Rezultatele cautarii dupa : "20 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Reclame Vechi: Ianuarie 1861 - Stabilimentul CA Rosetti se desfacea de comerciul de librarie
Miercuri, 25 Ianuarie 2012
 „Dorind a ma desface de comerciul meu de librarie, si dorind ca pagubile mele sa profite cel putin publicului amator de citire, am otarit a vinde toata marfa din magasia mea c-o mare reduce de pret, adica c-un scadamint de 30, 40, 50 si 60 la suta.
Lowe Vibe face BTL pentru Lowe & Partners. Primii clienti: Ferrero, Bergenbier SA si Unilever.
Luni, 16 Ianuarie 2012
 Condusa de fostul Ogilvy, Mircea Sebe – BTL Director, oficialii agentiei nu au dezvaluit tintele de business ale noii divizii insa au precizat pentru adplayers ca Lowe Vibe lucreaza deja pentru Lowe & Partners pentru clienti cum sunt Ferrero, Bergenbier SA sau Unilever.
Exclusiv: Noile audiente aduc Televiziunii Romane pierderi de 40%. In TVR se discuta iesirea din ARMA.
Marti, 10 Ianuarie 2012
 Dupa 8 zile de masurare a audientei cu noul sistem, in TVR se discuta deja iesirea din ARMA. Motivul? „Sistemul de masurare este depasit si nu are legatura cu realitatea. Variatiile sunt imense de la un sistem  la altul (n.r. de la fostul Jfk la Kantar,noul)”, au afirmat pentru adplayers oficiali TVR, sub protectia anonimatului, legat de noul sistem de masurare si noile...
“A venit si aici Craciunul. Craciun Fericit!
Vineri, 23 Decembrie 2011
 Cu o piata  de media sub 300 Milioane de euro din care prea putini bani mai ajung si pentru publicitate in presa scrisa, ziarele tremura de...
Realitatea TV Constanta vrea 150.000 EUR din piata locala. Exclusiv prin Media Consulta International.
Luni, 19 Decembrie 2011
 „In conditii normale de piata, cred ca un target de 150.000 de euro anual din publicitatea locala din Constanta nu este greu de atins. Tinand insa...
Cat a costat postul de radio Proximity? Oana Bernecher, moderatorul Tune in
Joi, 24 Noiembrie 2011
 Estimat de surse din piata la un buget aproximativ 20.000 de euro, proiectul postului de radio „Tune In” Proximity ajuns in finala John Caples International Awards a adus in curtea agentiei 91,7% rata de raspuns cu potentiali clienti, „o rata uriasa a intalnirilor datorita faptului ca tehnica de comunicare a fost una inovativa” dupa cum apreciaza pentru AdPlayers,...
Pariu cu Viata (Pro TV) - primul loc in publicul comercial, urban, 4-17 ani si 13-17 ani
Miercuri, 23 Noiembrie 2011
 Potrivit reprezentantilor postului, televiziunea din Pache Protopopescu a inregistrat in randul publicului comercial luni, intre orele 20.29 si 22.24, un rating de 6.8 puncte si o cota de piata de 18.4%.
Pozitia Spoon, Next si Propaganda in blocajul de plati aparut ca urmare a unor datorii vechi ale unuia dintre clientii ARM
Miercuri, 02 Noiembrie 2011
 "Pentru fluidizarea relatiei cu furnizorii trei dintre agentiile care au constituit Agentia Romana de Media (ARM) si-au preluat momentan activitatile pe companiile proprii urmand ca la inceputul anului urmator sa-si reia colaborarea intr-o companie de buying cu o noua structura juridica. Motivul scurtei intreruperi este blocajul de plati aparut ca urmare a unor datorii vechi ale...
Ioana si Stefan Iordache: “Pentru grupul Leo Burnett, anul 2011 este un an mai bun decat 2010
Luni, 24 Octombrie 2011
 Clienti mai multi, proiecte mai multe si venituri pentru agentiile din grup mai mari. Ioana Iordache si Stefan Iordache, fondatorii si presedintii grupului Leo Burnett, spun ca 2011 este un an mai bun decat 2010, chiar daca investitiile in media au scazut. 

Adrian Botan (McCann): “Leo Burnett nu mai exista ca agentie, in formula aceea
Joi, 20 Octombrie 2011
 “Cred ca ei l-au compromis”, spune Adrian Botan, Managing Partner McCann Erickson, despre contributia Leo Burnett in disparitia ADOR. Oficialul McCann crede ca decizia de a iesi din competitia de creatie locala  in cea internationala a fost cea mai buna. “Uitati-va unde suntem noi (McCann...
Cristian Burci despre “Cea mai mare prostie pe care industria (de comunicare) de la noi o face astazi.
Vineri, 14 Octombrie 2011
 Despre integrarea digitalului in comunicare, dar si cum vede evoluand continutul media fondatorul uneia dintre primele agentii din Romania de dupa decembrie 89, in cuvantul sustinut la aniversarea de 20 de ani a companiei de publicitate Graffiti BBDO, si pe care il puteti urmari integral in AdPlayers, luni 17...
Graffiti BBDO si-a invitat fondatorul  si 150 de parteneri sa discute despre viitorii 20 de ani
Joi, 13 Octombrie 2011
La aniversarea a 20 de ani de la infiintarea agentiei de publicitate Graffiti BBDO, grupul de marketing si comunicare BBDO Romania si-a chemat fondatorul si peste 150 de parteneri sa vorbeasca despre viitorul industriei in urmatorii 20 de ani.