Rezultatele cautarii dupa : "6"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Opinii, Francisc Varga, protestul unui publicitar care a lucrat cu Laura Vasiliu (actrita confundata la Torino cu o traficant) in cadrul unui proiect publicitar care a avut in comun prestatia actorilor din distributie cu cea din primul film romanesc premiat cu Palme D'or
Joi, 15 Noiembrie 2007
Prezenta la nivel global in peste 20 de tari, J&B lanseaza si in Romania campania “Start a party!”
Miercuri, 14 Noiembrie 2007
„Lucram pe profit inca din luna martie a acestui an si pana la finalul anului preconizam o cifra de afaceri de aproximativ 700.000 euro”, afirma Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice
Luni, 12 Noiembrie 2007
Cel mai recent proiect derulat de Punct Advertising pentru promovarea marcii Sunsilk este “Tine jurnalul unui par frumos!”
Joi, 08 Noiembrie 2007
Agentia Sister si Bucegi au jucat in prima linie a "Campionatului de table Bucegi" organizat in 8 orase din Romania
Marti, 06 Noiembrie 2007
Fostul Managing Director al Grupului Saatchi & Saatchi - Cristina Oanta, a fost recent numita in functia de Director Executiv al WYG, companie de consultanta de management parte a Grupului Centrade, detinut de fratii Florescu
Duminca, 04 Noiembrie 2007
„Internetics 2007 a fost editie foarte slaba, cu lucrari de mana a doua, ghosturi produse cu o seara inainte de deadline si mai ales o jurizare de domeniul stintifico- fantasticului”, a afirmat, pentru AdPlayers, Mihai Fanache, General Manager la Ninespices, agentie care a castigat 6 trofee Internetics din 2004 pana la editia din acest an
Vineri, 02 Noiembrie 2007
Webstyler este Agentia Anului urmata, cu un punctaj mai mic de o treime din cel al primei agentii din competitie, de iLeo, Ninespices, GreenPixel, Babel Communications, MRM Partners. Publisherul Anului a fost desemnat MediaPro Interactiv, urmatorii editori online clasati fiind Sanoma Hearst Romania, Grup Realitatea Catavencu, Mediafax, Unlimited Sport Media
Marti, 30 Octombrie 2007
"Anul acesta s-au strans cele mai multe fonduri –peste 400.000 Euro - si o iau personal ca pe un succes al industriei”, spune Alexandra Tanjala (foto stanga) manager si owner al agentiei si membru in Comitetul Organizatoric si Comitetul Consultativ al Asociatiei OvidiuRom
Duminca, 28 Octombrie 2007
Agentia de publicitate a fost desemnata de JW Marriott Bucuresti si Varsovia pentru a elabora realizarea conceptului standului Europei de Est alaturi de 20 de hoteluri Marriott, Renaissance si Courtyard din 9 tari
Duminca, 28 Octombrie 2007
Initiativa pentru o Justitie Curata, Agentia de Monitorizare a Presei, Asociatia ProDemocratia si Centrul pentru Jurnalism Independent dezaproba modificarile aduse Codului Penal si Codului de Procedura Penala
Vineri, 26 Octombrie 2007
Scopul festivalului este acela de a promova si de a rasplati o idee creativa care reuseste sa suplineasca lipsa unui buget generos
Joi, 25 Octombrie 2007
Cu un tiraj de 100.00 de exemplare trimestrial, On spune in primul numar si cum a reusit o agentie de publicitate romaneasca sa castige un Leu de Argint la prestigiosul Cannes Lions International Advertising Festival.
Joi, 18 Octombrie 2007
Campania de imagine a Grupului Rompetrol este prezenta cu toate executiile sale pe statiile tv si in presa scrisa, dar in acelasi timp este comunicata si intern catre cei peste 8000 de angajati ai companiei
Vineri, 05 Octombrie 2007
Perioada in care site-ul Internetics a intampinat probleme tehnice a coincis cu ultimele 2 zile de inscriere in competitii
Joi, 27 Septembrie 2007
IAA European Summit Live: 3 Principii puternice, "for Better or for Worse - Relationships that work" , Lakish Hatalkar, Integrated Communication - P&G CEEMEA
Marti, 18 Septembrie 2007
Dragos Tanase este al 18-lea membru al echipei care se ocupa de post-productie la Chainsaw Europe
Luni, 17 Septembrie 2007
Despre defalcarea bugetului dedicat competitiei, Andrei Bortun General Manager la Millenium Communications, organizatorul întrecerii, a declarat pentru AdPlayers ca taxele de participare acopera nu mai mult de 10-15% din festival si ca majoritatea veniturilor pentru sustinerea Internetics sunt atrase din pachetele de sponsorizari
Vineri, 14 Septembrie 2007
Cu un buget de productie a spotului de aproximativ 100.000 EUR, dupa cum a declarat pentru AdPlayers.ro, Razvan Capanescu - Creative Director la Publicis România, noua campanie semnata Publicis pentru Renault Symbol îsi propune sa sustina promisiunea marcii ca masina nu necesita reparatii în service nici la 150 de mii de kilometri parcursi
Luni, 10 Septembrie 2007
Matanya Schwartz, Directorul General al ELITE ROMANIA, a mai afirmat pentru AdPlayers.ro ca „intregul buget anual de marketing si comunicare al companiei Elite Romania este cuprins intre 8 si 11 Milioane EUR, depinzand de planul de comunicare pe fiecare brand din portofoliul companiei”
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: