Lemarco cristalizeaza cu Starlink Group
Miercuri, 05 Septembrie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Starlink Group si Lemarco au lansat doua noi executii TV pentru brandul Lemarco, zahar alb si zahar brun. Autorii campaniei au afirmat pentru AdPlayers ca Starlink Group lucreaza pentru Lemarco din luna iunie a.c.

Cele doua spoturi introduc publicului doua sub branduri, in doua ipostaze diferite: Lemarco alb este un “zahar dulce de tot”, in timp ce Lemarco brun reprezinta “the dark side of sugar”. Spotul pentru zahar alb se difuzeaza din 24 august pe principalele canale nationale: Pro TV, Acasa TV, TVR 1, Realitatea, B1 TV.

Din aceeasi data, spotul pentru zahar brun ruleaza pe Pro TV, Acasa TV, Realitatea, B1 TV, Euforia, Pro Cinema, Hallmark. Strategia media si planificarea spoturilor a fost realizata de Eugen Terchila - Executive Director si Cristina Umbra - Media Planner.

„Cele doua spoturi ilustreaza, in mod simplu si mai ales original, calitatile naturale ale zaharului Lemarco, un produs la fel de simplu, dar care da gust unei mari varietati de preparate”, a declarat Dan Liviu Popovici – Director Comercial Lemarco.

AdPlayersWork

Advertiser / Anuntator: Lemarco

Product / Produs Lemarco

Mircea Radina – Presedinte

Dan Liviu Popovici – Director Comercial.

Agentie Starlink:

Andrei Gurau -Copywriter,

Catalin Burcea - Art Director,

Stefan Voloaca - Creative Director,

Razvan Mihai si Bogdan Borascu - Strategic Planners,

Alexandra Mociulschi – Brand Communication Manager,

Oana Toma – Brand Communication Manager,

Casa de Productie HI FI Production,

Regizor Anton Groves,

Laura Georgescu Baron – Producator audio video,

Alex Sterian – DOP.


PUBLICITATE: