Evenimentul a avut loc intr-o locație pitorească de pe malul Lacului Maggiore. La inițiativa brandului, invitații au explorat uluitoarea Isola Bella, unul dintre cele mai romantice și emblematice repere turistice ale Italiei.
AdPlayers. info
Norocoșii caștigători din nouă țări ai premiilor speciale din cadrul campaniei HELL ENERGY au ajuns in Italia, unde au avut parte de o experiență exclusivă - o cină și o seară petrecute in compania celebrului actor și cantăreț italian, Michele Morrone.
Evenimentul a avut loc intr-o locație pitorească de pe malul Lacului Maggiore. La inițiativa brandului, invitații au explorat uluitoarea Isola Bella, unul dintre cele mai romantice și emblematice repere turistice ale Italiei.
După excursie, cel mai așteptat moment al serii s-a desfășurat intr-un cadru foarte elegant: o cină de gală, unde invitații au avut ocazia să-l intalnească personal pe Michele Morrone, imaginea campaniei și brandului HELL ENERGY.
Vedeta de origine italiană i-a intampinat călduros pe invitați, exprimandu-și recunoștința pentru primirea sinceră și bucuria de a face parte dintr-o experiență unică in cadrul comunității HELL. Atmosfera a fost imbogățită cu muzică live, care a imbinat perfect farmecul stilului de viață italian cu elemente moderne.
Pană la sfarșitul serii, s-a creat o atmosferă cu adevărat intimă și specială. Oaspeții nu numai că au luat parte la o cină cu ambasadorul HELL ENERGY, dar au avut ocazia să facă și fotografii cu el, astfel că intreaga experiență s-a transformat in ceva cu adevărat memorabil.
„Cand am gandit conceptul aceastei campanii, scopul nostru nu a fost doar să oferim premii materiale, ci momente reale și inspiraționale. A fost o seară cu adevărat specială, despre care participanții vor povesti cu plăcere chiar și peste ani. Acest eveniment reflectă perfect cat de mult inseamnă consumatorii noștri pentru noi. Am vrut să oferim fiecărui caștigător o experiență premium de brand, care să reflecte stil, apreciere și un sentiment autentic de conexiune”, a declarat Adrienn Popovics, Director de Marketing, HELL ENERGY.
Campania HELL a fost cea mai mare derulată de brand pană acum, atrăgand milioane de participanți din nouă țări. Deși marele premiu, un Mercedes-AMG A35 nou, a fost impresionant in sine, seara petrecută cu Michele Morrone a devenit, fără indoială, unul dintre momentele memorabile din campanie.
Liderul pieței de băuturi energizante din Romania și unul dintre brandurile de larg consum la nivel global, astăzi HELL ENERGY este prezent in peste 60 de țări din toată lumea, fiind lider de piață in multe dintre acestea, printre care Ungaria, Slovacia, Grecia, Croația și Bulgaria.
In 2023, HELL ENERGY Romania a incheiat o investiție importantă pentru evoluția companiei in Romania, in localitatea Ungheni (Mureș). Prin proiectul de peste 18 milioane de euro, compania și-a mărit capacitatea de depozitare și a fluidizat livrările de produse din cele 5 game: HELL ENERGY - băuturi energizante, HELL ICE COFFEE - cafea rece gata preparată, XIXO - ceaiuri reci și băuturi răcoritoare carbogazoase, FLOEWATER – apă carbonatată și necarbonatată și HELL NEW GEN, noua generație de băuturi funcționale.
Mai mult in Campanii, Băuturi, Băuturi Racoritoare