150 - 200 Mii EUR media Roche, la PHD Romania (Omnicom Media Group )
Joi, 19 August 2010


 (AdPlayers, Iulian Toma)

Un buget estimat de AdPlayers intre 150-200.000 euro din contul media Roche va fi administrat de PHD Romania.

Agentia de media parte din Omnicom Media Group (OMG Romania) a castigat de curand proiectul Roche pentru promovarea campaniei „Cancerul nu inseamna condamnare la moarte”, in urma unei licitatii la care, potrivit unor surse din piata, au mai participat agentiile Zenith Media si Tempo ( Aegis Media ).

Contactata de catre AdPlayers, Laura Badea, Managing Director la agentia PHD Romania a confirmat castigarea contului in urma unei licitatii locale, insa nu a comentat valoarea bugetului de media al campaniei Roche Romania inaintat de AdPlayers.

Divizia de Farmaceutice de la Roche Romania, a ales agentia PHD Romania pentru derularea componentei TV a campaniei  adresate publicului larg, pe parcursul careia se vor desfura activitati de informare cu privire la afectiunile oncologice pana la sfarsitul anului 2010.

Lansata in premiera anul trecut, Campania “Cancerul nu inseammna condamnare la moarte” de la Roche Romania isi propune sa schimbe atitudinea oamenilor despre cancer, incurajand pacientii sa initieze un dialog constructiv cu medicii lor in incercarea de a gasi cel mai potrivit tratament pentru tipul de boala cu care au fost diagnosticati.

Avand sediul central in Basel, in Elvetia, Roche este lider in domeniul cercetarii medicale, prin cele doua divizii ale sale: divizia de farmaceutice si divizia de diagnostice. La sfarsitul anului 2009, Grupul Roche a raportat vanzari in valoare totala de 49.1 miliarde de franci elvetieni.

Mai mult in Licitatii, Media Planning & Buying

 


PUBLICITATE: