Rezultatele cautarii dupa : "REALITATEA"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 06 Februarie 2007
"Īn opinia noastra, acest an va fi definitoriu pentru dezvoltarea publicitatii online īn Romānia", spune Cristian Flor Petriceanu (foto), Director General al netBridge
Luni, 05 Februarie 2007
Cu un tirajul de debut de 10.000 de exemplare si distributie gratuita, potrivit editorilor, īn format tabloid, 16 pagini tiparite īn policromie, Weekender.ro se autoproclama prima publicatie destinata exclusiv turistilor de pe Valea Prahovei si are un tarif lista de publicitate de 3.500 EUR
Luni, 05 Februarie 2007
Violet si Vincon Vrancea au lansat din 1 februarie 2007, cel de-al treilea spot TV din seria Beciul Domnesc un caracter aparte, intitulat sugestiv Ceilalti, spune agentia, campania fiind derulata de agentia ZenithMedia pe Pro TV, Prima TV, B1 TV, Realitatea TV, TV Sport, Antena 3, TVR 1, TVR 2.
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
Īn doua note pentru editori īn comunicate de presa apartinānd companiilor, Mercury Promotions si Tempo Advertising īsi revendica, fiecare, pozitionarea de "cea mai mare agentie de publicitate independenta"
Joi, 25 Ianuarie 2007
Dupa o licitatie cāstigata īn decembrie, agentia condusa de Dragos Grigoriu furnizeaza producatorului de medicamente oncologice Sindan servicii PR, media, BTL si creatie, colaborarea vizānd atāt comunicarea corporativa, cāt si comunicarea de produs, pentru toate brand-urile aflate īn portofoliul companiei
Marti, 16 Ianuarie 2007
Pe lānga alegerea noului vicepresedinte, īn aceeasi sedinta de astazi, CNA a mai "īmpartit" somatii publice posturilor de televiziune Realitatea TV, Pro TV, Acasa TV, Antena 1 si Radio Direct Focsani
Joi, 11 Ianuarie 2007
Radio BBC, ProFM, Radio Guerrilla, Kiss FM, Sport Total FM se numara printre posturile care au noi licente, dupa sedinta CNA de astazi
Luni, 08 Ianuarie 2007
Lucia Romaniuc, Presedintele ARMA a anuntat īntr-o conferinta de presa la sediul CNA ca licitatia pentru furnizarea de date de audienta TV īn perioada 2008 2011 a fost cāstigata de compania GFK- Romania
Miercuri, 20 Decembrie 2006
Portofoliul Catavencu ajunge la 14 branduri de presa scrisa si online, structurate pe diviziile: quality (Cotidianul, Academia Catavencu, Idei īn Dialog, Le Monde Diplomatique, IQads), business (Bilant, Investitii si Profit (I&P)), reviste pentru femei (Tabu, Jadore, Superbebe), ghiduri de timp liber (reteaua 24 FUN) si publicatii de interes special (Bucataria pentru Toti, Aventuri la...
Luni, 11 Decembrie 2006
Aleasa prin licitatie publica, agentia de media va oferi servicii media de cumparare, de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare, precum evaluare si post-evaluare media pentru Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap
Vineri, 08 Decembrie 2006
Proaspat lansata televiziunea digitala totala, Dolce lucreaza cu Headvertising (agentie de publicitate), RocknRoll (BTL) si MediaCom Romānia (agentie de media), iar designul site-ului www.dolce.ro este semnat de Karakter Londra, īntretinerea acestuia fiind responsabilitatea unei echipe Romtelecom
Vineri, 08 Decembrie 2006
Agentia GAV|Scholz&Friends Bucuresti spune ca, dupa o toamna agitata, doua marci germane - Brita si Mercedes-Benz, si o marca austriaca - Raiffeisen Leasing, au apelat la creativii din Bucuresti pentru a se promova pe piata romāneasca
Marti, 05 Decembrie 2006
Graffiti BBDO este autorea campaniei de imagine Dacia - 40 de ani care se deruleaza īn perioada 20 noiembrie - 10 decembrie 2006, contul de media apartinānd Media Direction
Miercuri, 29 Noiembrie 2006
General Manager la Divizia de Publishing, Dragos Stanca (foto) estimeaza ca Grupul Catavencu, inclusiv Guerrilla, concentreaza peste 30% din volumul total de business al Realitatea Media, trust din care mai fac parte, printre altele, si posturile de televiziune Realitatea Tv si The Money Channel
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Campania media integrata "Salvati Parcurile Nationale din Romānia" vine sa sustina prima initiativa locala de anvergura a organizatiei internationale WWF, si include mai multe medii de comunicare: tv, radio, print, internet, outdoor si public relations
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Sorin Ovidiu Vāntu cu 850-900 milioane USD, Familia Paunescu cu 830-850 milioane USD, Fratii Micula cu 750-790 milioane USD, Dinu Patriciu cu 550-600 milioane USD si Familia Voiculescu - 500 milioane USD sunt 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Romāni cu peste 500 milioane USD īn Top300 Capital, care au investitii īn Mass-Media
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Campania Guerrilla de Dimineata a fost executata pe TV, presa scrisa, indoor advertising (OOPS), outdoor, tranzit si mai beneficiaza de autopromo-uri pe Radio Guerrilla
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Sub sloganul Investim in Romania, agentia GMP a creat o noua campanie de comunicare pentru Gabriel Rosia Montana intitulata Copiii din Rosia, care se va derula pana la inceputul lunii decembrie si include, pe langa un spot TV de 45 de secunde, machete presa (4 vizualuri) si o campanie web
Joi, 26 Octombrie 2006
Andreea Stan (foto) alias Zāna Norilor de la Itsy Bitsy FM a cāstigat premiu pentru cel mai bun film de scurt metraj la Festivalul Unde e iubirea?, īntr-o competitie cu 300 de filme din toata lumea
Joi, 26 Octombrie 2006
Daca Razvan Capanescu, fostul director de creatie de la Ogilvy, a plecat la Publicis, doi dintre noii creativi de la Ogilvy Group, pastoriti acum de Albert Nica, au plecat de la Publicis la Ogilvy, alegānd agentia la care au mai venit, din industrie, Diana Butas, Vasile Alboiu si Maria Manoiu
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:


















