Mana dreapta a lui Naumovici se desparte de Leo Burnett si se intoarce la GMP
Miercuri, 22 August 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Carmen Tiderle (foto), unul dintre cei doi Creativ Directori ai Leo Burnett, isi incheie colaborarea cu agentia de publicitate in care a lucrat in ultimii 6 ani si va prelua conducerea creatiei de la GMP, agentie unde a lucrat in prima campanie pentru Basescu.

Potrivit Leo Burnett, Carmen Tiderle a venit in echipa de creatie a a agentiei in martie 2001, cand Bogdan Naumovici a recrutat-o pentru pozitia de copywriter, dupa ce aceasta mai lucrase in campania „Ardeiul iute” dezvoltate de GMP pentru Traian Basescu, campanie care a sustinut prima candidatura a acestuia la Primaria Capitalei.

„Carmen a fost primul om pe care l-am angajat atunci cand am devenit director de creatie”, a spus Bogdan Naumovici, CCO al agentiei. “Vorbiseram la telefon, dar nu stiam cum arata si ne-am dat intalnire la AdPrint, la Sinaia. Am remarcat-o cu mult inainte sa vina sa se prezinte. Am pus un pariu, l-a pierdut si a venit la prima intalnire din Bucuresti cu trei Stella Artois intr-o plasa. O integritate si un fair-play de care am avut privilegiul sa ma bucur timp de 6 ani”.

“Ii multumesc lui Carmen pentru ca a fost mana mea dreapta atatia ani, pentru pasiunea autentica pentru ce face si ii doresc tot binele din lume. Eu stiu  - si cred ca stie si ea – ca va fi un burnetter oricum se va chema agentia la care va lucra”, a mai spus Naumovici, despre creativa de la Leo Burnett, vreme de 6 ani.

„Sunt bucuroasa si onorata ca am am lucrat impreuna, pentru ca este un partener de drum pe care te poti baza oricand”, spune, despre Carmen Tiderle, Ioana Iordache, CEO Leo Burnett. „Este un om extraordinar, un prieten generos si loial, care nu face compromisuri, care nu alege calea usoara, care gaseste putere sa faca inca un lucru, si inca un lucru, cu ambitie si determinare.”, a mai adaugat Iordache.

AdPlayersInfo

Carmen Tiderle si-a inceput experienta in publicitate acum apoape 10 ani, cand s-a angajat la Saatchi & Saatchi ca Junior Copywriter. Dupa 1 an aici, au urmat alti 2 in agentia in-house a companiei Connex.

La Leo Burnett, ea a coordonat din punct de vedere creativ nenumarate proiecte importante, lucrand pe aproape toate conturile agentiei (Connex, Elite, Academia Catavencu, Antena 1, Ciuc, Prigat, Cotidianul, Cristim, Joe, Astra Asigurari, 24 Fun, Altex, Procter&Gamble cu brand-uri precum Tide, Bonux, Wash&Go si multe altele). Cel mai important client din perioada recenta a fost Bergenbier.

In 2004 Carmen a fost aleasa de Bogdan Naumovici pentru pozitia de Deputy Creative Director, iar in 2006 a fost promovata Creative Director, coordonand departamentul de creatie al Leo Burnett alaturi de Emilian Arsenoaiei, un fost burnetist care a condus printre altele si creatia GMP.


PUBLICITATE: