Porsche Romania va cheltui peste 3,5 Mil. EUR in comunicare
Luni, 06 Decembrie 2010


Porsche Romania "O masina Noua, un copac plantat"
Editia 2010: 22.000 masini noi, 22.000 de copaci plantati


(AdPlayers, Iulian Toma)

Porsche Romania estimeaza o crestere a bugetului de marketing si comunicare. Aproximat de surse din piata de media la 3,5 Milioane EUR pe an, Brent Valmar, presedintele companiei, a declarat pentru AdPlayers ca ia in calcul o crestere usoara a investitiilor in comunicare, ca oglinda a prognozelor de vanzari mai mari decat cele din acest an.

Oficialul se bazeaza pe estimarile de crestere a economiei de anul viitor, insa nu a vrut sa faca speculatii in privinta unor cifre.

„Estimam ca anul viitor vom avea o crestere usoara a bugetului de marketing si comunicare”, a afirmat pentru AdPlayers Brent Valmar, Presedinte la Porsche Romania, care a evitat sa ofere cifre exacte. Rugat sa creioneze investitiile in comunicare din acest an, executivul nu a dezvaluit valoarea bugetului, insa a precizat ca acestea sunt de 3 ori mai mici decat cele din 2007-2008.

Declaratia a fost facuta la sfarsitul saptamanii trecute, cand Valmar a dat o mana de ajutor la plantarea a 22.000 de copaci in cadrul campaniei „O masina noua, un copac plantat” initiata de Porsche Romania cu sprijinul  Bucharest City Marathon si Asociatia Bucuresti Running Club.

In cadrul actiunii, intre 150 si 200 de voluntari si locuitori ai comunei Borcea, de langa malurile Dunarii, au pus mana pe cazma pentru a planta un un numar de puieti egal cu cel al vanzarilor de masini noi inregistrate de Porsche Romania in acest an.



PUBLICITATE: