Crestere pe publicul comercial la televiziunile Intact
Joi, 06 August 2015


Cote de Piata Televiziuni Intact Media Group, Ianuarie-Iulie 2015 versus Ian-Iulie 2014
( Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Euforia Tv, ZU Tv)
(Market Share, Public Comercial: 18-49, urban)
sursa:Kantar Media, prelucrare: Intact Media Group

adplayers. info

Televiziunile Intact Media Group au inregistrat, in primele sapte luni ale anului, cresteri de audienta importante pe mai multe intervalele orare, inclusiv pe publicul comercial (18-49, urban) si sunt lider de audienta pe intervale orare cheie, se arata intr-o comunicare publica Intact, in baza datelor de audienta furnizate de Kantar Media si prelucrate de grupul de media.

Potrivit informarii, avand ca baza de analiza perioada Ianuarie- iulie 2015 versus ianuarie-iulie 2014, la nivel de trust, posturile Intact sunt lider de audienta cu cresteri semnificative in randul publicului comercial, pe toate intervalele orare.

Televiziunile Grupului sunt lider pe doua intervale orare pe publicul comercial, pe cinci intervale pe publicul ALL Urban si pe patru intervale, pe National. Antenele sunt lider in Whole Day atat in randul telespectatorilor din intreg mediul urban, cat si pe National.

Potrivit datelor Kantar Media prelucrate de  Intact Media Group, un numar de 10.315.000 de romani au urmarit emisiunile televiziunilor Intact, in primele sapte luni ale lui 2015, timp de cel putin un minut, la nivel national, in Whole Day.

In Prime-Time, publicul care a urmarit posturile Intact este de 7.526.000 milioane telespectatori.

Mai mult in TV, Audiente


PUBLICITATE: