BIZ a incheiat socotelile cu DBV Media House
Luni, 22 Noiembrie 2010
(

AdPlayers, Iulian Toma )

BIZ a incheiat socotelile cu DBV Media House. Revista de business editata de BIZ Age se va reprezenta direct pe piata de media, dupa ce a incheiat de comun acord colaborarea cu regia.

„Am lucrat foarte bine cu DBV, dar pentru ca piata este foarte mica, credem ca o administrare directa a investitiilor in media vor aduce o valoare mai mare atat clientilor cat si o optimizare a veniturilor revistei”, a motivat pentru AdPlayers, Marta Usurelu (foto), redactor sef si publisher al revistei, la incheierea colaborarii de comun acord cu regia de media.

Cu un business estimat la aproximativ 500.000 de euro pe an din publicitate si evenimente speciale, Biz este si autorul unor proiecte de investitii in media special concepute pentru cititorii revistei. „Pepsi Refresh Project, Unicredit UEFA Champions League sau proiectul special live cu Biz 48 ore, la numarul 200, ne-au dat curaj, si credem ca vom reusi sa atragem mai multi investitori”.

Estimate AdPlayers intre 7.000 si 10.000 eur, proiecte speciale propuse de Biz clientilor au cuprins de la design-ul copertilor revistei care au fost integrate in identitatea marcilor, pana la pagini multiple de publicitate in revista, care au ajuns potrivit informatiilor AdPlayers la  volume cuprinse intre 10.000 si 15.000 EUR pe aparitie. 

Mai mult in Media, Conturi


PUBLICITATE: