PROFI, pe ultimul drum. "O noua abordare" sau "un spot gandit la betie"?
Vineri, 17 Februarie 2012

Spot Profi. sursa YouTube, magazinele Profi 

 (adplayers, Iulian Toma) Reteaua de magazine Profi a dat pe ultimul drum, ma iertati, a dat drumul la cea mai recenta campanie de comunicare. Desi este un spot cu care lantul de retail se mandreste, numele agentiei nu a fost dezvaluit. „Din pacate, politica noastra interna nu imi permite sa va dezvalui numele agentiei” au declarat pentru adplayers, oficialii de relatii publice ai companiei.

POZITIA COMPANIEI: „O noua abordare in publicitatea pe televiziune” si 40% crestere a clientilor

Ce spune compania? „Noul PROFI are o noua abordare in publicitatea pe televiziune, adaptand la conditiile Romaniei de astazi, intr-un fel original, jovial si cu o doza de umor negru, mesajul "Don't worry, be happy!" (Nu-ti mai face atatea griji, bucura-te!). Ea vine in continuarea campaniei de lichidare de stocuri si repozitionare a companiei, care anunta ca "Discounterul Profi a murit. Traiasca magazinele de proximitate Profi!"

Asta nu inseamna ca Profi nu recunoaste si controversele. „Ce e drept, spotul a starnit controverse, unele voci criticand aceasta abordare, altele apreciind noutatea. In ce priveste rezultatele, va putem confirma ca, in comparatie cu saptamana anterioara, numarul  celor care au trecut pragul magazinelor PROFI a crescut cu 40%. Desigur, frumusetea sau uratenia depind de cum intelege fiecare sa le vada. PROFI crede intr-un nou inceput, in noi abordari si in alternative si, in ultima instanta, publicul este cel care va premia sau nu magazinele PROFI in urma aceastei campanii”

IULIAN PUIU, Reply: „Dupa ce vezi reclama, parca si auzi: „Farmacia inimii Catenaaaaaaaaa!"

 „Mai, asta e o reclama? Mie mi se pare ca efortul creativ a daunat rau „creativului". Ce am inteles eu este ca daca esti o femeie sexy si-ti moare sotul, singurul lucru care te remonteaza este magazinul Profi. Pentru o fractiune de secunda femeia poate trai cu iluzia ca si-a pus silicoane si este mai atractiva pentru puiul rotisat. Farmacia Catena pregateste impreuna cu Stela si Arsinel o grea lovitura magazinelor Profi :)) Dupa ce vezi reclama, parca si auzi: „Farmacia inimii Catenaaaaaaaaa!"

Si mai e ceva. Asistam la un cortegiu funerar, asa, middle class. Masina mortuara e cool, sotia bine (si sexy) imbracata, oamenii nu par niste amarasteni. De ce se bucura ei la reduceri? Adica nu cred ca e pe target. Sau, ma rog, o fi target-ul lor mai coafat” Iulian Puiu, creative director/managing partner, Re:ply

FRANCISC VARGA, Dew Point: „Un spot gandit si scris la betie de niste baieti din conducerea Clientului”

"Un spot gandit si scris la betie de niste baieti din conducerea Clientului, eventual ajutati de o asa-zisa agentie. Cunosc un om, unul singur din marcom care ar fi putut gandi acest spot, tot la betie.

Asa ca imi pot imagina scena : baieti, beti, fumand si band si mai mult, hahaindu-se si concepand oribilitatea. Se mai cred si destepti: ii reproseaza publicitatii romanesti cumintenia in abordari, lipsa de idee, de umor. Se cred indrazneti, destepti, provocatori. De fapt sunt niste amatori care au prejudiciat pentru mult timp imaginea acestui client. " Francisc Varga, Director de Creatie, Dew Point

ANDREI TRIPSA, Three: „Spotul este atat de prost si fara nimic coerent incat nu stii ce sa zici, pe cuvant”

”Cand Melteanul are apetit pentru Creatie = Nebunie. Este deja o categorie de spoturi care-s Nebunie. Ce e trist azi este ca vorbim deja de o categorie. Spotul este atat de prost si fara nimic coerent incat nu stii ce sa zici, pe cuvant. Cand am vazut spotul prima oara pe Facebook am ras foarte tare, m-a distrat, l-am share-uit, insa cand l-am vazut aseara pe TV, m-am semi-ingrozit...am realizat ca acest spot chiar exista, are media in spate! In fine... As incheia cu un citat din domnul Penescu (fost FCArges) :" ... nu stiu, nu stiu, cre' ca nu stiu!" Andrei Tripsa, Creative Partner, Three

DAN AMARIEI:  Ne arata ca e loc pentru oricine si orice. 
„Felicit din toata inima agentia, creativul/ivii, producatorul si - nu in ultimul rand - clientul. Ne arata ca e loc pentru oricine si orice. La mai mare! Ne-o meritam. Felicitari. Again” Dan Amariei, Creative Director Violet.

Mai mult in adplayers critic


PUBLICITATE: