Rezultatele cautarii dupa : "alegeri"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
IQOS Wishing Tree preia creativ dorintele utilizatorilor sub conceptul ,,Dorintele devin alegeri
Miercuri, 19 Februarie 2020
 Instalatia IQOS Wishing Tree va fi expusa in Bucuresti in perioada 15-28 februarie, la Qreator by IQOS
Mutare la varful Kubis. Fost Group Creative Leo Burnett pe Telekom, Alin Marghidanu este noul Creative Director Kubis
Luni, 08 Iulie 2019
Fost Leo Burnett, unde a lucrat din 2016 ca Group Creative Director pe contul Telekom, pozitie din care a ajutat agentia sa ajunga in doi ani la rand agentia anului la Effie, Marghidanu a facut parte din echipa care a luat un trofeu de bronz la Cannes cu proiectul Vloggers Swap si multe alte premii cu proiecte si campanii precum Hai #Netliberare, No Romanian Left Behind, Hotelekom etc.
,,Cand vorbim despre #fakenews, respectiv #dezinformaredigitala, vorbim despre un continut digital hibrid, foarte greu de definit Alina Bargaoanu, SNSPA, la conferinta Fake News
Vineri, 07 Iunie 2019
Conferinta a fost urmarita online, in direct, de peste 4.000 de persoane, iar intr-o saptamana de la desfasurarea evenimentului sunt inregistrate mai mult de 26.000 de vizualizari, cumulate, pe pagina de Facebook a ARRP Romania si in reteaua privesc.eu, operatorul care a transmis live online evenimentul.
80% dintre copii ar manca sanatos, daca ar sti ca si eroii lor au acest obicei. Cercetare Beko in 18 tari
Miercuri, 29 Mai 2019
 Un sondaj realizat de Beko in 18 tari evidentiaza diferenta de interes intre abordarea copiilor fata de alimentatia sanatoasa si abordarea lor fata de fotbal. La nivel mondial, doar 20% dintre copii stiu care este cantitatea zilnica recomandata de fructe si legume, in timp ce in Romania procentul se situeaza la...
Campania pentru Alegerile Europarlamentare a dublat pretul publicitatii. Cine si cat a cheltuit online?
Sambata, 25 Mai 2019
De o spatamana, nenorocire: ma costa de doua ori mai mult ca un utilizator  sa vada o postare a clientilor mei pe facebook. Reclama/postarea nefiind nici mai buna, nici mai proasta ca saptamana...
Noul MagiCAMP.ro a fost dezvoltat pro bono de Zitec
Joi, 11 Aprilie 2019
Proiectul se alatura altor initiative similare ale Zitec, precum dezvoltarea pro bono a site-ului Ministerului Culturii, www.cultura.ro, ca parte a eforturilor de sustinere pe termen lung a tehnologizarii institutiilor publice, dar si in alte domenii cum sunt site-urile sau platformele online Fotogeografica.ro,...
INTERSPORT a prezentat invitatilor la Sensio Living noua filozofie, #WOMANISM
Marti, 09 Aprilie 2019
Adela Popescu, Dana Rogoz, Anca Ciota, Anca Sina Serea, Deea Codrea, Larisa Iordache sunt cele 6 ambasadoare ale caror povesti reflecta atat de bine toate categoriile principale sustinute in campania WOMANISM: „Aceasta noua...
Ai puterea sa alegi Enel cu Publicis (creatie) si Media Investment (media).
Marti, 26 Martie 2019
 „Campania de comunicare a fost realizata in colaborare cu Publicis Romania, sub platforma creativa ”Ai puterea sa alegi”” au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare Enel, care mai precizeaza ca prima campanie promoveaza oferta companiei pentru gaz si electricitate, se desfasoara in...
20.000 de copii, mai informati despre ,,Ce mancam?'' Campanie CSR pentru o alimentatie sanatoasa.
Vineri, 25 Ianuarie 2019
 In mai putin de 6 luni, iunie – decembrie 2018, Campanie de constientizare pentru o alimentatie sanatoasa sustinuta de Asociatia „Orasul Meu, Culorile Mele” si Kaufland Romania a ajuns la 20.000 de copii, din 280 de gradinite, in toate judetele Romaniei.
Agentia Anului la Romanian PR Award 2017, McCann PR lanseaza divizie Experiential Marketing
Marti, 24 Aprilie 2018
Noua linie de business completeaza expertiza 360° a agentiei si este al doilea proiect major initiat in cadrul companiei in ultimul an, dupa GREATEENS – initiativa menita sa descopere, sa cureze si sa promoveze urmatorul val de influenceri.

Fabrica de PR comunica primul musical de Broadway produs in Romania 100% independent MAMMA MIA
Marti, 03 Aprilie 2018
  „MAMMA MIA!”, cu ale sale celebre melodii semnate de legendara trupa ABBA, este unul dintre cele mai de succes musicaluri din toata lumea, urmarit de 60 de milioane de oameni in peste 50 de tari.
MEDIA, PR, TV
Jocurile Olimpice 2018 aduc trei canale Eurosport suplimentare in grila digitala UPC Romania
Luni, 12 Februarie 2018
Reteaua promite acum o experienta completa a Jocurilor Olimpice cu noile canale Eurosport 3, 4, 5, la UPC Romania
40.000 SMS-uri pentru parintii copiilor bolnavi de cancer si 102 oameni pe Scaunul Rezistentei
Marti, 07 Noiembrie 2017
 Oamenii continua sa stea pe scaunul rezistentei initiat de magicHome, pana mai strang inca 60.000 SMS-uri necesare finalizarii proiectului, anunta reprezentantii initiativei de strangere de fonduri
Juniorii brandurilor de familie de azi, administrarea averii familiei de maine.
Miercuri, 01 Noiembrie 2017
 Antreprenori a 23 de mari afaceri de familie, membri ai FBN Romania, alaturi de invitatii lor, s-au intalnit in acest sfarsit de saptamana in cadrul conferintei “ Generatia urmatoare in business. Administrarea averii familiei.”
We are the ANSWEAR! acum si in programul TV. 30 de brand-uri noi in sezonul de toamna - iarna
Marti, 10 Octombrie 2017
Noile spoturi TV se pot vizualiza pe canalul de YouTube si pe pagina dedicata campaniei Answear.
Danone Romania in campanie #PauzaActivia. Insight: momentul ideal pentru un plus de energie, vitalitate si aport nutritiv
Joi, 18 Mai 2017
 Implementata de Danone Romania cu sprijinul Image PR, campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice
Victor Dobre, Dan Petre si Oana Bulexa, despre Etica si Legislatie in MarComm la IAA Young Professionals
Miercuri, 10 Mai 2017
 Victor Dobre (Director Executiv IAA Romania si Membru Board al Consiliului Roman pentru Publicitate), Dan Petre (Managing Partener la D&D Research si conf. univ. dr. SNSPA) si Oana Bulexa (Managing Director The Practice) vorbesc joi seara despre Etica si Legislatie in MarComm la IAA Young Professionals
Cum arata publicitatea stradala frumoasa, Moncher. Outdoor creativ JC Decaux si Clear Channel.
Vineri, 03 Martie 2017
 Altadata prezenti si pe piata romaneasca, jucatorii internationali s-au retras usor, usor, pana n-a mai ramas niciunul. Zero. Nada. Rien, moncher. Si nu pentru ca n-ar fi vrut sa faca bani si la noi in tara, ci pentru ca au fugit de noi mancand pamantul.
100.000 euro premii pentru sport de la Transferoviar Grup. Cozmin Gusa, noul Presedinte, FR Judo
Luni, 20 Februarie 2017
 Noul presedinte la FR Judo, Cozmin Gusa a anuntat deja un prim sponsor care vine alaturi de FR de Judo, Transferoviar Grup, care va investi 100.000 euro in premiile pentru sportivi si antrenori la Campionatele Nationale de seniori de la Cluj, a anuntat nou alesul presedinte al Federatiei Romane de Judo, la 
eJobs in campanie de brand cu #RezolutiiHappy semnata de 4Ideas Digital Agency
Joi, 26 Ianuarie 2017
 Realizata cu sprijinul 4Ideas Digital Agency, campania #RezolutiiHappy se desfasoara in perioada ianuarie - februarie 2017 si include componente de digital, direct marketing, ATL, print si radio
« 1 2 3 4 »