Rezultatele cautarii dupa : "agentia"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Interactive de 1 Milion EUR pe 6 luni. Crestere +10% si 2,2 Milioane pe 2015. Kubis la adplayers report.
Joi, 22 Octombrie 2015
 “Estimam sa depasim 2.2 milioane de euro pana la final de an, cu acelasi trend de crestere cu cca. 10% fata de 2014. Practic, vom creste mai mult decat media pietei, care e undeva la 7% pe zona de digital”.
40% din seniorii activi (55-65) nu au loc de munca! “Activ la orice varsta vrea sa schimbe ceva.
Vineri, 16 Octombrie 2015
 Identitate si campanie semnate de Rusu + Bortun Brand Growers pentru Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM).

De 3 ani in Slovacia, s-a intors in Romania. Razvan Mitoiu este noul Director de Creatie al Godmother.
Vineri, 21 August 2015
350.000 de “golani ai ministrului Ioan Rus isi vor parintii acasa
Vineri, 12 Iunie 2015
 Alaturi de agentia McCann Erickson, campania este semnata chiar de catre o parte din “golanii” ministrului Ioan Rus care isi vor familiile reintregite.
FRIENDS TBWA a crescut de 4,5 ori in 2015
Joi, 04 Iunie 2015
 La un an de la fuziunea celor doua echipe independente, agentia FRIENDS   TBWA a inregistrat in primul trimestru al anului 2015 un volum de afaceri de aproape 1 milion de euro (845,000 euro), in crestere de  4,5 ori comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Radu Florescu, UAPR: Din pacate, exceptii de la profesionalism si respect reciproc mai exista.
Joi, 28 Mai 2015
 Radu Florescu, Presedinte UAPR despre Briefingul Carrefour

Contul social Piraeus Bank, la Rogalski Damaschin. “Adevarata Valoare esti Tu - in derulare.
Marti, 26 Mai 2015
 
Merele au invins berea. Comunicata de Ogilvy, Strongbow a ocupat peste 60% din rafturi
Vineri, 22 Mai 2015
 Potrivit companiei, se estimeaza ca TVC-ul de promovare  va fi vazut de peste 1 milion de consumatori. Campania de lansare a fost semnata de Ogilvy & Mather, agentia care a castigat pitch-ul Strongbow la inceputul acestui an.
Dupa Rusia, deschide al doilea birou in limba romana. Action Global Communications, la Chisinau!
Vineri, 22 Mai 2015
 Cu 15 ani pe piata din Romania, agentia de la Bucuresti a inregistrat la sfarsitul anului trecut o cifra de afaceri de aproximativ 330.000 de euro.
Licitatie mmm… dulce de 2-3 Milioane de euro. Bugetele Mars si Snickers castigate de Mediacom.
Luni, 02 Martie 2015
 Potrivit informatiilor adplayers, printre cei care au pierdut licitatia se numara si o agentie de media parte din The Group
20.000 EUR rebranding-ul Transport Urban Sinaia
Vineri, 27 Februarie 2015
 “Bugetul proiectului a fost de aproximativ 20 000 de euro si acesti bani provin din fonduri proprii, Transport Urban Sinaia fiind o companie profitabila” a afirmat pentru adplayers Bogdan Falcescu, Director General, Transport Urban Sinaia.
Teddy Dumitrescu citat de Tolontan: Udrea a dat 20 Mil EUR in licitatii trucate catre TheGroup
Miercuri, 25 Februarie 2015
"
Berlin-Chemie pe mana doctorilor McCann Erickson (UM, Universal McCann). Buget 1-1,5 Mil. EUR
Miercuri, 25 Februarie 2015
 Contul era administrat anul trecut de Media Direction, agentia de media din grupul BBDO.
Scandia a parasit Media Direction pentru United Media. Buget de 2-3 Milioane de euro.
Vineri, 20 Februarie 2015
 
Bugetul de media Hochland, la Starcom MediaVest. The Group a pierdut un client de 3-4 Mil. EUR
Marti, 27 Ianuarie 2015
 
Licitatii de 1,5 – 2 Mil. euro BRD si Bitdefender la Zenith. The Group printre pierzatori.
Luni, 26 Ianuarie 2015
@SAATCHI.RO  devine @CENTRADE.RO
Vineri, 16 Ianuarie 2015
 Prima informatie care confirma oarecum schimbarea numelui intregului grup a fost anuntul de la sfarsitul anului trecut potrivit caruia Saatchi PR a devenit Centrade PR.
Larisa Petrini paraseste Saatchi PR. Radu Florescu preia stafeta viitoarei Centrade PR.
Miercuri, 17 Decembrie 2014
 Dupa 12 ani de colaborare cu agentia fondata de Radu Florescu Larisa Petrini paraseste Saatchi & Saatchi PR pentru a se dedica antreprenoriatului
Pro Vot in preziua alegerilor prezidentiale de McCann Erickson si Sapte Seri
Marti, 18 Noiembrie 2014
 Agentia de publicitate McCann Erickson si revista de timp liber Sapte Seri au lansat sambata seara, in preziua alegerilor, Campania Pro Vot pentru tinerii din Bucuresti „Party DeVotat”.

Monstruleti Ogilvy&Mather calcati cu garantie. Philips PerfectCare in campanie de sfarsit de an.
Vineri, 14 Noiembrie 2014
Pornind de la imaginea cosului de rufe plin de rufe, agentia Ogilvy & Mather pune la treaba monstruleti pentru statiile de calcat Philips PerfectCare.
« 6 7 8 9 10 »