The Group s-a suparat. Dezvaluirea parteneriatului cu Omnicom trimite adplayers la agentii de stiri
Marti, 21 Februarie 2012

Viitoarea Omnicom Media Group, Liana Mihai, fosta House of media, marti dimineata pe site-ul  the group.

 (Adplayers, Iulian Toma) The Group s-a suparat. Iar Nicola Porter Novelli inoveaza comunicarea corporate in Romania. Dezvaluirea in exclusivitate in cursul diminetii de marti a parteneriatului The Group cu Omnicom a stricat putin planul de comunicare al agentiei, si a facut ca profesionistii de comunicare ai Nicola Porter Novelli sa trimita adplayers la agentii de stiri. Iata ce au raspuns oficialii companiei de relatii publice in jurul ore 15.50. La 5 ore de la publicarea informatiei pe surse.

„Stimate domnule Toma, Multumim pentru interes. Toate informatiile pe care le oferim in acest moment privind parteneriatul intre OMG si The Group pot fi preluate din comunicatul care a fost transmis agentiilor de presa Mediafax si Hotnews”. Cum raspunsul a venit cu o trimitere la un site, adplayers s-a simtit dator sa raspunda la e-mail tot cu trimitere la site – la adplayers.ro .

Pentru cultura media si de resurse de informatii Nicola Porter Novelli: 1. Hotnews nu este agentie de stiri, ci doar un canal media online respectabil. 2. Mediafax nu este singura agentie de stiri din Romania 3. Cum nu avem abonament de stiri la Mediafax, agentia Nicola Porter Novelli este rugata sa ne trimita si alte agentii pentru a alege cea mai buna oferta. Planul de achizitii adplayers nu intelege difuzarea unui comunicat de presa pe banii publicatiei. Comunicatele de presa sunt publice, iar ele ar trebui sa se gaseasca pe site-urile companiei, iar cine este interesati de stiri nu pot fi trimisi la canale de achizitii cu plata. 

Surprinzator, dragi profesionisti in comunicare, ar mai fi ca viitoarea sefa Omnicom Media Group, Liana Mihai, mai era inca astazi dimineata sefa House of Media pe thegroup.ro

Si o precizare tot pentru Nicola Porter Novelli pentru subsolul dedicat jurnalistilor legat de „cel mai mare grup de comunicare cu actionariat 100% local”. The Group este cel mai mare grup de comunicare local ca numar de companii. In termeni de cifra de afaceri pe anii precedenti, The Group are cifra de afaceri din comunicare cu multe milioane de euro sub grupul de marketing si comunicare Centrade, tot un grup local, dar care opereaza cu branduri de servicii in marketing si comunicare sub franciza. (Cifre de afaceri din comunicare nu inseamna si servicii de brokeraj The Media Partnership cu cifre de afaceri intre 40 si 50 Milioane de euro rulate cu 1 singur angajat)

Parteneriatul The Group – OMG, via Hotnews:  
​„Agentiile OMD si PHD, apartinand Omnicom Media Group, si The Group, holdingul de comunicare condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, au realizat un parteneriat prin care The Group devine actionar in agentiile OMD si PHD. Potrivit unui comunicat de presa, "cele doua grupuri isi vor consolida investitia in media prin intermediul agentiei de media buying apartinand The Group". Acelasi comunicat anunta numirea Lianei Mihai (House of Media/Media Investment) in functia de managing director al agentiei OMD. Pana acum, conducerea Omnicom Media Group pe plan local a fost asigurata de Carmen Tanasie”. Mai mult pe
Hotnews

 Mai mult in Oameni


PUBLICITATE: