Licitatii de 1,5 – 2 Mil. euro BRD si Bitdefender la Zenith. The Group printre pierzatori.
Luni, 26 Ianuarie 2015
 adplayers. Iulian Toma

Bugetele de media BRD si Bitdefender  au fost castigate de agentia de media Zenith Romania in urma unor licitatii organizate in lunile noiembrie-decembrie 2014.

Contactati de catre adplayers, oficialii de comunicare ai agentiei de media conduse de Maria Tudor au confirmat castigarea celor doua bugete, dar nu au oferit informatii suplimentare.

Estimate de surse adplayers din piata de media la 800 mii – 1 Milion de euro (BRD), respectiv  500 mii – 1 Milion de euro (Bitdefender), cele doua bugete sunt deja administrate de Zenith Romania. Bitdefender a derulat deja o campanie prin agentia de media condusa de Maria Tudor la sfarsitul anului 2014.

Daca agentia Zenith este fericita ca a castigat Bitdefender, respectiv ca si-a pastrat administrarea serviciilor de media BRD, nu acelasi lucru se poate spune si despre agentii din grupurile de media concurente care au pierdut selectia.

Printre marii pierzatori ai celor doua licitatii se numara agentii de media parte din The Group sau asociate grupului condus de Zoltan Szigeti, care ar fi concurat in procesele de selectie  prin OMD - in licitatia BRD, si prin Media Investment - pentru bugetul Bitdefender.

Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: