dau jos praful de pe ambalaj. Re-design Cocoon Group de cateva zeci de mii de euro.
Joi, 18 Aprilie 2013

( adplayers, Iulian Toma ) Estimata de surse adplayers la un buget de cateva zeci de mii de euro, Farmec a relansat sub un nou ambalaj produsele de curatat Triumf & Nufar, cu un design semnat de Cocoon Group Bucharest. Oficialii de comunicare ai companiei de design de produs Cocoon Bucharest nu au dezvaluit valoarea bugetului.

 

Cocoon Group Bucharest a incheiat anul 2012 cu o cifra de afaceri de aproximativ 300.000 de euro, in crestere cu 40% comparativ cu anul precedent, dupa cum a afirmat pentru adplayers Simona Straut, managerul companiei. Cocoon Bucharest este parte agentiei internationale de branding si design Cocoon Group care ofera o gama larga de servicii: de la expertiza strategica in design 2D si 3D, artwork, productie mock-ups, servicii pre-press si print management. 

Triumf & Nufar sunt marci traditionale de curatenie pe piata din RomaniaCu o istorie de peste 30 de ani si o notorietate pe masura.

Dupa cum afirma autorii proiectului, re-designul de ambalaj al produselor de curatenie aduce si o inovatie pe piata - lansarea gamei Nufar Verde  - o gama de produse cu ambalaje reciclabile, formulari biodegradabile, fara coloranti, bogate in principii active de origine naturala si extract eco-certificat de musetel.

 

"Triumf & Nufar sunt doua marci foarte cunoscute pe piata in categoria produselor de curatenie care erau percepute ca fiind prafuite, lipsite de modernitate. Motivele care au condus la decizia de re-design a ambalajelor au fost legate in primul rand de lipsa de prospetime in categorie iar in al doilea rand de inovatia adusa de gama Nufar Verde prin formulele dezvoltate in ultimii ani impreuna cu echipa noastra interna de cercetare. Rezultatul este un design modern, actual, foarte vizibil la raft si usor recognoscibil de catre consumatori." spune Ioana Borza Marketing Manager FARMEC SA.

Echipa Cocoon Group implicata in procesul de re-design Nufar & Triumf a fost compusa din: Martin Zouhar – Creative Leader, Simona Straut - Managing Director, Cristina Ionescu – Account Manager. Din partea FARMEC SA, au coordonat proiectul: Ioana Borza – Marketing Manager si Aura Carabiber - Marketing Coordinator.

Mai mult in Branding, Design


PUBLICITATE: