Pump up the Jam! Dupa Bigger, Stefan Voloaca se reinventeaza in creatie de eveniment.
Joi, 08 Mai 2014

adplayers. Iulian Toma

Stefan Voloaca se reinventeaza in Creative Event Production. Cum asa?

"Povestea e simpla” spune creativul. „Dupa evenimentele de la inceputul lui 2009, despre care AdPlayers a scris pe larg (n.r. cand se despartea de fosta agentie de publicitate ), am continuat sa fac publicitate cu mica mea agentie, Brandstorming, pe care o am inca din 2002. Dupa o vreme am simtit din ce in ce mai tare nevoia de o pauza. Am umblat prin lume, am facut diverse proiecte fara legatura cu advertisingul, bref ... am trait un pic.

4 ani mai tarziu, omul de creatie si-a regasit linistea facand ceva putin diferit. „A venit momentul sa ma reintorc in campul muncii si am ales sa fac un pic altceva decat in primii 15 de activitate. Astrele s-au aliniat si o mai veche pasiune a mea pentru evenimente s-a materializat in ceea ce fac acum: Creative Director la 360 Revolution.

Binecunoscuta celor din domeniu, 360 Revolution este o companie specializata in Creative Event Production. Provocari, multa treaba, niciun pic de plictiseala, in fiecare zi ceva nou, descrie Voloaca ziua de lucru. „Poate suna ca niste lucruri simple si poate niste truisme, dar nu mai putin adevarate”.

Creativul spune ca pasul logic a fost sa se gandeasca serios la un mai vechi hobby, petreceri, chefuri, bairame, sindrofii, etc! „Am prins primul val al anilor 90, cu distractia scapata de sub totalitarism si am profitat la maxim dar am ramas si cu o nostalgie a unor clipe irepetabile” adauga omul de creatie.

„Nu e vorba doar de clasicul "generation gap" ... chiar sunt convins ca am trait niste momente speciale, in circumstante speciale. Și stiu ca sunt multi colegi de generatie (si multi altii mai tineri) care gandesc la fel si cauta din nou acele clipe. Pentru mine si pentru ei am creat 90stalgia, impreuna cu 2 buni prieteni, Ana Mohora si Andrei Bejan.

De ce 90stalgia?

Conceptul de petrecere are un public al anilor ‚90. Mai precis? „90stalgia este un concept de petrecere pentru cei care isi amintesc de Adidas Torsion, Tacerea Mieilor, oaia Dolly, Pager, Titan Ice, Matrix, guma Turbo, Martin, Bobby si J.R., eliberarea lui Mandela si sfarsitul Apartheidului, Super Nintendo si Sega, Windows 95, reintregirea Germaniei, Captain Planet, cand inregistram pe caseta piese de la radio, cand inca ascultam de parinti, Michael Jordan iz da king!, inchirierea de vhs-uri, Fight Club, dedicatiile la radio, stroboscop, Reservoir Dogs, oracol, Boy Bands, piercinguri, American Beauty, Beverly Hills/ tunsoarea lui Kelly!! role, ruperea in bucatele a URSS-ului, moartea Dianei, helanca de depeshar, Doc Martens, Dosarele X, Garbage Pile Kids, Iliescu presedinte, Familia Adams, walkman, Cehia si Slovacia, Titanic, Conventia Democratica, Laptarie si Motoare, Flori, fete, filme si baieti (melodii sau cantareti), Țomapant, Tetris, Saber Rider, Forrest Gump, Simpsons, cheia de la gat, Tele7abc, A Team, Pss Pss cichi cichi, Lemmings, inceputul internetului.

Pentru cei ce il cunosc, pe scurt, Voloca rezuma totul la o singura fraza: „Pe 9 mai, la Inspayer (strada Batistei 24 A) dupa ora 22.00, punem pe ecrane si in boxe exact ce am ascultat cand cresteam. Pump up the Jam!"

 


PUBLICITATE: