Rezultatele cautarii dupa : "200"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 28 Octombrie 2010
Cu planificare urmarita indeaproape de marketingul HP, contul de achizitie de media pentru campania din jurul sarbatorilor tinteste atat segmentul comercial cat si cel de larg consum...
Miercuri, 27 Octombrie 2010
Prima creatie Milka pentru Kraft Foods este semnata de Ogilvy & Mather (Ogilvy Group Romania) care a produs si primul spot tv Milka in Romania, iar bugetul de media este administrat de Starcom Media Vest (Leo Burnnett Group)
Joi, 07 Octombrie 2010
Cu o afacere inceputa in Elvetia avand ca target principal consumatorul preocupat de sanatate si stil de viata activ, compania Eisberg a facut din femei atat un ‘driver’...
Joi, 30 Septembrie 2010
Estimat la un comision de agentie cuprins intre 100.000-200.000 EUR pe an, contul de creatie si strategie este administrat de Leo Burnett, comunicarea online - de acelasi grup de comunicare, in timp ce media este administrat de mediaedge:cia, iar PR-ul la Image
Luni, 20 Septembrie 2010
Cu 205.000 exemplare distribuite gratuit, lunarul gratuit Oblique Dolce TV Magazin se claseaza conform BRAT pe locul 4-5 in ce priveste topul de tiraje per editie al publicatiilor din Romania, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Alexandru Andrei, managerul de vanzari al publicatiei
Joi, 09 Septembrie 2010
Estimat de AdPlayers la 200.000-300.000 EUR pe an, contul de comunicare este administrat de Zenith Media (servicii de media) , Httpool (internet) si Grayling (PR)
Miercuri, 01 Septembrie 2010
Cu un buget de 200.000-300.000 EUR de la BCR, intrebat cati bani face ca organizator al BCR Open Romania, Bogdan Enoiu a declarat: „Nu l-am facut niciodata pentru bani, ci ca...
Joi, 26 August 2010
Cu un buget estimat de AdPlayers la aproximativ 250.000 EUR, cele doua targuri dedicate tiparului digital si industriei promotionalelor care vor avea loc in paralel in perioada 22-25 septembrie in pavilionul central de la Romexpo, si beneficiaza de campanie de promovare de aproximativ 100.000 EUR
Joi, 19 August 2010
PHD Romania a castigat proiectul pentru promovarea campaniei „Cancerul nu inseamna condamnare la moarte” dupa un concurs ci Zenith Media si Tempo (Aegis Media )
Joi, 29 Iulie 2010
„Astfel de job-uri de 200-500 de euro se intalnesc des in meseria de designer atunci cand clientul fie nu are, fie nu vrea sa plateasca mai multi bani, iar in final se recurge la solutii aflate la indemana”, explica Branzas. „Sunt biblioteci intregi pe care le poti cumpara cu 200 de euro si probabil ca acest lucru s-a intamplat si in cazul logo-ului „Explore...
Miercuri, 21 Iulie 2010
„GMP este “despre oameni”. Oamenii cu care am construit ceea ce este astazi GMP. Altfel, n-as fi putut sa fac decat un boutique de creatie cu 4-5 colegi, dar n-a fost asa”
Vineri, 09 Iulie 2010
Contul de creatie era administrat de mai mult ani de atelierul de creatie Funny. Estimat la peste 1,5 Mil. EUR, bugetul de media a trecut de la inceputul acestui an la Next...
Luni, 05 Iulie 2010
Alese in urma unor licitatii, potrivit responsabililor de comunicare, Covalact lucreaza in campania “Gustul Adevarat de Tara” cu agentiile Candiso (creatie), Optimedia (servicii de media) si Oxygen PR
Miercuri, 30 Iunie 2010
Evenimentul de lansare va avea loc in septembrie, dupa o licitatie castigata de Wunderman, la care au mai participat agentiile The Practice, Nicola Porter Novelli, Skepsis, Split...
Luni, 21 Iunie 2010
Agentiile The Practice cu o campanie „Gusto Pufuleti” si Rogalski Grigoriu cu „Scoala de Bani” BCR au obtinut pentru prima data aceasta performanta dupa...
Vineri, 18 Iunie 2010
Compania Grafica si Tipar a incheiat 2009 cu o valoare a comenzilor de aproape 1 Milion de euro, iar in 2010 estimeaza o crestere de 20-30%
Miercuri, 16 Iunie 2010
20 de voluntari MaiMultVerde si Golden Brau au adunat duminica, 13 iunie 2010, peste 200 de saci de gunoi din in proiectul „Gratar Curat 2010”, printr-o actiune de...
Duminca, 06 Iunie 2010
Cu inscrieri in crestere cu 7% comparativ cu anul trecut, festivalul Cannes Lions a scazut si in acest an la publicitatea pentru media clasica: Film Lions (-7,5%), Outdoor Lions (-15%), Press Lions (-4,5%), Radio (-2%)
Joi, 03 Iunie 2010
Cu venituri de aproximativ 200.000 EUR pe an, business-ul de publicitate si sponsorship din jurul iQads si Smark va fi coordonat de Marius Cristea, fondatorul portalului iQads si director de dezvoltare la F5
Vineri, 28 Mai 2010
Estimat de AdPlayers la 100.000 - 200.000 EUR pe an, DDB Bucuresti a preluat contul Volkswagen, atat pentru autoturisme cat si vehicule comerciale, in urma unui pitch local in...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: