Rezultatele cautarii dupa : "18"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
1 din 3 romani cred ca cel mai mare succes financiar in 2023 a fost sa invete sa economiseasca. Revolut descopera utilizatorilor ce tip de personalitate financiara au avut.
Joi, 21 Decembrie 2023
,,Multumita produselor si functionalitatilor adaugate in 2023, clientii au posibilitatea sa invete, sa testeze, sa isi exerseze aptitudinile financiare, sa tina evidenta cheltuielilor zilnice, sa economiseasca sau sa investeasca, intr-un singur loc, in aceeasi aplicatie”, a spus Gabriela Simion, director general...
Romanii sunt mai cumpatati in asteptarea Craciunului si Anului Nou. Vor cheltui cu 12% mai putin decat anul trecut pe mancare, cadouri si decoratiuni. Reveal Marketing Research
Marti, 19 Decembrie 2023
 Anul acesta, romanii isi vor petrece Craciunul acasa (56%) sau in vizita la cei dragi (39%). 32% din bugetul alocat sarbatorilor de iarna se va cheltui pe mancare si bauturi, 28% pe cadouri si 11% pe decoratiuni si atmosfera festiva. 4 din 10 romani au cumparat cadourile de Craciun in avans sau au plasat comenzi...
Romania, a doua cea mai afectata tara de burnout. Solutia EXEC-EDU pentru angajatori, in prevenirea preocuparilor de stres si coeziunea echipelor
Marti, 19 Decembrie 2023
 “Aceste rezultate confirma importanta modelului PCM pe care noi l-am propus companiilor inca din 2010 si care a devenit din ce in ce mai popular, mai ales pe fondul amplificarii sindromului de burnout, dupa pandemie. Romania ocupa pozitii ingrijoratoare in clasamentele europene, fiind a doua cea mai afectata...
1 din 2 romani isi prelungesc cumparaturile daca aud muzica pe placul lor. Reveal Marketing Research
Joi, 14 Decembrie 2023
 Magazinele (83%) si mall-urile (48%) sunt principalele destinatii de timp liber ale romanilor
Planurile Revolut Premium si Metal vor include si abonamente de la parteneri, pentru nevoi personale
Vineri, 17 Noiembrie 2023
 Clientii Revolut care opteaza pentru planurile platite Premium si Metal vor beneficia de o serie de abonamente incluse la diverse servicii digitale printre care Financial Times, Freeletics, Headspace, NordVPN, Picsart, Sleep Cycle, Tinder si altele
 7 din 10 romani vor sa reduca risipa de energie pentru a-si optimiza costurile la utilitati. Reveal Marketing Research pentru Romania Eficienta.
Vineri, 17 Noiembrie 2023
 In perceptia romanilor, eficienta energetica este asociata in cea mai mare masura cu costurile utilitatilor (21%), confortul personal (18%) si sanatatea individuala (17%).
Doi din trei romani se declara foarte ingrijorati sau destul de ingrijorati de efectele pe care razboiul dintre Israel si Hamas le-ar avea asupra Romaniei
Joi, 09 Noiembrie 2023
 Potrivit celui mai recent sondaj INSCOP Research, la comanda News.ro, 78.5% din totalul esantionului) mentioneaza cresterea amenintarilor teroriste drept cea mai mare temere. 19.9% mentioneaza cresterea pretului combustibililor, iar 14.8% sporirea numarului de refugiati.
DENT ESTET lanseaza noile abonamente Smart Choice, in parteneriat cu MedLife, prin care abonatii pot economisi pana la 10.000 lei/ an
Vineri, 20 Octombrie 2023
 Adresate adultilor, copiilor si adolescentilor, abonamentele Smart Choice by DENT ESTET ofera pacientilor acces facil la servicii integrate de ingrijire orala si la o echipa de experti in toate ramurile stomatologiei si sunt disponibile pe website-urile 
 9 din 10 romani considera ca muzica le poate influenta starea de spirit si comportamentul in locatii publice. Studiu Reveal Marketing Research.
Miercuri, 18 Octombrie 2023
 83% dintre romani declara ca le place muzica in general, in special tinerilor intre 18-24 ani (91%), iar daca ne raportam la rutina zilnica, 87% dintre acestia asculta muzica mai mult de 30 de minute pe zi.
 JESSIE INCHAUSPÉ, „the Glucose Goddess”, si RAHUL JANDIAL, autorul „Neurofitness”, vin la Bucuresti la HUMAN IS THE NEW NORMAL
Joi, 12 Octombrie 2023
 Cei doi experti mondiali de top in sanatatea fizica si mentala vin pe 11 noiembrie la Apollo111 in Bucuresti, unde vor vorbi despre schimbarile mici, dar cu mare impact, pe care le putem face pentru o viata sanatoasa si cu sens. Peste 160 de participanti vor avea ocazia sa asiste la dezbateri sustinute de Jessie...
Peste 60% dintre romani preocupati de problemele ecologice in constructii. Reveal Marketing Research.
Luni, 09 Octombrie 2023
 Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: ”Rezultatele studiului reflecta o preocupare semnificativa si o sensibilizare in crestere a publicului cu privire la problemele ecologice din domeniul constructiilor, acestia punand accentul pe importanta constructiilor sustenabile. Romanii aspira sa locuiasca...
Comunicarea Grampet Group, cel mai mare holding feroviar privat cu actionariat romanesc din Europa de Sud-Est, castigata de McCann PR.
Vineri, 06 Octombrie 2023
 „Ne dorim sa construim relatii de durata cu clientii nostri, sa-i provocam cu modul nostru inovator de a privi comunicarea, iar brandul Grampet ne ofera aceasta oportunitate. Vom integra viziunea noastra asupra brandului in noua strategie de comunicare unitara, la nivel de grup, pentru a creste...
2 din 3 tineri cu varste intre 18 si 24 de ani au o stima de sine scazuta, iar asta ii costa aproximativ 6.600 lei pe an cu comportamente daunatoare.
Luni, 11 Septembrie 2023
 Consumul de mancare nesanatoasa ajunge sa-i coste dublu pe tinerii care nu se apreciaza suficient. In ceea ce priveste shopping-ul, acestia isi cumpara de doua ori mai multe obiecte prin care isi pot afirma statutul, precum haine, incaltaminte sau gadgeturi, si cheltuiesc cu 30% mai mult pentru acestea fata de...
Cresterea preturilor la bunurile de larg consum s-a domolit la 19,3% in trimestrul al-II-lea comparativ cu +23,1% in trimestrul intai 2023
Luni, 11 Septembrie 2023
 Dupa mai mult de patru trimestre consecutive de inflatie, consumatorii au devenit mult mai calculati si pragmatici cu cheltuielile si cumpara mai putin ori cauta mai des preturile mici ale marcilor private, ale magazinelor de discount sau ale produselor la promotie.
O casa eficienta energetic reduce costurile lunare si imbunatateste calitatea vietii. Reveal Marketing Research.
Marti, 05 Septembrie 2023
 80% dintre romani apreciaza valoarea unei locuinte prin valoarea costurilor de intretinere, Eficienta energetica este un atribut principal al casei ideale pentru 67% dintre romani iar 84% dintre romani considera ca materialele de zidarie utilizate la constructia locuintei favorizeaza mentinerea confortului...
O seara Vivaldi in programarea Festivalului International George Enescu, joi, 7 Septembrie 2023. Sempre Vivaldi.
Marti, 05 Septembrie 2023
 Promisiunea unei seri spumoase de muzica baroca, „Sempre Vivaldi”, evenimentul va avea loc joi, 7 Septembrie 2023, incepand cu ora 19, Sala Studio (Teatrul National Bucuresti).
Premiera in imobialiare de lux. Stejarii Collection, prima cladire rezidentiala din Bucuresti certificata Green Homes & BREEAM cu nivelul “Excelent”
Luni, 28 August 2023
 ,,Dubla certificare pe care am obtinut-o valideaza faptul ca prin constructia Stejarii Collection stabilim un nou standard de excelenta in dezvoltarea urbana si reconfirma totodata devotamentul nostru fata de calitate, inovatie, responsabilitate si un viitor mai curat pentru noi si generatiile urmatoare”, a...
Noua campanie Superoitele Profi, conduse de Domifiigo
Luni, 28 August 2023
 “Valul de iubire si rasunatorul succes generate anul trecut de aventurile urseroilor ne-au inspirat sa le aducem micilor nostri clienti un nou prilej de bucurie,” declara Marta Krolikowska, Director de marketing si comunicare, Profi. “De asta data, ne prezentam cu un grup vesel si multicolor de...
Analogue Festival 2023: Trei zile de concerte si experiente in mijlocul naturii intre 25 si 27 august
Vineri, 25 August 2023
 Ultimul mare festival muzical al acestei veri incepe vineri, 25 august, pe platoul Faget de langa Mioveni. Artisti romani si internationali vor urca pe scena principala a festivalului, printre care B.U.G. Mafia, Delia, John Newman, Selah Sue, Subcarpati, Tinie Tempah, Asian Dub Foundation, Kadebostany, The Mono...
6 din 10 romani admit ca deciziile de consum si cumparare le sunt influentate de cei apropiati. Reveal Marketing Research.
Vineri, 25 August 2023
 Timp liber. Principalele activitati sunt plimbarile in parc (66%), cumparaturile (63%), mersul in vizita (55%) si iesirile in oras in locatii Horeca (40%). 4 din 10 romani resimt in prezent schimbari ale comportamentelor si obiceiurilor lor sociale, pe care le atribuie perioadei Covid-19
« 1 2 3 4 5 »