Rezultatele cautarii dupa : "18"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 09 Aprilie 2013
Estimata de surse din piata la un buget de aproximativ 100.000 de euro, campania Stejar isi cheama consumatorul “strong” sa bea pentru gustul si emotia momentelor masculine in situatii de consum variate, inclusiv cu tovarasii.
Miercuri, 06 Februarie 2013
Potrivit datelor de audienta Kantar Media Romania citate de postul de televiziune, marti, 5 februarie, show-ul “WOWBiz” aa inregistrat un Rating de 4,8% si 14,8% Share, pe targetul All Urban, si 4,4% Rating si 14,4% Share, pe targetul 18-49 Urban.
Marti, 05 Februarie 2013
Editiile 2013 ale celor doua evenimente Euroexpo vor avea loc in perioada 15-18 mai, la Romexpo
Luni, 28 Ianuarie 2013
Din ianuarie 2013, Mihai Gongu (ex Graffiti BBDO) este director de creatie la GMP iar Stefan Vasilachi, ex GMP, la (Grey) G2
Miercuri, 16 Ianuarie 2013
Omul de creatie de la McCann Erickson a fost nominalizat in juriul festivalului din acest an la sectiunea de campanii integrate
Luni, 17 Decembrie 2012
Cunoscut ca specialist dar si analist in comunicarea online, Doru Panaitescu trece in revista cei mai importanti jucatori din piata de publicitate online 2012, estimata la un volum total de peste 30 Mil. EUR
Vineri, 19 Octombrie 2012
Un target ca oricare altul pentru marketingul direct. Liceul din vecini a fost aproape luat cu asalt de cativa agenti de impartit pliante pentru lantul de restaurante Kid Food Captivant (KFC) al caror scop este unul singur: distributia noii oferte de meniuri. Pentru copii bineinteles, ca doar vorbim de o scoala.
Joi, 20 Septembrie 2012
Andrei Cristea, managerul agentiei estimeaza tinta de vanzari anuala a produsului la 80-100.000 eur pe an.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: