Rezultatele cautarii dupa : "nastase 20 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 din 5 romani din publicul 18-49, urban, au vazut experienta cutremurelor in Lectia Japoneza, la ProTV
Miercuri, 08 Martie 2017
 La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, Romania, te iubesc!, a obtinut 6.8 puncte de rating si 21.9% cota de piata.
Lowe PR: 3 Gold, 2 Silver si Agentia Anului la Romanian PR Award
Joi, 07 Octombrie 2010
 Parte a grupului din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative si Hyperactive, Brand Connection si Medic One, si avand o echipa de 12 oameni, Lowe PR a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 1,23 Milioane EUR.
Licitatie de PR pentru 20-25 mii EUR Hasbro (Monopoly, Transformers) castigata de Lowe PR
Marti, 11 Mai 2010
 Agentia de relatii publice Lowe PR lanseaza compania americana Hasbro in Romania
ABN AMRO face PR de rebranding cu Lowe PR
Luni, 28 Iulie 2008

Agentia Lowe PR a fost desemnata castigatoarea unei licitatii recente in urma careia va administra contul relatiile publice pentru procesul de rebranding ABN AMRO

Initiative a donat carti de 6.000 EUR
Vineri, 20 Iulie 2007
Beneficiarii celor 500 carti cu ocazia lansarii editiei a zecea a ghidului Media Fact Book sunt Universitatea Bucuresti si Academia de Studii Economice
42 de studii de caz si 23 de companii, implicate în ResponsabilitateSociala.ro
Vineri, 19 Ianuarie 2007
Agentia de consultanta Selenis anunta ca, lansat în urma cu 9 luni, programul de comunicare gazduieste 42 de studii de caz si profilurile a 23 de mari companii implicate în proiecte de responsabilitate sociala