27 de televiziuni si 300.000-400.000 EUR in campania pentru prima creatie Milka in Romania
Miercuri, 27 Octombrie 2010


Milka "Animatorii de Vacute"
Agentie de creatie: Ogilvy & Mather (Ogilvy Group Romania, WPP)
Agentie de Media: Starcom Media Vest ( Leo Burnett Group, Publicis Groupe )


 (AdPlayers, Iulian Toma)

Nu mai putin de 27 de posturi de televiziune sunt angrenate in campania media pentru prima creatie TV Milka (Kraft Foods), in Romania, conform unor surse AdPlayers din piata de media.

Creatia contului Milka de la Kraft Foods este semnata de Ogilvy & Mather (Ogilvy Group Romania). Oficialii agentiei de de publicitate nu au dezvaluit valoarea bugetului pentru creatia primului spot Milka produs in Romania insa, potrivit unor specialisti din piata, acesta s-ar putea ridica la aproximativ 80.000 – 100.000 EUR.

27 de posturi TV
Potrivit informatiilor AdPlayers, campania media TV este planificata pe posturile Pro Tv, Kiss TV, MTV, VH1, MGM, Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia, TVR 2, Kanal D, B1 TV, National TV, N24, Realitatea TV, Romantica, Discovery, Animal Planet, National Geographic, National Geographic Wild, AXN, AXN Crime, Zone Reality, TCM, UTV, Hallmark, Music Channel.

Bugetul de media este administrat de Starcom Media Vest (Leo Burnnett Group), agentie care, pe langa TV, a planificat campania in print, OOH, Internet si la punctele de vanzare, in magazine. Oficialii agentiei de media nu au dezvaluit bugetul de media, insa potrivit informatiilor AdPlayers acesta ar putea fi cuprins intre 200.000 si 300.000 EUR.

Perioada anului cu cele mai mari vanzari pentru ciocolata
„Prin aceasta activare dorim sa profitam de perioada anului cu cele mai mari vanzari pentru categoria de ciocolata”, afirma Cristina Pindaru, Brand Manager Milka. C
ampania integrata "Animatori de vacute" pentru ciocolata Milka are un concept creativ si o mecanica a promotiei care se invart in jurul Alpenlachen, un orasel univers al marcii. Filmarile din orasel au avut loc in satul Talea, de langa Breaza, intr-o singura zi,. 

Vedeta spotului a fost Doly, detinatoarea titlului Miss Arad la concursul de vaci de rasa, iar spotul fiind realizat in regia lui Laurentius Emmelmann. Promotia a debutat in social media care a promovat conceptul de „animatori de vacute”, sustinut de o serie de anunturi de recrutare pe site-urile si in presa de profil din Romania si a continuat cu dezvoltarea unei platformei digitale.

Mai mult in Conturi 


PUBLICITATE: