Rezultatele cautarii dupa : "andrei"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Botan (McCann) si Matasel (Leo Burnett) au lasat Olimpiadele fara Premii
Luni, 04 Iunie 2007
La Festivitatea de Premiere din cadrul Olimpiadelor Comunicarii, Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning Leo Burnett Romania si Adrian Botan, Director de Creatie Regional McCann Erickson, membrii in Juriul probei de Advertising, au anuntat ca la editia de anul acesta nu se acorda premiile I, II si III
Doina Gradea, TVR: Echipa TVR a inceput deja pregatirile pentru concursul din Lisabona
Vineri, 02 Februarie 2018
„Echipa TVR a inceput deja pregatirile pentru concursul din Lisabona, astfel incat reprezentantii Romaniei sa beneficieze de toate resursele necesare unei participari cat mai bune” a declarat Doina Gradea, Director General TVR, referitor la finala concursului Eurovision.
50.000  de parinti si copii au sarbatorit 1 Iunie cu Itsy Bitsy FM
Marti, 05 Iunie 2018
Evenimentul a fost realizat cu sprijinul Primariei Sectorului 3 si sustinut de: AMS Rent a Car, Aqua Carpatica Kids, Baby Dove, BCR, Caroli, Centrul Comercial Auchan Titan, Danonino, Fulga, LEGO, Napoca, Nivea Sun, Secom, Telekom.
ECO-BON recompenseaza consumatorii pentru PET-urile colectate separat. Proiect lansat de Sistemul Coca-Cola Romania, PENNY si GreenPoint Management
Miercuri, 02 Decembrie 2020
 Proiectul pilot face parte din platforma Dupa Noi Strangem tot Noi si se desfasoara in perioada 27 noiembrie 2020 – 10 ianuarie 2021, la Brasov
Radio Romania in finala New York Festivals / World's Best Radio Programs
Joi, 26 Mai 2016
 In finala competitiei din acest an se mai regasesc posturi precum BBC, SBS Radio, Canadian Broadcasting Corporation, Radio France, Deutschlandradio Kultur, Swedish Radio, ESPN sau CBS Radio.
La inceput de 2020, Editura NICULESCU KIDS aduce titluri dedicate tinerei generatii
Vineri, 10 Ianuarie 2020
 Constienta de importanta educatiei copilului in cadrul familiei, Editura NICULESCU a creat colectia KIDS care reprezinta un excelent suport informativ pentru parinti si copii. 
Astek vopseste cu Brandstalk
Miercuri, 26 Aprilie 2006
Agentia Brandstalk Advertising a fost aleasa de Astek Romania sa dezvolte identitatea noului brand de vopsea superlavabila Maxweiss, campania sub sloganul "Garantia lucrului bine facut" beneficiind de spoturi tv si sustinere outdoor
Romania fara castele si conace. ARCHÉ Heritage a inventariat dezastrul monumentelor uitate.
Joi, 13 Octombrie 2016
 Dintre cele 744 de castele si conace cercetate, 101 au fost reabilitate de curand ori sunt in curs de reabilitare, 226 au beneficiat de mentenanta, fiind in stare buna de conservare, 326 sunt in stare medie sau proasta de conservare, 59 sunt in precolaps si 30 in ruina.
15 premii pentru design de ambalaj romanesc la Pentawards. Exclusiv adplayers.
Marti, 11 Octombrie 2016
 ie ca vorbim de Ampro Design(2015, 2014, 2013, 2012, 2012), Insus (2015), Remark Studio(2014, 2013), Brandient (2014, 2010) sau Grapefruit (2011, 2009), adplayers va prezinta mai jos premiile companiilor de design si consultanta de brand din Romania care au adus in tara trofeele Pentawards.
Engie (fosta GDF Suez) continua campania de imagine cu McCann PR
Joi, 11 Ianuarie 2018
 Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
METRO  sustine afacerile independente in campania Miracolul Afacerii Tale
Vineri, 17 Noiembrie 2017
 Dupa Ziua Afacerii Tale, compania deschide sezonul Sarbatorilor de iarna cu campania Miracolul Afacerii Tale.
Reputatia Burnetterilor
Marti, 29 Aprilie 2008

Ce s-ar fi facut  Saatchi& Saatchi, Graffiti BBDO, Young & Rubicam sau OFC (fosta D’Arcy) fara Leo Burnett?

NextCap, Gavrila&Asociatii, Cohn&Jansen si Headvertising justifica neparticiparea la Ad’Or
Marti, 17 Mai 2005
Costin Popescu de la NextCap vorbeste si de o complicitate a clientilor in proiecte speciale de festival, in scopul dobandirii unui regim de tratament preferential in agentiile de publicitate
Pump up the Jam! Dupa Bigger, Stefan Voloaca se reinventeaza in creatie de eveniment.
Joi, 08 Mai 2014
 „Punem pe ecrane si in boxe exact ce am ascultat cand cresteam” spune Stefan Voloaca, reinventandu-se in Creative Production cu 90stalgia: „un concept de petrecere pentru cei care isi amintesc de Adidas Torsion, Tacerea Mieilor, oaia Dolly, Pager, Titan Ice, Matrix, guma Turbo, Martin, Bobby si J.R., eliberarea lui Mandela si sfarsitul Apartheidului, Super Nintendo si...
TVH a devenit TVH Kids Channel si se pozitioneaza singura televiziune pentru copii si adolescenti
Marti, 05 Februarie 2019
In ANDRA SHOW, emisiunea vedeta a postului, Andra Gogan - actrita, cantareata, vlogger si voice-over la Disney...
Apa Nova a lansat „Eroii Orasului”. Cea mai recenta campanie este semnata de DDB Romania, Porter Novelli Romania si Tribal Worldwide
Marti, 03 August 2021
 „Bucurestiul pare sa fie ilustrat preponderent prin povesti negative in ultima vreme. Dar printre ele, in viata de zi cu zi, ne lovim si de povesti frumoase, inaltatoare, cu protagonisti care sunt eroi fara sa stie si fara sa vrea” spune Stefan Vasilachi, Director de Creatie DDB Romania.
“Mise en Scene de comunicare la National: #DupaNoi, in regia McCann Pr si Coca-Cola HBC
Joi, 23 Iunie 2016
 Cu un “Mise en Scene” de exceptie in comunicare pe scena Teatrului National din Bucuresti, Miercuri a avut loc priemiera piesei #DupaNoi, in regia si scenografia McCann Pr si Coca-Cola.
Eveniment ,,Intelegerea ADHD si primii pasi in lupta cu dependentele la Libraria Luceafarul
Marti, 01 Octombrie 2019
 Ce cauzeaza dependentele si comportamentul adictiv? Ce instrumente avem la indemana sa scapam de dependente? Care este relatia dintre ADHD si dependente? Cum relationam cu dependenta noastra si a celor din jur? Cum putem lupta cu dependenta? Sunt doar cateva dintre intrebarile la care organizatorii de la Editura Herald promit sa ofere o...
 Cu 25 de companii si afaceri de 40-50 milioane euro, membrii APIIP au trasat obiectivele asociatiei
Luni, 09 Mai 2016
 Printre acestea se numara atragerea unui numar  de  peste 40 de membri, promovarea membrilor si industriilor reprezentate si inlesnirea comunicarii cu potentialii clienti ai companiilor care au aderat la asociatie.
Asculti.Simti.Povestesti. Romtelecom
Sambata, 17 Iunie 2006
Turneul "Povestea trebuie spusa" care a adus anul trecut 288.000 de participanti, continua anul acesta, in perioada 16 iunie - 16 iulie 2006, sub conceptul "Asculti. Simti. Povestesti" si adauga 180 de KW - pentru lumini si 80 KW - pentru sunet, unor artisiti romani precum Stefan Banica Jr,  A.G. Weinberger, Morandi si Heaven