Campania este declinata OOH, in presa scrisa si pe Internet
Mai tanar in publicitate si neauzind de Graffiti BBDO, Saatchi&Saatchi, Young & Rubicam si OFC/DMB&B, Matasel pretinde ca a pus bazele primului departament de strategie al unei agentii din Romania
„Toate materialele folosite s-au concentrat pe acelasi concept vizual– “casuta din bete de chibrit”- pe care l-am folosit pe toate canalele de comunicare: spot TV, macheta de presa, literatura de produs, website, bannere internet”, a declarat Mihai Tecau, Presedinte al Directoratului BCR...
Agentia de publicitate semneaza o campanie de lansare “acidulata” pentru sucurile Life
Director General al Mediaedge:cia, Prajisteanu a construit afacerea agentiei de la zero, dupa 5 ani de media la Grey
Proprietarul unei pravalii de cartier spune ca ideea reclamei ii apartine si ca a inscriptionat-o „pe centura, undeva inspre IMGB”, cu „vreo treizeci si ceva de milioane”
Regia de media online are trei oameni noi in echipa: Leonard Mart - Interactive Scientist, Mihnea Pretorian – Account Executive, Iulia Mosoiu – Account Executive