Agentia Anului la Romanian PR Award 2017, McCann PR lanseaza divizie Experiential Marketing
Marti, 24 Aprilie 2018
 

McCann PR, Agentia Anului la Romanian PR Award 2017 lanseaza divizie Experiential Marketing.
Credit: McCann PR

Noua linie de business completeaza expertiza 360° a agentiei si este al doilea proiect major initiat in cadrul companiei in ultimul an, dupa GREATEENS – initiativa menita sa descopere, sa cureze si sa promoveze urmatorul val de influenceri.

adplayers. Iulian Toma

Desemnata „Agentia anului 2017” in cadrul celei de-a 15-a editii a Galei Romanian PR Award, McCann PR Romania lanseaza oficial divizia Experiential Marketing – o noua componenta in expertiza 360° a agentiei.

“Cautam de fiecare data sa extindem limitele brandurilor pe care lucram, asa incat sa reusim un dialog relevant si o conexiune reala” a afirmat, pentru adplayers, Lavinia Chican, Senior Partner McCann PR. „Cred foarte mult in comunicarea aplicata, al carei succes pleaca de la o idee foarte simpla - aceea ca in raport cu brandurile, lucrurile nu trebuie sa se intample foarte diferit fata de relatiile interumane. “

“Emotia, umorul si chimia sunt doar cateva dintre filtrele care ne determina sa facem alegeri sau sa ne implicam activ in viata de zi cu zi” adauga pentru adplayers Imola Zoltan. „Integrate corect si in strategii, ele duc catre ceea ce numim astazi experiente memorabile. Aplicam aceasta reteta de mult timp si ne dorim sa continuam sa surprindem clientii si consumatorii acestora”.

Noua divizie este al doilea proiect major initiat in cadrul agentiei in ultimul an, dupa GREATEENS – initiativa menita sa descopere, sa cureze si sa promoveze urmatorul val de influenceri.

„McCann PR s-a dezvoltat in ultimii ani de la o agentie de PR la una integrata si credem ca acesta este un pas natural in evolutia noastra” a declarat Lavinia Chican, Senior Partner McCann PR. „Relatiile dintre marcile pe care le reprezentam si publicul pe care si-l doresc sunt constructii din ce in ce mai complexe, odata cu multiplicarea canalelor de comunicare si schimbarea obiceiurilor de consum de informatie in epoca digitala. De aceea, crearea de experiente directe care sa reduca distanta dintre cele doua e un catalizator pentru comunicarea clientilor nostri. Iar pentru noi e o completare care intregeste gama serviciilor McCannPR si aduce o sinergie naturala intre resursele creative si logistice pe care le putem oferi.” a conchis Chican

Potrivit agentiei, echipa dedicata va fi responsabila cu dezvoltarea si implementarea ideilor creative care invita publicul sa interactioneze cu brandurile intr-un mod inedit, oferindu-i o experienta memorabila. Divizia va oferi suport in fiecare proiect al agentiei si se va baza pe resursele interne de creatie.


”Credem foarte mult in comunicarea aplicata, iar de-a lungul timpului, echipa noastra a dobandit o expertiza valoroasa in activari experientiale, care sunt astazi prezente in multe dintre proiectele si campaniile agentiei, pentru clienti precum Coca-Cola, Engie, UPC, HTC, BRD Bucharest Open, BRD Trophy-Tour, Carrefour, MSD, Regina Maria, Medtronic, Nestle, MetLife” a adaugat Mihaela Dumitrascu, PR & Account Director McCann PR – Coordonator Divizie Experientgial marketing.

„In timp, s-a conturat un nucleu de specialisti, cu expertize in mai multe arii: strategie, scenografie, productii speciale, tech, design si light design, regie si productie video si de eveniment. Avem, deci, avantajul unui mix optim intre insight-urile strategice, care vin din partea agentiei, si solutiile de implementare, oferite de partenerii nostri” a mai spus coordonatoarea diviziei.

Cateva dintre proiectele Experiential Marketing ale McCann PR, mai jos:









Mai mult despre McCann PR

Agentie de relatii publice cu peste 14 ani de activitate, McCann PR este afiliata la reteaua Weber Shandwick. In 2017, McCann PR a fost desemnata „Agentia anului” in cadrul celei de-a 15-a editii a Galei Romanian PR Award, castigand totodata 20 de premii si cel mai mare numar de nominalizari din competitie. Anul 2017 a adus in portofoliul McCann PR si alte trei distinctii importante, printre care Locul 1 in Top Agentii de PR din Romania, premiul pentru Creativitate in PR 2017 si premiul pentru Performanta in Business 2017, conform studiului realizat de Unlock Romania pentru revista BIZ.

Portofoliul de clienti al agentiei McCann PR include companii precum Coca-Cola Romania, Coca-Cola HBC Romania, Carrefour, Nestle, ExxonMobil, Microsoft, UPC, HTC, Electronic Arts, Honeywell, Comitetul Olimpic si Sportiv Roman, Engie Romania, Metropolitan Life, MSD Romania, Janssen Romania, Reteaua Privata de Sanatate Regina Maria, GSK Romania, Secom, Medtronic.

Mai mult in Business, PR, 


PUBLICITATE: