"Oricata frisca si ciocolata ai pune in jurul unui cacat, tot nu va fi tort". Preda despre Profi.
Luni, 12 Martie 2012

 (adplayers, Iulian Toma) "Vedeti, era asumata! Acum vom folosi niste clisee si o poveste in poveste ca sa aratam ca stim sa fim autoironici, vrem sa challenge-uim normele si suntem ubercool", spune Adrian Preda, Creative Director la MRM Worldwide, despre
spotul Profi, o serie de executii creative, neasumate public (cel putin pana in prezent) de agentia de publicitate care le-a semnat.

„Daca ar fi fost o psihoza gen Montebanato (paste cu ou, uou!) probabil ca as fi zis "mah, poate ca asa a fost. Poate chiar asta au vrut". Insa Profi 1 (n.r. prima executie creativa ) e atat de retard si fara sens, incat nu mai cred asta. Nu cred ca a fost asumata. Ce cred este ca agentia/ clientul/ casa de productie/ „cinedraculuiafacut-o” incearca sa se dea mai interesanta si sa profite de valul de interes.

Baieti, in numele industriei, va rog: lasati-o cum a cazut! A cazut nasol, cred ca si-a rupt si gatul, dar lasati-o asa. Pentru ca oricata frisca si ciocolata ai pune in jurul unui cacat, tot nu va fi tort.

Mai bine faceati de la inceput ceva cu sens, „ratiaidreacu” de hipsteri, o meserie n-ati pune mana sa invatati...”, conchide ironic omul de creatie de la MRM.

Mai mult in
adplayers critic


PUBLICITATE: