Dupa Rusia, deschide al doilea birou in limba romana. Action Global Communications, la Chisinau!
Vineri, 22 Mai 2015
 adplayers. Iulian Toma

Dupa Libia, Africa de Nord si Rusia, Action Global Communications deschide al doilea birou in limba romana. Nu la Bucuresti, unde are deja unul de 15 ani, ci la Chisinau!

„Dupa extinderea in Libia si Africa de Nord in anul 2012, abordarea strategica a continuat cu dezvoltarea unor birouri si parteneriate locale pe teritoriul Rusei, in anul 2014. Astfel, Action Global Communications continua sa ofere servicii de comunicare de cel mai inalt nivel pentru clienti internationali si locali, in regiuni unde exista o reala nevoie si potential de dezvoltare pentru industrie." motiveaza extinderea grupului Action Global Communications, pentru adplayers, Ruxandra Scortea, Country Manager al agentiei de la Bucuresti.

Inaugurarea marcheaza in Moldova prezenta primei retele internationale de PR cu birou propriu in aceasta tara. Action Global Communications s-a infiintat in Chisinau in 2014 si ofera clientilor locali si internationali servicii integrate de PR si marketing, cu accent pe comunicare corporate si comerciala, evenimente, relatii cu mass-media, public affairs, managementul crizelor, digital PR, monitorizare media si analiza de piata.

Biroul din Romania a inregistrat la sfarsitul anului trecut o cifra de afaceri de aproximativ 330.000 de euro. Agentia locala ofera servicii de consultanta in comunicare si relatii publice pentru clienti precum: Alstom, Boehringer Ingelheim, Comisia Europeana, Enel, GTS Telecom, IMMOFINANZ Group, OMV Petrom Marketing, Porsche Finance Group sau Thomsons Online Benefits.

„Suntem parte a unei retele puternice, in prezent printre cele mai mari companii independente in domeniul relatiilor publice, si un deschizator de drumuri in aceasta regiune. In acelasi timp, fiind o afacere de familie, pastram flexibilitatea si spiritul antreprenorial, avand astfel un model de business unic pe piata companiilor de profil. Vom continua sa crestem business-ul prin parteneriate autentice si prin servicii de comunicare ce imbina experienta internationala cu buna cunoastere a pietei locale.” 

Mai mult in Business, PR


PUBLICITATE: